Ai die duine bly maar mooi!!!

Christo
Hero Member
Hero Member

Re: Ai die duine bly maar mooi!!!

Post by Christo »

Louis

Hier is een van die gunsteling plekke op die plaas. Die sandsteen hier is regtig baie mooi en baie besonders.

Image

Christo
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
Christo
Hero Member
Hero Member

Post by Christo »

As ek dit nie mis het moet van die outjies daar van julle kant af kom. Mariental iewers

Christo
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
Ambessa

Post by Ambessa »

Hallo Christo
Christo wrote:...Die sandsteen hier is regtig baie mooi en baie besonders.
...baie mooi. En dit is weer sand(steen) en water...

Pragtig.

Ambessa
boeta
Hero Member
Hero Member

Post by boeta »

Manne en Ooms

Julle maak nie reg nie,het nie beplan om see toe te gaan nie maar nou wil ek en dis baie moeilik om anders te besluit.

Miskien moet ek maar daar op die strand gaan oefen op daai hans jakkies,as jy hulle jaag met die kar dan hardloop hulle net tot in n soutpan en sta en kyk vir jou koggel jou om hom nog te jaag in daai soutpan.

Van die vis se ek niks want ek vang maar uit die koelbox uit,dan kom ek darem met iets by die huis

Boeta
An armed man is a citizen
An unarmed man is a subject
A disarmed man is a slave
namhunt
Sr. Member
Sr. Member

Post by namhunt »

Hallo Almal

Hierdie is oppad na Meob Baai. Ons was omtrent 30 ouens en het so omtrent 800 vis "getag" oor 4dae. As jy daar gehengel het is Henties nie meer so lekker nie, jy raak bederf. Maar die slegste dag van hengel bly beter as die beste dag by die werk!
Image Image Image Image
Dit is so 1 1/2 dag deur die duine in en uit.
Image Image

Groete
Daan
Raven
Hero Member
Hero Member

Post by Raven »

EK is maar 'n tingerige mannetjie, so dit was so halfuur +- per vissie voor hy op die wal was, maar jy moet hom lekka moeg speel voor jy hom wal toe bring
Myl 68 , anderkant Hentiesbaai, desember 2006.
Shimano katrol, lyn breekkrag 16Kg, Visserman 78 kg ... ;D  ;D

Image

Raven.
Norton Izaks
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
" Reik na die sterre, maar moenie van die blomme tussen jou voete vergeet nie"
Freek
Hero Member
Hero Member

Post by Freek »

Julle moet aanhou, wanneer ry ons....?  :o Ek sit en staar so na die screen my baas vra my of ek nie 'n breukie wil vat nie want dis nie goed as mens so lank aanmekaar voor die comper sit nie - die voorstel is ook gemaak dat die syfers moontlik sal klop as mens se gedagtes so bietjie rus. Min wetende sit ek nie vir syfers en kyk nie maar drool so oor julle stories en foto's, ek gaan wel nou eers my breukie vat om Dora kans te gee om die key bord af te vee want my vingers gly as ek probeer tik...
SAVE A RHINO, SHOOT A POACHER!
Freek
Hero Member
Hero Member

Post by Freek »

Christo, ons sit net vir daai VITO van jou lekker bre? tekkies op dan vat ons die pad. Taffie se HILUX moet maar voor ry en help uittrek waar die sand los raak want die bus gaan gelaai wees en ek mis dit nie... Oom Leeu ons sal waai as ons daar verby jou plaas trek.  ;)
SAVE A RHINO, SHOOT A POACHER!
Janjak
Hero Member
Hero Member

Post by Janjak »

Freek jy moet praat. Ek pak nogals vinnig. ;)

Ek was nou al lus en gooi n foto van n swartbaars net om darrem saam visvang te praat ;D
Foxcreek
Hero Member
Hero Member

Post by Foxcreek »

Janjak

Ek is self 'n kranige hengelaar en vang alle tipe visse van kabeljoue en koningsvisse tot bass en forel. Gooi bietjie vir ons 'n paar foto's daar. Ons manne wat nie sal kan saamgaan Angola/Namibi? toe nie moet maar paar varswatervissies uittrek om die lus net-net te stil.

Foxcreek.
Food grown in depleted soils is itself deficient, and animal products derived from stressed beasts bear a burden of guilt.
Freddie101
Hero Member
Hero Member

Post by Freddie101 »

namhunt wrote:

Hierdie is oppad na Meob Baai. Ons was omtrent 30 ouens en het so omtrent 800 vis "getag" oor 4dae. As jy daar gehengel het is Henties nie meer so lekker nie, jy raak bederf.
Namhunt
Jy laat n mens se mond water met daardie soort getalle. Het julle vir n spesifieke rede gegaan om te tag.

Raven
Pragtige kabeljoue
Groete Freddie
yol bolsun
Janjak
Hero Member
Hero Member

Post by Janjak »

Foxcreek
daar by julle is hoeka sulke mooi bass damme, en die see is ook naby. Aai

Ek sal maar eers die bass fotos los, daai kabbeljoue is darrem bitter mooi netnou lag iemand vir my.
Dink dis n belewenis om daai getalle te kan vang. Julle is bevoorreg en ons jaloers.

Freek ek dink nou aan iets anders.
Ons bout daai Bosvark/ Kabbeljou fighting chair van jou bo op daai Vito se dak vas. Dan gaan hulle bars.
Kan sommer daai koggelende jakkalse ook houe gee.
namhunt
Sr. Member
Sr. Member

Post by namhunt »

Freek101

Oranjemund se hengel klub gaan so 3 of vier keer per jaar. Dan kan jy saam as 'n lid van die klub jou nooi. Al die vis is getag net die wat seerkry met die vang is gehou en daar ge?et. Dit was swaar om nie 'n vissie of twee te kan huis toe bring nie, maar miskien help dit dat ons kinders ook eendag die voorreg sal h? om te kan hengel. Soos ek verstaan gaan die tags om hulle bewegin en groei te bepaal. Al die vis is geweeg en gemeet. Dit een trip wat ek nie sommer sal vergeet nie!!

Groete
Daan
Foxcreek
Hero Member
Hero Member

Post by Foxcreek »

Vrinne

Daardie duine is wragtag mooi. Dit laat my altyd dink aan 'n heerlike stuk springbokbiltong. As ek daai duine sien proe ek die billies.
Hier is 'n paar "groen duine" in my area: 

Image

Image

En hier is wat ons in die strome in damme vang:

Image

Nou nie daai lekker vet kabeljoue nie, maar sy pienk vleis (veral as gerook) smaak voorentoe.

Foxcreek.
Food grown in depleted soils is itself deficient, and animal products derived from stressed beasts bear a burden of guilt.
Raven
Hero Member
Hero Member

Post by Raven »

Julle is baie gelukkig met sulke "groen duine", hoop en bid maar ons drome word ook vroeg genoeg bewaar.
Enigste "sneeu" hier by ons is as die blinkhaar gras so styf teen mekaar staan, na 'n goeie reen jaar.
Groen + Springbok bly maar mooi...... (al verloor hulle soms teen 'n klomp Hane  ;D  ;D )

Raves
Norton Izaks
Windhoek - Namibia
+264 81 129 4020
" Reik na die sterre, maar moenie van die blomme tussen jou voete vergeet nie"
Ambessa

Post by Ambessa »

Hallo namhunt
namhunt wrote:...Al die vis is getag...  ...Soos ek verstaan gaan die tags om hulle bewegin en groei te bepaal. Al die vis is geweeg en gemeet.
...  ;) dalk kan dit ook vir die twee rooies werk? Ek meen om hulle te vang en te tag nadat hulle geweeg en gemeet is...

Ambessa
tafjak

Post by tafjak »

Ambessa wrote:
namhunt wrote:...Al die vis is getag...  ...Soos ek verstaan gaan die tags om hulle bewegin en groei te bepaal. Al die vis is geweeg en gemeet.
...  ;) dalk kan dit ook vir die twee rooies werk? Ek meen om hulle te vang en te tag nadat hulle geweeg en gemeet is...
Sien jy nou Louis, en jy dink ek wil hulle doodmaak!
Louis102
Administrator
Administrator

Post by Louis102 »

Ambessa wrote: ... Ek meen om hulle te vang en te tag nadat hulle geweeg en gemeet is...
Ambessa, ek weet jy verwag reaksie:

Oom moet passop om nie te veel met die oordrewe groenes skouer te skuur nie, lyk my daai te-kleur mag dalk afgegee.  Ek is bevrees hier by my sal jou idee uitloop op 'n vermorsing van tags, want hulle gaan uitval as die rooies begin vrot.

Louis
Goeie dade oortref goeie woorde.
Louis102
Administrator
Administrator

Post by Louis102 »

Tafjak

Ag so, is dit wat Ambessa bedoel - "Tag" terwyl ons daar by die see is?  Om te sien of die robvreters hier in die binneland kom skaapvang ook?  Het net gedink die ou raak nou die klits kwyt, maar dalk is daar tog "method" in sy "madness"!

Louis
Ambessa

Post by Ambessa »

Hallo Louis102
Louis102 wrote:...raak nou die klits kwyt, maar dalk is daar tog "method" in sy "madness"!  
Ja, so het elke outjie maar sy foutjie...

Ambessa
Louis102
Administrator
Administrator

Post by Louis102 »

Ambessa
Ambessa wrote: ...Ja, so het elke outjie maar sy foutjie...
Nou gaan die Oom saamkom om toe te sien dat die "Tag"-besigheid reg verloop?  Ons "foutjies", soos die Oom sien, is mos maar te vollop.

Louis
Francois Marais
Administrator
Administrator

Post by Francois Marais »

Louis

Ek wil hiedie ding van n afstand af sit en bekyk, hier kom pere, Brits praat juis van rubber arms, myne word reeds te maklik gedraai, maar ons sal moet saam, of wat se jy?

Mooi loop
Francois
Francois Marais
Windhoek, Namibia
francois@jaracal.com
+264811275447
tafjak

Post by tafjak »

Francois

So praat 'n man wat wil.
Francois Marais
Administrator
Administrator

Post by Francois Marais »

Taffie

Ja nee, hierdie een gaan ek voorwaar nie mis nie.

Mooi loop
Francois
Francois Marais
Windhoek, Namibia
francois@jaracal.com
+264811275447
Post Reply