Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ons het van half 7 by die plaas aangekom.
Ons het gewag sodat die son skaars gesien kan word, "Golden Hour" en dat mens 'n refleksie kan sien, maar nie die lig nie.
Dit het relatief vinnag donkerder geword, en die spel het begin!
Ons het 'n Hasie gebruik, en nie eens 5 min gewag nie, toe die eerste stel oe, oor die gras ingesweef kom.
Ons het die roeper aan gelos en gefluit!
Hyt gaan stil staan en ons het die dimmer sterker gestel vir identifikasie, tot my teleurstelling was dit 'n maanhaar gewees.
Ons het nog so 'n half uur spandeer en af gesluit.
Ons het 'n entjie gery tot by 'n bultjie wat afloop na die pan toe.
Ons was nog besig om te beplan met die wind wat gedraai het, waar om die proeper te plaas toe ons 'n stel oe gewaar.
Die lig is toe gedim en daar is gereed gemaak vir die skoot, die lig is helder gestel, die skoot klap en 'n defnitiewe dood skoot!
Ons gebruik toe jakkals destres en binne sekondes word die volgende oe gewaar, hy kom reg op die ander jakkals af gehardloop, ons het gefluit en hyt gestop, weereens lui die skoot en daar le nog 'n jakkals. Ons het die roepe herhaal vir nog so 'n half uur, waarin ons weer 'n maanhaar ingeroep het, afgesluit en geskuif.
Ons staan teen die draad en kyk oor die pan met water in en besluit dis 'n goeie plek.
Die roeper is geplaas en on het gewag vir die natuur om te herstel.
So 5 min later het ons begin met 'n Hasie, Javelina Combo.
Die eerste oe wat verskyn is toe weereens 'n verdomde maanhaar, EK SWEER DIE DING FOLG MY!!!!
Binne min na die maanhaar, het ons oe gewaar aan ons agter kant.
Daar was 'n randjie na ons regter kant toe gewees en die jakkalse het om daai randjie gekom.
Die jakkals het ingedraf gekom, reguit op die roeper af, ons het gefluit en hom geskiet so 140 tree van ons af.
Die hasie, javelina combo is heraal na so 5 min se wag. Weereens kom 'n 2de jakkals om die randjie gedraf, reg op die roeper af.
Hy het so 60 tree regs van ons eerste jakkals af verby gedraf, toe ek die dimmer versterk het hy vasgesteek en gekyk, die skoot het gelui en dit was verby met hom.
So 10 min se stilte het gevolg voor ons weer die combo gebruik het.
2 min na die combo gestop is het ons oe gewaar reg langs die eerste jakkals van die ronte, hy het ook gevries met 'n versterking van die dimmer.
Die skoot het geklap, en siedaar, nog 'n dooie jakkals. Ons het gewag vir nog so 20 min en toe afgesluit.
Die twee jakkalse het net 4 tree van mekaar af gele.
Dit was my eerst jakkals jag en dit was die Full Monty!! Ons het selfs 'n flatie omgeruil!!!
Eintlik is die groenes reg om die verkeerde redes - verban die manier van jag! Dit is verslawend! Die simptome klink vir my of jy ge-"hook" is. Baie geluk en welkom by die klub. Onthou ook hierdie ervaring as daar nagte is wat dit nie so goed gaan nie, hulle kom ook.