"missfire"

Post Reply
Cobus(Cobb)
Hero Member
Hero Member

"missfire"

Post by Cobus(Cobb) »

Dit is 'n ou 7,65 MAB pistool, erfstuk, so het bietjie sentimentele waarde....het vanoggend, eerste keer in seker 15 jaar met hom gaan skiet...
Baie, baie missfires gehad met ou ammo asook nuwe PMP ammo....van die ammo 2 keer probeer maar no luck...

Die vraag....is die probleem die ammo?slagpen self? of veer wat slagpen vorentoe stoot...??..(.in alle gevalle sien jy die indents van die slagpen op die primer)

Ek luister graag..

Cheers
Cobus
Johannesburg
Christus
BRNO 308, BRNO 22, Howa 243AI, MAB 7.65
12Ga Semi, Fabarm 12G O/U, AYA 12G S/S
Barnett Z 350CRT
Stormers/WP(kyk darm nie meer SA rugby nie)
tripodmvr
Administrator
Administrator

Re: "missfire"

Post by tripodmvr »

Het jy die pistool skoongemaak voor jy gaan skiet het? Het op jagtog ervaar dat een van die jagters se 375 nie die slagdoppie wou afsit nie. Die slagpen is vasgehou deur olie wat so dik soos teer was. 'n Bietjie diesel het gemaak dat daar nie weer probleme was nie.

As dit die veer is kan dit help om hom fisies te rek. Dit herstel van die veerkrag en kan dalk help.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
Cobus(Cobb)
Hero Member
Hero Member

Post by Cobus(Cobb) »

marius,hy was baie mooi skoon,(alles in my nuwe cleaner gewas)...het die veer bietjie gerek ook...slagpen steek mooi deur ook so hy's nie gebreek nie...ek sal sterker veer dalk moet soek by gunsmith,soos Piet voorstel...

Cheers
Cobus
Johannesburg
Christus
Barnett Z 350CRT
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Sulke vere is moeilik om te kry. Ek het vir my Krico .22 'n veer by 'n moer en boutplek gekry en hy doen nou al seker 20 jaar diens. Die omtrek is eintlik al wat saak maak. Jy kan hom langer koop en op lengte sny sodat hy pas.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
johan
Sr. Member
Sr. Member

Post by johan »

Sover ek weet werk n pistool en n geweer se slagpenne op twee heel verskillende maniere.
Die pistool se slagpenveer hou tog die slagpen WEG van die slagdop af ? En die haan (externe of interne ) slaan die slagpen om die skoot af te sit ? By n geweer span jy die slagpen met die slagpenveer en die sneller hou dit tee tot jy die sneller trek ?

So n stywer slagpenveer by jou pistool sal nie die probleem oplos nie,altans so glo ek.

Groete
Johan
"Craftsmanship is a combination of knowledge on how to use tools and of skill with the hands."
Jeagermeister
Sr. Member
Sr. Member

Post by Jeagermeister »

Johan is Helemal reg..

Jy moet die Pistool se "Main Spring" ( die veer in die "grip" van die pistool) laat nagaan, dis die een wat bepaal hoe "hard" die hammer op die slagpen val... dalk dan ook daai veer wat jt gerek het dalk bietjie probeer compress..

Al wat ek al sien gebeur het met 'n pap / swak slagpen veer by 'n pistool is dat hy veroorsaak dat die slagpen gaadjie op die primer deurbrand.

Hoop dit help..

JM
.22 Slazenger
.22 BRNO Deluxe
243 HOWA Varmint (Die "Hulk" herdoop nou na  "Shrek")
6.5x57 Sauer 200 LH
30-06 Sauer 200 LH
300WM Ruger M77 LH
R1
LM4
SKS
en dan nog die vuisgewere....
Cobus(Cobb)
Hero Member
Hero Member

Post by Cobus(Cobb) »

Die pistool het gladnie 'n haan of hammer nie....

Die slagpen hak agter die sneller knip vas as jy hom oorlaai, en sit daar onder spanning tot die sneller getrek word, het ook dan 'n "pistol grip safety" wat jy moet indruk met 'n vol greep op die "grip",

As jy die sneller trek, sak die trigger knip en die slagpen "gly" of skiet vorentoe tot op die primer.

Cheers
Cobus
Johannesburg
Christus
Barnett Z 350CRT
Jeagermeister
Sr. Member
Sr. Member

Post by Jeagermeister »

Sjie Cobb,

Watse pistool is dit Presies...

As ek die werking dan reg verstaan sal daai slagpen of twee vere moet he, of in wese op dieselfde prinsiep as 'n Glock Pistool moet werk.. "n part Pre-cocked firing pin...

Groete

JM
.22 Slazenger
.22 BRNO Deluxe
6.5x57 Sauer 200 LH
30-06 Sauer 200 LH
300WM Ruger M77 LH
R1
LM4
SKS
Cobus(Cobb)
Hero Member
Hero Member

Post by Cobus(Cobb) »

Dis 'n MAB 7,65...
Cobus
Johannesburg
Christus
Barnett Z 350CRT
Jeagermeister
Sr. Member
Sr. Member

Post by Jeagermeister »

Nee Broer, daar veloor jy my toe helemal.. Sien dit werk op die "Blowback" metode..

Van die skematics wat ek kan uit maak moet jy maar na die mainspring se sterkte kyk en ook probeer om bietjie die firing pin spring te "compress"

en dan maar die probleem met daie pistole daar by die klein plekkies waar man nie kan bykom nie.. skoonmaak.. en dan lube, dalk is daar iietsie wat net bietjie te stram is..

Het darem die volgende twee links vir jou gekry as jy sparese nodig het

http://www.ima-usa.com/french-7-65mm-ma ... azine.html

https://www.buymilsurp.com/pistol-parts ... 10199.html

Mooi Loop

JM
.22 Slazenger
.22 BRNO Deluxe
6.5x57 Sauer 200 LH
30-06 Sauer 200 LH
300WM Ruger M77 LH
R1
LM4
SKS
Cobus(Cobb)
Hero Member
Hero Member

Post by Cobus(Cobb) »

JM

Dankie meester,

S? bietjie vir my die link na daai skematics toe asb.....laat ek sommer kyk of hy 100%aanmekaar gesit is na complete overall...

Cheers
Cobus
Johannesburg
Christus
Barnett Z 350CRT
Jeagermeister
Sr. Member
Sr. Member

Post by Jeagermeister »

Ai Cobb,

Nou klaar toegemaak..

Gaan Google maar Images vir daai pistool, hy sal iewers opduik. Was ook nie vir daai Presiese pistooltjie gewees nie, maar vir die Browning dink ek waarvan hy 'n copy is..

Sorry ek kan nie verder help nie..

JM
.22 Slazenger
.22 BRNO Deluxe
6.5x57 Sauer 200 LH
30-06 Sauer 200 LH
300WM Ruger M77 LH
R1
LM4
SKS
Cobus(Cobb)
Hero Member
Hero Member

Post by Cobus(Cobb) »

Sal gaan kyk, dankie

Cheers
Cobus
Johannesburg
Christus
Barnett Z 350CRT
Fanie

Post by Fanie »

Jy behoort op die slagdoppie te kan sien of die rondte moes vuur of nie.  Gaan skiet eers nuwe ammo en kyk of jy dieselfde probleem kry.  Ek het al misfires op ou ammo gekry.  As die slagdoppie reg wys maar nie geskiet het nie dan moet jy die ammo wegmaak, trek die punt (keneties), gooi die ou kryt weg en skiet die lee doppie verskeie kere om seker te maak die slagdoppie is 'dood' voor jy hom probeer uitdruk anders verongeluk jy jouself.  Jy moet die regte beskerming gebruik.  As jy enige twyfel het kry iemand wat die toerusting en kennis het.
Gerard

Post by Gerard »

Die soort slagpen word 'n striker genoem.  Die verskil is dat 'n firing pin deur 'n hamer geslaan word, terwyl 'n striker oorgehaal word wanneer die wapen span en dan vrygelaat word wanneer die sneller getrek word.

Met 'n firing pin druk die veer die firing pin terug na dit die slagdoppie geklink het en met 'n striker druk die veer die striker vorentoe wanneer dit vrygestel word deur die sneller meganisme.  Firing pins is meer betroubaar as strikers.

Streng gesproke het gewere ook strikers en nie firing pins nie.
Post Reply