Karoo bosvarke?!

DWB
Hero Member
Hero Member

Re: Karoo bosvarke?!

Post by DWB »

Oom Dirty,

Die realiteit sal altyd wees dat al ly die boere erg onder die dierasies, gaan dit manne wat hulle jag dit bly geniet en gaan ook dit wil volhoubaar maak...

Of is ek nou verkeerd  ;D
Noem my sommer Deon
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
Dweetster
Sr. Member
Sr. Member

Post by Dweetster »

Dit is hoekom ons nog partykeer mis skiet, ons wil nie die jag te gou oor he nie. ;D ;D
Louis Kriel
Hero Member
Hero Member

Post by Louis Kriel »

DWB wrote: Oom Dirty,

Die realiteit sal altyd wees dat al ly die boere erg onder die dierasies, gaan dit manne wat hulle jag dit bly geniet en gaan ook dit wil volhoubaar maak...

Of is ek nou verkeerd  ;D
Jy's 100% reg! Ons moet die varkies mooi oppas. Net nie soos die Ausies nie. Hulle sit met 'n 24 000 000 vark probleem.  Wies lus vir oorgaan???
Peace - That brief glorious moment when everybody stands around reloading. Thomas Jefferson
DWB
Hero Member
Hero Member

Post by DWB »

Dit kan net lekker raak  ;D ;D ;D

Wonder hoeveel ammo sal toegelaat word op daai vlug?

Reken ons kan so bietjie van 'n duik in die populasie skiet in so 2 weke  ;D ;D ;D
Noem my sommer Deon
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
Dweetster
Sr. Member
Sr. Member

Post by Dweetster »

As hulle die varke kon tel, hoekom skiet niemand net die goet nie? ;D ;D
Ek wonder waar staan ons met getalle in SA. Ek dink hier is meer as wat ons dink. 'n Vark soggie kan binne 'n jaar se tyd 4 kleintjies he.
Ek het gesien waar die varke onder druk is is amper al daai kleintjies soggies, maw 5 soggies gaan binne 'n jaar +- 4soggies he wat weer oor 'n jaar atlesaam vir jou 80 varke gee.
Ek het varke al gekry wat tot 8 kleintjies het. ( Ek is nie seker oor die ouderdom vir geslagsrype varke nie maar dit is by 'n jaar.)
Rasmus
Hero Member
Hero Member

Post by Rasmus »

Wat getalle betref glo ek nie iemand weet nie. Maar uitroei, gaan nie in ons tyd gebeur nie, tensy jy n varkpes kan ontwikkel....... :o :o maw biologiese oorlogvoering!

Dit wil ons nie h? nie want dis te lekker om hulle te jag!!

Wat egter snaaks is, is jy na ou boeke kyk oor soogdiere en na kaarte wat hulle destydse verspreiding aandui. Dan kan jy sien hoe het hulle gebied uitgebrei oor die laaste 15 jaar. Hulle is nou in areas waar hulle nooit was nie.

Selfde met vlakvarke die laaste paar jaar is hulle tot in die koue Belfast omgewing.

Hier by ons in Middelburg het die koedoes ook die laaste 5 jaar heelwat meer geword. Ek het die eerste keer in September 2001 by my swaer op die plaas gekom. Toe was daar nie werklik sprake van bosvarke en koedoes nie nou is daar heelwat van beide!
Last edited by Rasmus on Tue Sep 25, 2012 10:54 am, edited 1 time in total.
.40 S&W Sigma, 357mag Colt Trooper MKIII,
44 Magnum Ruger Redhawk, .22 Bruno, 6.5 x 55 Swedish Mauser Ruger, 303 Lee Enfield, .375 H&H Musgrave Semi Custom, .410 mossberg, 12Br over and under Eduard kettner,  12 Br Beretta Semi auto A 301.

THE LIVER IS EVIL AND MUST BE PUNISHED!!!!
Dweetster
Sr. Member
Sr. Member

Post by Dweetster »

Ek voel jammer vir die boere, nee regtig ek doen.
Post Reply