Middag mense
By wie kan ek kers opsteek met die opleiding van GSP's. Ek het vir ou Johnty gehad en hy was n walk in the park , maar die twee( Dexter en Lucy) wat ek nou het sukkel so n bietjie.
Dankie
Mars
GSP's
- Rooies
- Hero Member

Re: GSP's
Mars
Kyk onder die members list vir Mack en vir Biker, Mack het n GSP goed is en Biker doen
die voeljag ding en het omtrent 10 pointers. Ek glo jy sal by hulle regkom.
groete
rooies
Kyk onder die members list vir Mack en vir Biker, Mack het n GSP goed is en Biker doen
die voeljag ding en het omtrent 10 pointers. Ek glo jy sal by hulle regkom.
groete
rooies
243 Howa]
308 Howa] Die tweeling
12 Br Robert Huges
38sp Rossi
"Forgive your enemies, but never forget their names."
308 Howa] Die tweeling
12 Br Robert Huges
38sp Rossi
"Forgive your enemies, but never forget their names."
-
Mars
- Newbie

Re: GSP's
More more Mense
Dankie vir die verwysings ek sal hulle n PM stuur.
Die naweek was die tweede keer wat ek met hulle uit was. Dexter (19 weke) eerste point op fiesante !!!!!!!!!!! ek was in 7e hemel gewees!!!! . hy het daarna nog op die koue dag vier keer gepoint. ek moet se hy was baie steady op die point. Altwee die woefers het deur die dag retrieve. 2 fisante, 3 terentale , 50 duiwe vir die more. Hulle was pootuit lol.
Daar was n paar probleme , Dex oorheers Lucy en hy wil die voels kou maar laat ek by die GSP manne hoor.
Groete groete
Mars
Dankie vir die verwysings ek sal hulle n PM stuur.
Die naweek was die tweede keer wat ek met hulle uit was. Dexter (19 weke) eerste point op fiesante !!!!!!!!!!! ek was in 7e hemel gewees!!!! . hy het daarna nog op die koue dag vier keer gepoint. ek moet se hy was baie steady op die point. Altwee die woefers het deur die dag retrieve. 2 fisante, 3 terentale , 50 duiwe vir die more. Hulle was pootuit lol.
Daar was n paar probleme , Dex oorheers Lucy en hy wil die voels kou maar laat ek by die GSP manne hoor.
Groete groete
Mars