Ken een van julle die Weichai diesel kragopwekers, oop tiepe? Die generators word vir aansienlik goedkoper geadverteer as die meer bekende name. Ek het op die net rond gesnuffel en het gelees dat die Weichai fabriek 2000 gen sets per maand bou en verkoop. Hulle bou ook lorrie engines, marine engines asook marine gen sets. Ek sal dit waardeer sa iemand die masjiene ken en my kan advies gee oor die Weichai masjiene.
Dankie
Danie
WEICHAI 3 vase 380 volt 12 kva diesel kragopweker
- afriventure
- Full Member

Re: WEICHAI 3 vase 380 volt 12 kva diesel kragopweker
Danie
"n naam se nie meer veel in vandag se dae nie, baie ander gen sets word ingevoer van dieselfde fabriek met "n ander naam op, jy kan self jou eie naam laat opsit as jy 'n paar bestel.
Sover ek weet maak die weichai fabriek goeie masjiene, die quali prods Laaigrawe ( daai buffel, renoster en olifant) modelle gebruik al jare die enjins en ek ken manne wat hulle al jare gebruik.
"n naam se nie meer veel in vandag se dae nie, baie ander gen sets word ingevoer van dieselfde fabriek met "n ander naam op, jy kan self jou eie naam laat opsit as jy 'n paar bestel.
Sover ek weet maak die weichai fabriek goeie masjiene, die quali prods Laaigrawe ( daai buffel, renoster en olifant) modelle gebruik al jare die enjins en ek ken manne wat hulle al jare gebruik.
- cassie_calvinia
- Hero Member

ons enjin werk ok, maar die generotor het gebreek, en niemand kan hom regmaak nie. hy was al in paar plekke in die kaap.
HOU HOM DAAI DIKTE
-
Danie Lombard .243
gids Cassie, verstaan ek reg dat julle een van die Weichai gen sets het waarvan die alt gebreek het?
- cassie_calvinia
- Hero Member

ja
maar nie die grotes nie.
is maar 'n kleintjie wat ons het.(gehad het).
die enjinjie loop mooi. maar gee niks krag deur nie.
maar nie die grotes nie.
HOU HOM DAAI DIKTE
- Christo
- Hero Member

Witsenberg elektries in Wolseley, hulle herbedraad en al daai dinge. As hulle nie kan kan min andercassie_calvinia wrote:ja
maar nie die grotes nie.
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
-
Danie Lombard .243
Dankie vir die terugvoer Cassie. Interesant wat jy noem, ek is bly dat jy dit noem.
Die alternators wat Weichai gebruik is 'n copy van die betroubare STAMFORD alt. en 'n groot plus punt is dat dit borsel loos werk, induksie tiepe. Kan dit wees dat julle (Cassie) dalk te veel amps per fase getrek het en toe die alt gebrand het? Dit is juis die rede hoekom ek besluit het om die groter masjien te kry, die 16kva 15 kw 26amp per fase as 'n bystand gen set. Nie vreeslik groot nie maar mans genoeg vir bystand om water te pomp ens.
Die alternators wat Weichai gebruik is 'n copy van die betroubare STAMFORD alt. en 'n groot plus punt is dat dit borsel loos werk, induksie tiepe. Kan dit wees dat julle (Cassie) dalk te veel amps per fase getrek het en toe die alt gebrand het? Dit is juis die rede hoekom ek besluit het om die groter masjien te kry, die 16kva 15 kw 26amp per fase as 'n bystand gen set. Nie vreeslik groot nie maar mans genoeg vir bystand om water te pomp ens.
- cassie_calvinia
- Hero Member

my pa het hom inhuis gebruik.
dink dis 6kva.
vrieskaste ens. niks sterk nie.
dink dis 6kva.
vrieskaste ens. niks sterk nie.
HOU HOM DAAI DIKTE