"Wheeler retical leveling system"

Christo
Hero Member
Hero Member

Re: "Wheeler retical leveling system"

Post by Christo »

Pieter Willem Vorster wrote:Long Wolf, werklikwaar 'n bruikbare ding. So glo ek is daar baie ander goedjies wat party ouens net vir hulself hou. Baie dankie dat jy dit met ons gedeel het.

Groetnis
P.W.V.
Ek stem, prakties en eenvoudig, ons(ek) probeer te ingewikkeld raak.
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
LongWolf
Hero Member
Hero Member

Post by LongWolf »

tripodmvr wrote:Boer maak 'n plan lyk dit my. Baie eenvoudige en praktiese, sowel as akkurate manier om die teleskoop se vertikale as met die van die loopsenter te laat saamval. Give that man a Bells.

in my beskeie opinie - - - ek sal 2 vat, gehoor die dokter se dit werk goed vir skrik ini donder en bang ini nag - juis daarom "2".
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
jamalley
Hero Member
Hero Member

Post by jamalley »

Kan ons nie 'n afdeling op die forum gebin waar die manne kans kry om fotos van hulle gadgets en waarvoor dit gebruik word op te sit nie?
PWV
Hero Member
Hero Member

Post by PWV »

jamalley wrote:Kan ons nie 'n afdeling op die forum gebin waar die manne kans kry om fotos van hulle gadgets en waarvoor dit gebruik word op te sit nie?

Dit is nou 'n uitstekende voorstel. Jamalley, wil jy nie sommer met so 'n post, "Gadgets", begin nie?
Jean Marais
Hero Member
Hero Member

Post by Jean Marais »

LongWolf

Ek dink dis 'n uiters praktiese en baie logiese idee. 'n Boer maak nie net 'n plan nie, hy het een ook.

Groete
Kolskoot groete!!

Jean Marais (Centurion)
(“Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein)
Post Reply