Grondkoning spog eerder met die grootte van sy aas: ?l 2 m daarvan! Di? bobaas-hengelaar vertel die Grootrivier se babers en karp staan tou om hul tande eerste in die reuse-erdwurms op sy hoek te slaan.
?Die geheim is om die stukkie wurm nog lewendig op die hoek te ryg sodat die vis voel hy jag sy prooi. As hy dan in die proses moet sterwe, is dit vir hom ?n troos dat hy darem besig was met ?n jagtog.?
Grondkoning het ges? die onlangse swaar re?n in die Karoo het die wurms beh??rlik aan?t loop. Hulle is nes gewone erdwurms, maar veel, veel langer.
Hulle is ook nie ?rals nie.
? ?n Mens moet weet presies waar om vir hulle te loop soek. Jan Tamboer, die ?? wurm-man, het my na sy eie hand die kuns geleer.
?Aan die begin het ek hulle aanhoudend met my graaf middeldeur gesteek, maar Jan het my gewys hoe om hulle stukkie vir stukkie vir stukkie uit hul l?plekkies te ryg.
?Hulle seil heel mak hier rond, veral by die lekker donker grond van die gholfbaan. Hulle probeer ook om ?n onverklaarbare rede die teerpad oorsteek en word dan pap gery.?
D?s nie die soort dood wat Grondkoning wil h? die wurms moet sterf nie en daarom loop hy die afgelope twee weke met ?n blik en wurms versamel. Hy hervestig hulle in die beddings in sy tuin.
Hy is al bekend om sy lang, dik wurms en ernstige vissermanne kom van oral om by hom te koop.
?My geheim is geduld ? met die wurmvangery ?n met hengel. Doen die dinge stadig en rustig en jou sukses is gewaarborg.?