jewling op slot
- theedge
- Hero Member

Re: jewling op slot
Vandag so bietjie gespeel met dit wat jy vir ons gegee het en moet se ja dit is entlik nie so groot ding nie - bietjie tyd en geduld kan man nogal ver kom. gaan nog so bietjie speel
- JTM
- Hero Member

Ek dink as jy 'n staanboor en lekker cross-vice het kan dit nie te moeilik wees nie. Ek hou van die jewel afwerking.
EK het dit daai tyd met my herlaai tafel bou probeer op my press se basis. Dit was nie perfek nie , maar dit lyk baie beter as net die rou plaat.
http://i1283.photobucket.com/albums/a554/JTM77/20121124_160842_zpsc927bad1.jpg
EK het dit daai tyd met my herlaai tafel bou probeer op my press se basis. Dit was nie perfek nie , maar dit lyk baie beter as net die rou plaat.
Jannie Welman
- NEGE3
- Hero Member

Die professionele ouens doen dit gewoonlik op 'n freesmasjien. Hulle haal die slot uitmekaar en sit dit in 'n Dividing Head tussen senters. Nou vat jy 'n 6mm dowel stick en sit hom in jou drillchuck. Jy kan baie fyn valve grinding paste aan die punt van die dowel smeer. Jy begin dan by een punt en raak die slot. Nou skuif jy die bed van die frees masjien ongeveer die helfte van die diameter van die dowel aan en doen dieselfde. Aan die einde roteer jy die Dividing Head 10 of 15 grade en beweeg dan weer met dieselfde hoeveelheid inkrimente terug. So hou jy aan tot dit klaar is.
Groete.
Groete.
Groete,
Koos de Beer
Koos de Beer
- LongWolf
- Hero Member

JTM wrote:Ek dink as jy 'n staanboor en lekker cross-vice het kan dit nie te moeilik wees nie. Ek hou van die jewel afwerking.
JTM
probeer n kleiner patroon en hou jou overlap so ver moontlik eweredig.
met n kleiner patraan sal die effek ook beter uitkom.
knives@wolfjager.co.za
Francois
Francois
- Arnold
- Hero Member

Vir so groot oppervlak is 'n kleiner patroon net meer werk. Ek sou nie vir sulke groot oppervlaktes kleiner as 1" gaan nie. 'n Geweer slot is mos nou iets anders en ook omdat hy 'n ronding het sal kleiner beter werk.
- LongWolf
- Hero Member

Arnold wrote:Vir so groot oppervlak is 'n kleiner patroon net meer werk. Ek sou nie vir sulke groot oppervlaktes kleiner as 1" gaan nie. 'n Geweer slot is mos nou iets anders en ook omdat hy 'n ronding het sal kleiner beter werk.
halfduim sal darm spiekeries lyk.
knives@wolfjager.co.za
Francois
Francois
- Arnold
- Hero Member

Halfduim gaan jou darem laat werk en ek is maar lui 
- LongWolf
- Hero Member

Arnold wrote:Halfduim gaan jou darem laat werk en ek is maar lui
hahahahaha
maar dan het ek n mooi verskooning vir n paar koues. jy sien dis mos omdat ek dan ge-dehidreerd is van ali harde werk.
knives@wolfjager.co.za
Francois
Francois
- Gawie(13mm)
- Hero Member

Wolf, ek was verveeld toe try ek dit ook.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
-
Johan Nel
- Hero Member

7mm,
Dit lyk uitstekend. Ek lei af van die fotos dat jy die grendel eers blink geskuur het, en toe die jeweling daarop gedoen het? Welgedaan.
Groete,
JHN
Dit lyk uitstekend. Ek lei af van die fotos dat jy die grendel eers blink geskuur het, en toe die jeweling daarop gedoen het? Welgedaan.
Groete,
JHN
"If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?'
- Laurence J. Peter
- Laurence J. Peter
- Gawie(13mm)
- Hero Member

So maak mens.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Gawie(13mm)
- Hero Member

Net so.Johan Nel wrote:7mm,
Groete,
JHN
Brillo en groen skuur sponsie vir die "growwe" werk en duisend grit skuurpapier vir die hoekies.
-
PWV
- Hero Member

Sewe-mil"7mm": Wolf, ek was verveeld toe try ek dit ook.
Uitstekend! Hoop jy is nog verveeld. Ek bring myne ook!
- FHM
- Hero Member

7mm dit lyk regtig baie goed hoor!
Vir die manne in SWA wat nie die gereedskap het of diet eerder nie self wil doen nie, ek het vanoggend met Gunnar by Rosenthals in WHK gesels, hulle het n masjien bestel wat dit doen - so een van die dae kan jy dit teen koste by hulle laat doen - indien jy nie dit wil DIY nie.
Vir die manne in SWA wat nie die gereedskap het of diet eerder nie self wil doen nie, ek het vanoggend met Gunnar by Rosenthals in WHK gesels, hulle het n masjien bestel wat dit doen - so een van die dae kan jy dit teen koste by hulle laat doen - indien jy nie dit wil DIY nie.
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
- Jakes73
- Full Member

Hi Piet,Piet-Skiet wrote:Manne ek wil twee van my geweere se slotte lat jewel mar ek kry nie 'n wapen smit wat dit wil doen nie? Wie het dit al lat doen? Waar en hoeveel het julle betaal?
ek was laasweek by Arms in Waterkloof gewees om so bietjie werk te laat doen aan my sneller en slot ... het vir Chad (geweer smid) gevra of hulle jewelling doen en hy het gese definitief. Hy't my 'n slot gewys wat hy ge-jewel het vir 'n klient en ek moet se vir so om en by R600 het dit vir my na 'n absolute bargain geklink. Gee vir Chad 'n lui op 012-347 1917 en gesels met hom.
Groete
Jaco
- JTM
- Hero Member

Mooi so 7mm. Ek moet sê my Howa se slot lyk ook so half afgevryf en ek dink dir jeweling sal mooi werk. Ek gaan so bietjie jou idee afloer.
Jannie Welman
- Gawie(13mm)
- Hero Member

Regso.Pieter Willem Vorster wrote:Sewe-mil"7mm": Wolf, ek was verveeld toe try ek dit ook.
Ek is more middag by die fabriek.
Groete,
Gawie.
Ns. Dankie vir die koffie. Die melk is nou op.
-
PWV
- Hero Member

Regso.7mm wrote:[Sewe-mil
Ek is more middag by die fabriek.
Groete,
Gawie.
Ns. Dankie vir die koffie. Die melk is nou op.
Deesdae is die koeie ook nie meer wat hulle was nie of het die kallers uitgesuip?.
Sewe-mil, jy moet hier gadgests van jou op die post, Gadgets, 'n boer maak 'n plan sit, met 'n kort beskrywing. Dan is alle gadgets bymekaar, anders gaan dit verlore!!!
- theedge
- Hero Member

WoW maat lyk regtig goed netjies
- Cobus(Cobb)
- Hero Member

Wat gebruik jy daar as skuur pennetjie?...lyk soos iets met insulation tape om...
Cobus
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243AI, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243AI, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
-
mariusr
- Hero Member

Riaan van moot wapens prt doen dit ook!
- Gawie(13mm)
- Hero Member

Jy is reg Cobus. Ek het 1000 grit skuurpapier knap opgerol en met insulasie band vasgetrek.
Ek het vanoggend met'n strooitjie ge-eksperimenteer en dit het nogal goed gewerk.
Ek het vanoggend met'n strooitjie ge-eksperimenteer en dit het nogal goed gewerk.
- Trevor
- Sr. Member

Sjoe dit lyk nou baie mooi julle. Dit sal seker nie werk op 'n "fluted" slot nie?
- Gerrie Smith
- Full Member

Hierdie lyk na 'n lekker mooi storie! Ek gaan die Sako sin probeer doen na 'n paar oefen rondtes. Ek weet mens kry milling machine weiss los te koop, sal proses makliker maak dink ek.
- Gerrie Smith
- Full Member

7mm jy weet wat...... Sien jou binnekortPieter Willem Vorster wrote:Sewe-mil"7mm": Wolf, ek was verveeld toe try ek dit ook.