Tikka T3 Varminter 25-06
Swarovski 6-18x50 met Ballistic Turrets
Hauskin Silencer

Raven

...oor knaldempers het ek verneem die binnewerke is 'n groot geheimenis...Raven wrote:...Hauskin Silencer...

Daardie groot kalibers (90's) het darem self 'n allemintige blitsbreker - dit breek die skop van daardie mo...se dryflading so 'n bietjie sodat dit met die terugloop op olie en stikstof nie te veel op sy gat gaan sit het nie... ...eish, dit was 'n ander tydvak...Raven wrote:...het ook iewers hier gelees daarvan... ...van ver af...dink uit Finland. So ons almal kan maar bietjie met die oog steel hoe die binnegoed lyk.

Dit is 'n mooi "Mean Machine daarie. Ek like die knaldamper "design"Raven wrote: Ek gaan hom sommer die naweek lekker uit toets ;D ;D
Tikka T3 Varminter 25-06
Swarovski 6-18x50 met Ballistic Turrets
Hauskin Silencer

Wat se "army nostalgia" ding praat jy nou?Ambessa wrote: Daardie groot kalibers (90's) het darem self 'n allemintige blitsbreker - dit breek die skop van daardie mo...se dryflading so 'n bietjie sodat dit met die terugloop op olie en stikstof nie te veel op sy gat gaan sit het nie... ...eish, dit was 'n ander tydvak...

Daai highlands, is dit die wat met Sierras gelaai is?? As dit is, n pel van my glo net in daai, skiet glo baie goed in sy roer. 22-250 en 25-06.Highland SX

Hoop nie Freek lees hier nie, maar ons kan ruil as jy wil!Raven wrote: ...Ek dink daai BOSVARK gaan meer jakkies na ons toe jaag...

RavenRaven wrote: (hy is nog nie betaal nie...ek toets hom eers lekka)