weer hier
- Kalahari
- Hero Member

Re: weer hier
Welkom terug oom Am
Hier is paar manne wat vir baie lank en met seer hart gesoek het
Hier is paar manne wat vir baie lank en met seer hart gesoek het
- Pvdw
- Hero Member

Welkom terug, waarom die lang afwesigheid??
Peet
Peet
- grumpy
- Hero Member

Jis oom Bessie, is dit nodig om so lank weg te bly????Nee man, ons het jou gemis en as jy weer so move trek gaan daar probleme wees met ek en jou en my dik lyf!! 
- Christo
- Hero Member

Oom Am! Welkom terug!
(waar is die"like" knoppie)
(waar is die"like" knoppie)
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
- Marc
- Hero Member

- Geno
- Administrator

Oom Ambessa, welkom terug.
Daai OTA data- en bevindinge wat so mooi saamgesit is, wanneer kan ons wat getrou aan die OTA's se meet- en weeg deelgeneem het, nou daarna kyk?
Groete,
Eugene
Daai OTA data- en bevindinge wat so mooi saamgesit is, wanneer kan ons wat getrou aan die OTA's se meet- en weeg deelgeneem het, nou daarna kyk?
Groete,
Eugene
Goed, beter, 6millimeter!
-
ambessa
- Newbie

Hallo almal
Het laaste drie en 'n half jaar my twee broers (een elk weerskante van my) verloor en daarmee saam ook nog 'n baie goeie jong vriend en sy vrou op een slag. Dit het maar sy merk gelaat en dan ook nog 'n klomp info op my PC met 'n crash van my hardeskyf - moontlik agv 'n virus. Maar ek kla nie. Suid-Afrika is nie vir sissies nie.
Mooi loop.
Ambessa
Het laaste drie en 'n half jaar my twee broers (een elk weerskante van my) verloor en daarmee saam ook nog 'n baie goeie jong vriend en sy vrou op een slag. Dit het maar sy merk gelaat en dan ook nog 'n klomp info op my PC met 'n crash van my hardeskyf - moontlik agv 'n virus. Maar ek kla nie. Suid-Afrika is nie vir sissies nie.
Mooi loop.
Ambessa
- theedge
- Hero Member

Welkom. Geniet dit.
-
ambessa
- Newbie

hallo Geno / almal
Sal probeer om 'n ligter weergawe op te stel en aan die bydraers stuur.
Met my PC se crash het heelwat van die laaste OTA se data verlore geraak - dit is waar die wurm na my PC moontlik ingesluip het.
Ambessa
Die groot artikel is nog in die proses van aanbiedig/aanvaarding. Ouens is vol fiemies en voorskrifte.Geno wrote:Daai OTA data- en bevindinge wat so mooi saamgesit is, wanneer kan ons wat getrou aan die OTA's se meet- en weeg deelgeneem het, nou daarna kyk?
Sal probeer om 'n ligter weergawe op te stel en aan die bydraers stuur.
Met my PC se crash het heelwat van die laaste OTA se data verlore geraak - dit is waar die wurm na my PC moontlik ingesluip het.
Ambessa