Geweer bande
- 3006
- Sr. Member

Geweer bande
More Almal
Ek het net gewonder watter geweerbelt is die mees populere een onder die manne wat "walk en stalk" in die bos, berge ens.
Groete
Ek het net gewonder watter geweerbelt is die mees populere een onder die manne wat "walk en stalk" in die bos, berge ens.
Groete
-
Wouter Roets
- Administrator

Re: Geweer bande
3006
Butler Creek is bo aan myne.
Groetnis
Wouter
Butler Creek is bo aan myne.
Groetnis
Wouter
RUGER;2xSR9C,SR1911,44RemMag,12br,22LR,SR22,SR556,223AI,22-250AI,6mmCM,243AI,25-06AI,6,5CM,RPR6,5CM,7-08,7x57AI,7mmRemMag,308Win,30-06AI,300WinMag,338WinMag,338Lapua,9,3x62,375Ruger,375H&HAI,416Ruger,416Rigby,458Lott,505Gibbs.
- Geno
- Administrator

- Lourens
- Hero Member

- DWB
- Hero Member

+ 2
Noem my sommer Deon
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
- Jakes73
- Full Member

+3 ... hy's baie sagter op die skouer as enige padded leer belt wat ek al tee gekom het ... IMHO
CZ 550 Lux 30-06
Vektor SP1
Gamo IGT
Vektor SP1
Gamo IGT
- 3006
- Sr. Member

Dankie manne
Dit lyk vir my dis n uitgemaakte saak! Butler bo!
Dit lyk vir my dis n uitgemaakte saak! Butler bo!
- Janjak
- Hero Member

verseker die Butler Creek rek beld
- GreyGhostGear
- Hero Member

Na ek al die Butler Creeks op Wouter se roere gesien het, het ek ook aangeskaf.
Die een met die rek materiaal en grip rubber loop bitter mooi, geweer voel ligter en hy sit gemaklik.
Ook darem nie 'n plaas se prys nie..
Die een met die rek materiaal en grip rubber loop bitter mooi, geweer voel ligter en hy sit gemaklik.
Ook darem nie 'n plaas se prys nie..
- LUAN
- Hero Member

Wat se butler creek is dit wat julle na verwys? Is daar nie n paar verskillende modelle? Ek wil ook een binnekort kry maar wil reg koop.
- BLOK
- Hero Member

Butler Creek
Probeer die Rino Rib, het nie self een maar saam iemand geskiet wat een op het is effe breer as die ander en het ook die grip materiaal, ek skiet met die comfort stretch en hy werk baie lekker.
Probeer die Rino Rib, het nie self een maar saam iemand geskiet wat een op het is effe breer as die ander en het ook die grip materiaal, ek skiet met die comfort stretch en hy werk baie lekker.
"n Jakkals verloor nie slaap nie, oor die opienie van n skaap nie"
204Ruger - Ticking off the Big 5, one at a time
"SPEED KILLS"
204Ruger - Ticking off the Big 5, one at a time
"SPEED KILLS"
- GreyGhostGear
- Hero Member

Ek het hierdie menere:*303* wrote: Wat se butler creek is dit wat julle na verwys? Is daar nie n paar verskillende modelle? Ek wil ook een binnekort kry maar wil reg koop.

Nie seker watter model dit is nie? Hy werk baie lekker..
- vlakvark1
- Hero Member

Het vir my n'' Vanguard'' op my 30-06 gesit en gaan vir my ander gewere opsit as ek kaans kry. Belt is baie sag en lig

Last edited by vlakvark1 on Tue Jun 05, 2012 6:06 pm, edited 1 time in total.
vlakvark en bosvark Bvk
- Gerhard
- Hero Member

Ek het nie geweer bande op my gewere nie.
Maar sou ek besluit om wel te gebruik sal Butler Creek my keuse wees.
Maar sou ek besluit om wel te gebruik sal Butler Creek my keuse wees.
FFF Safaris
Battlefields of the Escarpment
Battlefields of the Escarpment
-
Boerseun123
- Jr. Member

Ek het 'n Vangaurd op my .223 met dik loop en hy is ook baie lekker. Hy het ook plek vir 4 rondtes so dit is sommer 'n dubbel doel.
My 2c
Groete
Bs
My 2c
Groete
Bs
"It is better to light one small candle than to curse the darkness."
Confucious
Confucious
- Jakes73
- Full Member

Hi 303,*303* wrote: Wat se butler creek is dit wat julle na verwys? Is daar nie n paar verskillende modelle? Ek wil ook een binnekort kry maar wil reg koop.
gaan kyk hier op Safari se website: http://www.safariandoutdoor.co.za/item/ ... ling_black
of hier op Zimbi se website: http://www.zimbibooks.com/comersus/stor ... roduct=861
Dis dieselfde as wat Jagmaar s'n.
Groete
Jaco
CZ 550 Lux 30-06
Vektor SP1
Gamo IGT
Vektor SP1
Gamo IGT
-
Koos Barnard
- Hero Member

Dags?
was 'n paar jaar gelede in Moordenaarskaroo - twee Natallers soontoe geneem. Een man het 'n Butler Creek gehad met plek vir patrone. Hulle sit toe op 'n ho? koppie, goed gekamoefleer met hul bruin camos aan. Tog kon ek duidelik sien hoe die patrone weerkaats in die man se geweerbelt. Vir 'n vaalribbok se skerp oog is dit soos 'n rooi verkeerslig. Toe ons bymekaar uitkom het ek die man gevra om die patrone te verwyder. Terloops, sy pragtige pasmaakgeweer se kolf met London oil finish het net so geblink. Jy het die blink kolf lank voor die jagter opgetel.
Mooi loop
was 'n paar jaar gelede in Moordenaarskaroo - twee Natallers soontoe geneem. Een man het 'n Butler Creek gehad met plek vir patrone. Hulle sit toe op 'n ho? koppie, goed gekamoefleer met hul bruin camos aan. Tog kon ek duidelik sien hoe die patrone weerkaats in die man se geweerbelt. Vir 'n vaalribbok se skerp oog is dit soos 'n rooi verkeerslig. Toe ons bymekaar uitkom het ek die man gevra om die patrone te verwyder. Terloops, sy pragtige pasmaakgeweer se kolf met London oil finish het net so geblink. Jy het die blink kolf lank voor die jagter opgetel.
Mooi loop
-
Boerseun123
- Jr. Member

Dankie Koos
Waardeer die raad en sal dit verseker onthou. Die dubbel doel het nou 'n trippel doel geword: Geweerband, petroon houer en bok afskrik middel. Dit is nou as jy jou doppe skoon maak.
Sou lank gewonder het hoekom ek niks bokke met die geweer onder skoot kry nie...
Hierdie Jaracal manne darem, hulle het AL die antwoorde!
Groete
Bs
Waardeer die raad en sal dit verseker onthou. Die dubbel doel het nou 'n trippel doel geword: Geweerband, petroon houer en bok afskrik middel. Dit is nou as jy jou doppe skoon maak.
Sou lank gewonder het hoekom ek niks bokke met die geweer onder skoot kry nie...
Hierdie Jaracal manne darem, hulle het AL die antwoorde!
Groete
Bs
"It is better to light one small candle than to curse the darkness."
Confucious
Confucious