Jaracal Kersfonds Kompetisie 2012
- Jakkalsgat
- Hero Member

Re: Jaracal Kersfonds Kompetisie
No 63 behoort aan Namhunt, baie geluk Daan jy is die wenner van 'n Xbag
Ek wens vir jou 'n rooison met 'n maan wat oor die krans uitkom, 'n lyf vol tequila en antwoorde op die diep vrae!
Groete
Jaco Stander
Groete
Jaco Stander
-
Beretta
- Hero Member

Derde kaartjie tweede trekking
Geluk die no is 2
Geluk die no is 2
- Jakkalsgat
- Hero Member

No 2 behoort aan Jaktrap, baie geluk jy is die wenner van 'n Silencer
Ek wens vir jou 'n rooison met 'n maan wat oor die krans uitkom, 'n lyf vol tequila en antwoorde op die diep vrae!
Groete
Jaco Stander
Groete
Jaco Stander
- DWB
- Hero Member

Baie geluk manne!!!!
Noem my sommer Deon
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
- Jakkalsgat
- Hero Member

Manne
Baie dankie daarby volstaan ons, relings sal getref word om pryse by die wenners uit te kry . Baie dankie aan die borge en elkeen van julle wat deelgeneem het, weet dat julle bydraes 'n groot verskil in hierdie kinders gaan maak. Ek waardeer dit opreg en elkeen van julle is 'n held in my oe.
Lekker aand aan elkeen van julle.
Groete
Jaco
Baie dankie daarby volstaan ons, relings sal getref word om pryse by die wenners uit te kry . Baie dankie aan die borge en elkeen van julle wat deelgeneem het, weet dat julle bydraes 'n groot verskil in hierdie kinders gaan maak. Ek waardeer dit opreg en elkeen van julle is 'n held in my oe.
Lekker aand aan elkeen van julle.
Groete
Jaco
Groete
Jaco Stander
Groete
Jaco Stander
- Marc
- Hero Member

Baie geluk aan julle elkeen, Jakkals die een het mooi geloop, dankie Berretta 
Oom Taffie, as Oom 'n skinker kort skreeu net, ek is seker ek sal 'n plan kan maak
Oom Taffie, as Oom 'n skinker kort skreeu net, ek is seker ek sal 'n plan kan maak
Last edited by Marc on Tue Dec 18, 2012 3:48 pm, edited 1 time in total.
" Taking the safety off increases velocity by 100%" - Rayn Cleckner
- JTM
- Hero Member

Van my kant af , dankie vir die geleentheid om bietjie te kon kompeteer vir lekker pryse. Die regte wenners is die kinders en ek hoop hulle kan regtig baat vind uit die projek. Hulle verdien elke bietjie en nog meer. Laat dit nie hier stop nie.
Jannie Welman
- Marc
- Hero Member

+1JTM wrote: Van my kant af , dankie vir die geleentheid om bietjie te kon kompeteer vir lekker pryse. Die regte wenners is die kinders en ek hoop hulle kan regtig baat vind uit die projek. Hulle verdien elke bietjie en nog meer. Laat dit nie hier stop nie.
" Taking the safety off increases velocity by 100%" - Rayn Cleckner
-
Jaktrap
- Sr. Member

Hi Forum vriende
Ek was nou baie verbaas toe ek die post oopmaak en sien dat ek iets gewen het. Dit het my laat dink aan iets om dankie te se. My een vriend se seding som dit seker die beste op.
N TOE HAND KAN NIKS ONTVANG NIE
En al sal hierdie geskenk baie handig te pas kom le die vreugde daarin om ietsie kleins vir
iemand te doen wat regte nood het.
Weereens baie dankie aan al die borge en organiseerders van die kompetisie.
Sterkte
Jaktrap
Ek was nou baie verbaas toe ek die post oopmaak en sien dat ek iets gewen het. Dit het my laat dink aan iets om dankie te se. My een vriend se seding som dit seker die beste op.
N TOE HAND KAN NIKS ONTVANG NIE
En al sal hierdie geskenk baie handig te pas kom le die vreugde daarin om ietsie kleins vir
iemand te doen wat regte nood het.
Weereens baie dankie aan al die borge en organiseerders van die kompetisie.
Sterkte
Jaktrap
- GreyGhostGear
- Hero Member

Jaco,
Nee wat, jou reelings en die trekking en alles was uit die boeke, welgedaan!
Jy moes maar daardie "funksie" in Bloem ook gereel het, sou dalk minder chaos gewees het
Ek sal met Hugo reel vir sy hemp en pet.
Groete,
Petrie
(ex Jagmaar, nou GreyGhostGear)
Nee wat, jou reelings en die trekking en alles was uit die boeke, welgedaan!
Jy moes maar daardie "funksie" in Bloem ook gereel het, sou dalk minder chaos gewees het
Ek sal met Hugo reel vir sy hemp en pet.
Groete,
Petrie
(ex Jagmaar, nou GreyGhostGear)
- Jakkalsgat
- Hero Member

Petrie
Baie dankie nogmaals, as ons weer so iets doen sal ek verseker klomp manne bymekaar kry om trekking te doen. Die druk en blootstelling vir my en Beretta is maar kwaai en werk dit altyd beter as daar maar paar manne is wat kan ogie hou.
Groete
Jaco
Baie dankie nogmaals, as ons weer so iets doen sal ek verseker klomp manne bymekaar kry om trekking te doen. Die druk en blootstelling vir my en Beretta is maar kwaai en werk dit altyd beter as daar maar paar manne is wat kan ogie hou.
Groete
Jaco
Groete
Jaco Stander
Groete
Jaco Stander
- Geno
- Administrator

Jaco/ Beretta,
Dankie vir julle moeite met die kompetisie.
Al die wenners, geluk!
Oom Taf, jy moet maar skrou as jy op daai jag gaan, ek is nogal nie te slegte gids nie, en het al in daardie area gejag!
Dankie vir julle moeite met die kompetisie.
Al die wenners, geluk!
Oom Taf, jy moet maar skrou as jy op daai jag gaan, ek is nogal nie te slegte gids nie, en het al in daardie area gejag!
Goed, beter, 6millimeter!
-
Beretta
- Hero Member

Geno
Ek sal jou mooi wys waar is die plaas ek sal sommer voor ry julle kan sommer agter my aan ry. Ons kan jou prys ook mooi toets
Beretta
Ek sal jou mooi wys waar is die plaas ek sal sommer voor ry julle kan sommer agter my aan ry. Ons kan jou prys ook mooi toets
Beretta
- Jakkalsgat
- Hero Member

Beretta
Ry ek saam met jou? Geno het ongelukkig niks gewen nie, Eugene was die wenner van 'n X BAg
Het vanoggend laaswte oorbetaling gedoen aan die kinderhuis R 22 150 in totaal. Hulle sal vir ons briefie stuur.
Groete
Jaco
Ry ek saam met jou? Geno het ongelukkig niks gewen nie, Eugene was die wenner van 'n X BAg
Het vanoggend laaswte oorbetaling gedoen aan die kinderhuis R 22 150 in totaal. Hulle sal vir ons briefie stuur.
Groete
Jaco
Groete
Jaco Stander
Groete
Jaco Stander
-
Beretta
- Hero Member

Jaco
Raak ek nou deur mekaar ja jy kan jou bakkie hier in my garage los hy is veilig sal nie vinnig ry nie

Beretta
Raak ek nou deur mekaar ja jy kan jou bakkie hier in my garage los hy is veilig sal nie vinnig ry nie
Beretta
- Geno
- Administrator

Uncle B,Beretta wrote: Ons kan jou prys ook mooi toets
Dis my naamgenoot van Klerksdorp wat daai prys gewen het.
Groete,
Eugene
PS, Hoe vorder die re?lings wat ons oor gesels het?
Goed, beter, 6millimeter!
-
Beretta
- Hero Member

Geno
Wag nog vir die manne daar is miskien iets anders sal by die naweek weet.
Beretta
Wag nog vir die manne daar is miskien iets anders sal by die naweek weet.
Beretta
- Jakkalsgat
- Hero Member

Hier is iets wat my geweldig pla van ons begin het met die trekking, hoekom het Beretta nie 'n Beretta hoed nie?Jakkalsgat wrote:
[img width=560 height=420]http://i1156.photobucket.com/albums/p57 ... _13151.jpg[/img]
Groete
Jaco Stander
Groete
Jaco Stander
-
Beretta se dogter
- Newbie

Jaco
Oom Beretta het sy dogter se Browning hoed geleen...
Oom Beretta het sy dogter se Browning hoed geleen...
-
Carl
- Hero Member

Dankie Jaco, skuus was besig met ander dinge toe't ek nie die gevolg nie. Gehoop vir die silencer maar as ek di vir mamma gee, is haar mond gesilence dan koop ek maar 'n silencer;-)
Groete,
9mmP, .22, 243 , 270 , 30-06 , 12 Boor, 9.3x62 die "one gun" solution
9mmP, .22, 243 , 270 , 30-06 , 12 Boor, 9.3x62 die "one gun" solution
- tafjak
- Global Moderator

Dankie, baie dankie!
Jaco het my gebel en was ek deur die slaap(word sleg ne^) en moes ek terugbel. Was ek nie "stomgeslaan verbaas" nie.
Sal 'n plan maak met die prys, (baie dankie aan die borge) miskien kan ons die man se jakkalse gaan jag?
Die kinders het regtig gewen en sal ek wat wou gee om Kersaand by te wees.
Mooiloop julle en ou Goose, gre^nd inisiatief van jou.
Jaco het my gebel en was ek deur die slaap(word sleg ne^) en moes ek terugbel. Was ek nie "stomgeslaan verbaas" nie.
Sal 'n plan maak met die prys, (baie dankie aan die borge) miskien kan ons die man se jakkalse gaan jag?
Die kinders het regtig gewen en sal ek wat wou gee om Kersaand by te wees.
Mooiloop julle en ou Goose, gre^nd inisiatief van jou.
Mooiloop en Geseende Kersfees!
- Jakkalsgat
- Hero Member

[img width=560 height=420]http://i1156.photobucket.com/albums/p57 ... 1-1535.jpg[/img]
Uiteindelik vandag Carl se ottoman gaan haal, nou moet ons net vir dit 'n geleentheid kry van Bloem na Rustenburg. Terwyl ons op die onderwerp is soek ek iemand wat Daan se X bag kan saamneem St Nowhere toe vanaf Bloemfontein. Die res van die manne glo ek het al hul pryse gekry, as julle nie het nie PM my asb. Taffie is in die ongelukkige posisie dat hy syne self moet gaan haal.
Groete
Jaco
PS: Askuus vir die bewe op die foto moes eers met joggie gesels wat klient se kaart vir eie gebruik geswipe het.
Uiteindelik vandag Carl se ottoman gaan haal, nou moet ons net vir dit 'n geleentheid kry van Bloem na Rustenburg. Terwyl ons op die onderwerp is soek ek iemand wat Daan se X bag kan saamneem St Nowhere toe vanaf Bloemfontein. Die res van die manne glo ek het al hul pryse gekry, as julle nie het nie PM my asb. Taffie is in die ongelukkige posisie dat hy syne self moet gaan haal.
Groete
Jaco
PS: Askuus vir die bewe op die foto moes eers met joggie gesels wat klient se kaart vir eie gebruik geswipe het.
Groete
Jaco Stander
Groete
Jaco Stander
-
FCLoretz
- Hero Member

Jaco,
ek sal met jou gesels oor die goeters as ek jou die naweek sien.
ek sal met jou gesels oor die goeters as ek jou die naweek sien.
Frederick
I have come to realize that you can only reason with reasonable people, from there on out you need to use a language that, unfortunately, is beneath what we today consider to be civilized.
- Jakkalsgat
- Hero Member

Goed so
Groete
Jaco Stander
Groete
Jaco Stander
- Frederik
- Hero Member

Enige terugvoering van die kinderhuis af ?
Het ons genoeg ingesamel vir iets ordentelik?
Het ons genoeg ingesamel vir iets ordentelik?
.22lr, 25-06, 7x57, 375 H&H, 458 Lott