Gym oefen
- stephensonsknives
- Sr. Member

- Gerhard
- Hero Member

Re: Gym oefen
Go For It!!!stephensonsknives wrote: dankie
ek gaan begin
FFF Safaris
Battlefields of the Escarpment
- SV MAD (Henk)
- Hero Member

Vandag is dit weer bene.
Moer swaar gaan vandag, 3 sets, 6 reps per set, maar maksimum krag. Ek sien weer ek kruip by die gym uit vandag...
Moer swaar gaan vandag, 3 sets, 6 reps per set, maar maksimum krag. Ek sien weer ek kruip by die gym uit vandag...
ek soek nog wapens...
- Gerhard
- Hero Member

Het vanoggend bene gedoen...SV MAD (Henk) wrote: Vandag is dit weer bene.
Moes die reelings vashou toe ek met die trappe af stap kleed kamers toe.
Ek gaan beslus seer wees hier van more middag af...
FFF Safaris
- Gerhardu
- Hero Member

Die ergste is om die clutch in te trap met die bestuur of om op die toilet te gaan sit!
.
-
Eugene
- Hero Member

Ons ou gympie is baie stil, so jy wag nooit vir enige iets nie. Ons doen op Maandae bors en rug en die ergste is om na die tyd hare te was en tande te borstel....
Dink ek gaan volgende keer vir vroutjie vra om my hare te was....
Dink ek gaan volgende keer vir vroutjie vra om my hare te was....
Aim small, miss small
- SV MAD (Henk)
- Hero Member

- Gerhard
- Hero Member

Gaan nou beter...SV MAD (Henk) wrote: Sterkte Gerhard. My bene was laasweek vir 3dae seer gewees...
Desember laas jaar toe ek ernstig begin bene oefen het was ek vir 4 dae na die tyd so seer ek het gesukkel om te loop... lol
FFF Safaris
- SV MAD (Henk)
- Hero Member

- SV MAD (Henk)
- Hero Member

Jis manne, bene is gaar.
Het hack squats ook ingewerk vandag, veral voete na aan mekaar sodat ek spesifieke spiere kan target.
Ek is nou so gaar dat 'n dr0l nie eers wil val nie, selfs al het hy swaartekrag
Maar overall 'n goeie sessie gewees, voel baie goed en squats is met 10kg op!
Het hack squats ook ingewerk vandag, veral voete na aan mekaar sodat ek spesifieke spiere kan target.
ek soek nog wapens...
- Gerhard
- Hero Member

Lekke man!!SV MAD (Henk) wrote: Jis manne, bene is gaar.
FFF Safaris
-
JF. SCHOEVERS
- Jr. Member

Mooi man Henk.
Jitte ek sien nou sommer uit om vanaand weer te begin sal maar net n los maak sessie wees die hele week net om al die muscle memory terug te kry het n nuwe gym partner ook ou ene is nou vas gevang in crossfit maar hy lyk soos n masjien!
As my fiksheid weer optel sal dit seker n lekker variasie opsie wees... As ek nou so sessie moet deur werk sal ek net daar uit pass.

Sal maar met n bors en tricep dag begin vandag.

Groete Jannie
Your body's like a peice of dynamite. You can tap it with a pencil all day but you will never make it explode. You hit it once with a hammer,bang! Get serious do 40 hard minutes not an hour and a half of nonsens it's so much more rewarding- Jason Statham-
Jitte ek sien nou sommer uit om vanaand weer te begin sal maar net n los maak sessie wees die hele week net om al die muscle memory terug te kry het n nuwe gym partner ook ou ene is nou vas gevang in crossfit maar hy lyk soos n masjien!
As my fiksheid weer optel sal dit seker n lekker variasie opsie wees... As ek nou so sessie moet deur werk sal ek net daar uit pass.
Groete Jannie
Your body's like a peice of dynamite. You can tap it with a pencil all day but you will never make it explode. You hit it once with a hammer,bang! Get serious do 40 hard minutes not an hour and a half of nonsens it's so much more rewarding- Jason Statham-
6mm Dasher,
.30-06 Vektor,
As jy nie tyd het om dit nou reg te doen nie waneer gaan jy tyd he om dit oor te doen.
.30-06 Vektor,
As jy nie tyd het om dit nou reg te doen nie waneer gaan jy tyd he om dit oor te doen.
- Gerhard
- Hero Member

Geniet dit vanaand.JF. SCHOEVERS wrote: Mooi man Henk.
As my fiksheid weer optel sal dit seker n lekker variasie opsie wees... As ek nou so sessie moet deur werk sal ek net daar uit pass.![]()
Groete Jannie
FFF Safaris
-
JF. SCHOEVERS
- Jr. Member

Bors en triceps is redelik styf was n lekker sessie vir n begin!
Groete Jannie
Groete Jannie
6mm Dasher,
.30-06 Vektor,
.30-06 Vektor,
- Gerhard
- Hero Member

So lank jy net begin.JF. SCHOEVERS wrote: Bors en triceps is redelik styf was n lekker sessie vir n begin!
Groete Jannie
Ek het vanoggend bors gedoen en kan klaar die bene begin voel na gister se sessie.
Te lekker
FFF Safaris
- Gerhard
- Hero Member

Jy gaan eers more begin ernstig seer word... lolLudwig wrote: Gisteraand bene en rug gedoen. Snaaks, my quads het lekker gebrand na die sqauts, en my bene was jelly. Selfde met die calf raises. Het to-failure met die calf raises gegaan en gedog my kuite gaan begin kramp. Maar vandag is hulle net effens lam. Het verwag hulle gaan baie seerder wees. Vanaand is dit bors, skouers en arms.
FFF Safaris
- SV MAD (Henk)
- Hero Member

Ludwig, ouderdom bekruip jou so stilletjies soos 'n muis met slippers!
ek soek nog wapens...
- Gerhard
- Hero Member

Jou spier is behoorlik seer so 48 uur nadat jy hom hard ge oefen het...
Hou maar dop en laat weet.
Hou maar dop en laat weet.
FFF Safaris
- LUAN
- Hero Member

Kuite en maagspeire recover vinniger as ander daarom sal jy sien die ouens doen kuite meer as eenkeer per week ivg met ander spier groepe.
- LUAN
- Hero Member

Wel ek weetie van jou quads nie maar myne sal n paar dae styf wees as ek lus was om myself te verkrag met die bene sessie. 
- SV MAD (Henk)
- Hero Member

DOMS
Delayed Onset of Muscle Soreness.
die kuite en maag herstel vinniger, maar quads ens begin die ware styfheid (agv laktaat) eers 24-48 uur na harde sessie kom. Daarom is dit belangrik om te strek na oefening, strek herstel bleodvloei na die spier toe en neem van die klaar opgeboude laktaat weg. BVerder bring dit meer suurstof na die spier toe (laktaat word gevorm in die afwesigheid van suurstof) en kan dus ook jou kans so verminder om spierstyfheid te he.
die kuite en maag herstel vinniger, maar quads ens begin die ware styfheid (agv laktaat) eers 24-48 uur na harde sessie kom. Daarom is dit belangrik om te strek na oefening, strek herstel bleodvloei na die spier toe en neem van die klaar opgeboude laktaat weg. BVerder bring dit meer suurstof na die spier toe (laktaat word gevorm in die afwesigheid van suurstof) en kan dus ook jou kans so verminder om spierstyfheid te he.
ek soek nog wapens...
- Gerhard
- Hero Member

Dis hoekom n cardio sessie na die spier oefening n goeie idee is...SV MAD (Henk) wrote: DOMS
FFF Safaris
- SV MAD (Henk)
- Hero Member

- Louis Kriel
- Hero Member

Jy's 100% reg Ludwig. Ek het al vreeslike kuitkrampe in die swembad gekry. Dan gaan sit ek letterlik 5 minute in die sauna en swem verder sonder probleme met die krampe. Mens moet net nie te lank sit as jy nog wil oefen nie, want jy raak gou pap in die sauna!Ludwig wrote: Ek dink die sauna sessie wat ek na die tyd insit help baie, want ek sit en strek ook in die sauna die spiere wat ek geoefen het. Die hitte bevorder bloedvloei saam met die strek, en verminder lactic acid buildup.
Peace - That brief glorious moment when everybody stands around reloading. Thomas Jefferson
-
Swys14
- Hero Member

Goeie thread die, ek sien julle praat nou oor bene, oefen bene ten minste 2 keer per week, dis baie belangrik. My bene dae bestaan uit squats, lunges, leg extensions, leg curls, deadlifts vir die hammies en bietjie kuit werk.
In die algemeen hou ek my gym sessies kort en kragtig, 1 spiergroep per dag,max 4 oefeninge per groep, max 5 sets, tussen 8-10 reps, 4 dae aan, 1 dag af, na elke gym sessie doen ek 25min low intensity cardio wat BAIE goed werk om vet te verbrand (maar hel dis moeilik!!!), ek probeer om myself nie dood te maak met die cardio nie want dit kan "counter productive" ook wees en jy sal dan meer spier verbrand.
Diet en Supps: Ek's lief vir eet so hier sukkel ek, maar ek probeer om "goeie" carbs in te neem op die regte tye van die dag en ek probeer om my vleis (hoender, vark en bees) sonder vet te eet (dis jammer want vet gee soveel geur). Groente laai ek maar. Ek drink maar 100% Whey Protein direk na 'n sessie om my protein aan te vul. Probber alkhol beperk, maar ek geniet nog my biertjie langs die braai en my glasie rooiwyn.
In die algemeen hou ek my gym sessies kort en kragtig, 1 spiergroep per dag,max 4 oefeninge per groep, max 5 sets, tussen 8-10 reps, 4 dae aan, 1 dag af, na elke gym sessie doen ek 25min low intensity cardio wat BAIE goed werk om vet te verbrand (maar hel dis moeilik!!!), ek probeer om myself nie dood te maak met die cardio nie want dit kan "counter productive" ook wees en jy sal dan meer spier verbrand.
Diet en Supps: Ek's lief vir eet so hier sukkel ek, maar ek probeer om "goeie" carbs in te neem op die regte tye van die dag en ek probeer om my vleis (hoender, vark en bees) sonder vet te eet (dis jammer want vet gee soveel geur). Groente laai ek maar. Ek drink maar 100% Whey Protein direk na 'n sessie om my protein aan te vul. Probber alkhol beperk, maar ek geniet nog my biertjie langs die braai en my glasie rooiwyn.
CZ 537 - 7x57mm Mauser
Nosler 48 - 243 Win
Savage 12 VLP DBM - 300 WSM
Tikka T3 Lite - 22-250 Rem
Glock 19
"Niks wat die moeite werd is gebeur vinnig of maklik nie"
Nosler 48 - 243 Win
Savage 12 VLP DBM - 300 WSM
Tikka T3 Lite - 22-250 Rem
Glock 19
"Niks wat die moeite werd is gebeur vinnig of maklik nie"