Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Manne gaan more middag in die oos-kaap se hitte hier naby Uitenhage gou a blouwildebees skiet en in die koelkamer hang . Maar as dit so warm soos vandag was hoop ek hy val feitlik op die bakkie, want dit is bloedig hier, ek het darem so 15 / 2 liter bottels gevries vir in die pens gooi en dis net 15 min huistoe so glo alles sal ok wees.
groetnis
Johnny
30-06 Brno, 7x57Manlichter schoenauer, 303 lee enfield, 25-06 Zastava, 223 CZ, .22 brno, .22/410 gamo side, by side, 12 boor pomp, 9mm para, bsa no1 en bsa no2.
Wou graag n trofee bul skiet en ons het afgekom op n troppie van 7 bulle bymekaar, die " PH" het gese hy sal die bul wys en vir my is dit reg so, maar ek het hom gese as dit nie rowland ward maak nie dan sal ek nog steeds die bul vat maar defnitief nie daai prys betaal nie.
Hy was ook redelik senuweeagtig toe ek hom vra of ek in die kop kan skiet aangesien ons naby is, hy wou weet hoe akuraat my geweer is, se hom toe dis n broughton loop en skiet mooi groepe, maar as hy te senuweeagtig is sal ek blad skiet. Hy se toe kop is reg, toe wys hy my n bul en ek skiet en hy slaan neer soos n os, Die horings is toe kort en hy het my n vleis bul prys gevra, alhoewel ek dink dis nog steeds n baie mooi bul.
Nou voor die manne op my spring , ek weet lapua scenar is nie n jag punt maar omdat ek geweet het ek wou n kopskoot skiet was ek tevrede om dit te doen, ek het ook hornady interbonds gehad , maar wou dit gebruik vir n lyfskoot as ek moes. Ek het die ko gekuip en sal die punt soek , hy sit iewers , as ek kry sal ek laat weet hoe hy opgebreek het.
Nou ja dit was n lekker Desember jaggie so tussen al die besige dae deur.
groetnis
Johnny
30-06 Brno, 7x57Manlichter schoenauer, 303 lee enfield, 25-06 Zastava, 223 CZ, .22 brno, .22/410 gamo side, by side, 12 boor pomp, 9mm para, bsa no1 en bsa no2.
Baie geluk Johnny.....Gereeld geloer en sien jy gee geen terugvoer toe wonder ek maar of die ou besie nie dalk besig is om jou die plaas te wys nie.
Nogmaals geluk n kopskoot is altyd n mooie om te aanskou.
Groetnis
IT`S NOT THE GUN IT`S THE GUNNER
9mm CZ 100
.22 Norinco
243 Bruno 601
270 Bruno
303 no2 mk4 Enfield
375 CZ ZKK 602
Ek skiet met n 30-06 met 26 duim Broughton loop, 155 Lapua Cenars met 84 mm lengte en 84 gn s 365 , het geen idee van die spoed nie, maar hier is bietjie info wat ek kan gee oor die punt / koeel.
Ek het my punt/ koeel gekry uit die nek werwels, hy is by voorkop in en het 2 nek werwels stukkend geslaan, ek het wat oor was tussen die stukke vleis en been gekry, daar was defnitief seperation , en gewig oorgebly was 57 gn. Ek moet se die skade was nogal baie , Ek het geen idee of dit goed of sleg was vir enige punt/ koeel wat eintlik vir papier skiet bedoel is , na hy soveel been geslaan het nie , miskien is hier van die manne Oom Koos Barnard of Piet Breedt wat kan help met meer inligting of dit goed genoeg was.
Ek gaan more sy oupa soek , hy is defnitief groter en is oor die 281/2 duim , sal julle op hoogte hou van wat gebeur.
groetnis
Johnny