Jaracal kreet?

Hou dit skoon en onsuggestief, dit is 'n openbare forum en enige iets wat nie pas nie sal verwyder word.
Post Reply
Dawie
Hero Member
Hero Member

Jaracal kreet?

Post by Dawie »

Hallo Julle

Ons het nou die logo vir die forum nou kort ons nog 'n kreet/groet vir wanneer ons mekaar iewers raakloop.  

Wat van 'n Whah!-Whah! met 'n dro?, ligte senuagtige ondertoon soos op die DVD's?

Hmmm?

D
Last edited by Dawie on Mon Dec 14, 2009 7:44 pm, edited 1 time in total.
LMB
Sr. Member
Sr. Member

Re: Jaracal kreet?

Post by LMB »

Dawie

Daai senuagtige onderste toon sou my bietjie pla!!!

Lukas
Louis102
Administrator
Administrator

Post by Louis102 »

Dawie

Dit is seker nie snaaks nie en iets waaroor ek veronderstel is om my te bekommer, maar my laaitie is nou so 2 en 'n half jaar oud.  Hy het van vroeg af die jakkalsroep DVD's saam met my gekyk as ek hom moes oppas.  Van sy eerste "sinnetjies" wat hy kon praat het min of meer so geklink: "Jakkals, Wha Wha Dwha!"  Ek moet seker daaraan begin dink dat sy opvoeding verder as jakkalsjag moet strek!

Groetnis
Louis
Goeie dade oortref goeie woorde.
Ambessa

Post by Ambessa »

Hallo Louis102
Louis102 wrote:...laaitie is nou so 2 en 'n half jaar oud...  ...Van sy eerste "sinnetjies" wat hy kon praat het min of meer so geklink: "Jakkals, Wha Wha Dwha!"  Ek moet seker daaraan begin dink dat sy opvoeding verder as jakkalsjag moet strek!...
Korrek, maak maar vroeg-vroeg 'n goeie belegging in opvoeding - veral in veeltaligheid... ;)

Ambessa
Louis102
Administrator
Administrator

Post by Louis102 »

Ambessa
Ambessa wrote: ... maak maar vroeg-vroeg 'n goeie belegging in opvoeding - veral in veeltaligheid... ;)
Ja nee my Oom, sy Pa sukkel maar met die tale.  Weet blykbaar nie eers wat 'n "fly-by-night" is nie.  Kry 'n mens so 'n begrip en help bietjie met die betekenis asb.

Louis
Louis102
Administrator
Administrator

Post by Louis102 »

Ambessa wrote: Korrek, maak maar vroeg-vroeg 'n goeie belegging in opvoeding - veral in veeltaligheid... ;)
O ja, en dink die Oom nie dit is 'n bietjie vroeg om die laaitie op Tewis se jakkalstaal kursus te sit nie?
Ambessa

Post by Ambessa »

Hallo Louis102
Louis102 wrote:
Ambessa wrote:... maak maar vroeg-vroeg 'n goeie belegging in opvoeding - veral in veeltaligheid... ;)
...sy Pa sukkel maar met die tale.  Weet blykbaar nie eers wat 'n "fly-by-night" is nie.
...moet darem meer as net jakkietaal kan praat... ;)

Ambessa
Last edited by Ambessa on Tue Dec 15, 2009 8:22 am, edited 1 time in total.
Dawie
Hero Member
Hero Member

Post by Dawie »

Louis ;D ;)
JACQUES BOTHA
Hero Member
Hero Member

Post by JACQUES BOTHA »

AM:
WAAR KAN EK JOU PLAKKERTJIES AFLAAI OF MOET EK SOMMER HULLE PLAK OP JOU NUWE BENZ ?
oF HET HULLE NOF NIE DIE NUWE BENZ AFGELAAI NIE?
gROETNIS
JB
Shoot straight and tell the truth!
Ponkie
Hero Member
Hero Member

Post by Ponkie »

Hallo almal

Ek is nog nie lank op die forum nie, en is maar nog eintlik 'n laaitie, maar ek stel baie belang en 'n paar Ooms het my na die forum verwys vir hulp.
Ek sien die " wha wha " van Oom Heinrich op hierdie post en nou het ek net 'n vragie rondom dit...

Die naweek was Ek en die Oom saam wie ek jag uitgeroep na 'n plaas waar daar dringed gehelp moet word, want die Jakkies het alreeds meer as 70% van die lammer-oes in 'n spesifieke kamp weggevat! Ons is direk na die probleem-area en het die nes raakgery... Ons het sommer met die kiss of death die 5 jong opgeskote jakkalse ingeroep en geskiet, maar die teef was 'n perd van 'n ander kleur! Sy het wel windaf ingekom, maar die oom kon haar vir niks in die wereld Stop nie! Hy het 'n paar keer Oom Heinrich se "wha wha" probeer, maar sy is steeds op vrye voet! ??? Het iemand dalk vir my raad rakende hierdie saak? Dalk 'n alternatief of iets? 
22-250 Remington Model 700 VLS
243AI - Trueworx produk
308W Musgrave Safari
300WSM Savage
303 Lee Enfield
tafjak

Post by tafjak »

Ponkie

Gaan sou gou moontlik terug en roep van ander plek(500-900 weg). Jakkals baklei4 gekombineer met haas en kleinjakkie distress kan sukses bring.
Ponkie
Hero Member
Hero Member

Post by Ponkie »

Baie dankie Oom! Ek dink ek en Buurman moet bietjie daardie "wha wha" oefen terwyl ons sit en gesels oor die vleispryse so op Sondae middae! Daar is mos nie eitlik veel wat ons kan doen hier in die Willowmore distrik nie...! haha! Ek dink vir eers moet ons daardie skelm teef uitlos, ons wil haar nie nog meer skelm maak nie! Daar is darm nou 5 minder bekke wat eet! Elke bietjie help se hulle...
22-250 Remington Model 700 VLS
243AI - Trueworx produk
308W Musgrave Safari
300WSM Savage
303 Lee Enfield
Dawie
Hero Member
Hero Member

Post by Dawie »

Hallo Ponkie

Ou moet maar versigtig wees met geluide van die bakkie af as jy met versigtige (agterdogtige) jakkalse te doen het,  dis partykeer beter om bek te hou en te wag dat hy self stop.  Bv. Wanneer die roeper 'n ent weg van die bakkie is en jy probeer jak nader na die bakkie toe trek met "the kiss" skrik party jakkalse vir die klank wat nou uit 'n ander rigting kom,  dit gebeur ook met die "Whah" as jy hom probeer stop.  Ander kere weer as jy "kiss" gooi skop hulle turbo's is na die bakkie toe,  maar jy is nie altyd seker hoe oulik daai jakkie is waarmee jy nou te doen het nie.

Het dit nou al paar keer gesien gebeur.  Dit maak natuurlik die jagtery nog meer senutergend ;)

My 2c uit bietjie ondervinding
Cheers

Dawie
Ja3
Sr. Member
Sr. Member

Post by Ja3 »

Jaracal, Jaracal, is die span.
As Jaracal nie kan nie, wie kan dan?!
Cois
Full Member
Full Member

Post by Cois »

Ponkie

Jy kan maar luister wat Taffie vir jou se. As jy te lank wag sal jy nie so lekker met haar instink kan smokkel nie en dan die hele oefening op n ander plan moet benader.

Cois
Al jakkals wat nie skaap vang nie is n dooie jakkals
KSV
Hero Member
Hero Member

Post by KSV »

Halooooo! Daaaa! ?
Mooiloop!
Hein van Kathu
[glow]Kalahari Sands Varminting[/glow]
Post Reply