Lugfotos
- Evert
- Sr. Member

Lugfotos
Hi
Ek wil graag hoor wat julle manne dink en veral plaas eienaars. Wat sal julle graag op n lugfoto van die plaas wil sien? Damme, kampe, waterlyne ens ens?
Groete
Evert
Ek wil graag hoor wat julle manne dink en veral plaas eienaars. Wat sal julle graag op n lugfoto van die plaas wil sien? Damme, kampe, waterlyne ens ens?
Groete
Evert
Hunting: Isn't just something I do it's part of who I am.
300H&H Zastava
9.3x62 Mannlicher Schoenauer
300H&H Zastava
- Antonie
- Jr. Member

Re: Lugfotos
Hallo Evert,
Ek dink die manne sal graag kudus, blouwildebeeste en rooibokke op die lugfotos wil sien.
Ek dink die manne sal graag kudus, blouwildebeeste en rooibokke op die lugfotos wil sien.
-
Frikjordaan
- Full Member

E-Bird.
Watter tipe detail kan mens op 'n lugfoto sien? en wat kan die skaal wees?
'n 6 meter dam of 'n 40 mm swart waterpyp wat aan 'n draadheining hang is maar klein.
Ek het 'n lugfoto van die Dept Landbou gekry en die plaashuis waarvan die dak wit geverf is, is so 'n klein kolletjie dat ek dit telkemale moet soek.
hoor graag
mooi loop
Frik
Watter tipe detail kan mens op 'n lugfoto sien? en wat kan die skaal wees?
'n 6 meter dam of 'n 40 mm swart waterpyp wat aan 'n draadheining hang is maar klein.
Ek het 'n lugfoto van die Dept Landbou gekry en die plaashuis waarvan die dak wit geverf is, is so 'n klein kolletjie dat ek dit telkemale moet soek.
hoor graag
mooi loop
Frik
Karasberge Namibi
- Christo
- Hero Member

Frik
So lyk Google se kaarte, mooi duidelik genoeg om mee te werk. Is besig om al die pyplyne, lande, Eskom punte, ens op te laai. Dit maak dinge nogals baie makliker as daar beplan word.
Laas jaar baie mooi gesien wat die verskil is tussen verskillende besproeiingstelsels en druk van water met die nuutste Google kaarte. Het mooi aanpassings gemaak en sou dit nie geweet het as ek nie dinge van bo kon sien nie.
Ek het al die lugfoto's gesien wat manne neem. Dit is sekelik die beste manier om goeie foto's te kry van jou plaas.
So lyk Google se kaarte, mooi duidelik genoeg om mee te werk. Is besig om al die pyplyne, lande, Eskom punte, ens op te laai. Dit maak dinge nogals baie makliker as daar beplan word.
Laas jaar baie mooi gesien wat die verskil is tussen verskillende besproeiingstelsels en druk van water met die nuutste Google kaarte. Het mooi aanpassings gemaak en sou dit nie geweet het as ek nie dinge van bo kon sien nie.
Ek het al die lugfoto's gesien wat manne neem. Dit is sekelik die beste manier om goeie foto's te kry van jou plaas.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
- hebron
- Full Member

Ons karoo-boere wil graag lyndrade,kampdrade, veesuipings en natuurlike suipings bv: gronddamme, standhoudende riviere en fonteine. Dan ook seker al die veldpaaitjies en landjies, maar os wil nie sien waar die plaas uitgetrap (oorbewei)
is nie!! Dit sien n mens maklik uit die lug en is soms n skok!!
is nie!! Dit sien n mens maklik uit die lug en is soms n skok!!
LAAT-LOOP
- Evert
- Sr. Member

Baie dankie manne.
Antonie dit sou baie leker gewees het waar daai groot kudu bul weg kruip elke aand ma dis nou maar so.
Die probleem met google earth jy moet altyd die rekenaar aan sit ens. En die detail is nie altyd so great nie. Wat ek vir boere wil bied is n ordentlike lugfoto met n bekende skaal en die grens drade duidelik sigbaar. Dan ook enige ander punte( plaas huis, store, suipings, kampe, jag kamp) duidelik uit te lig. Sal ook die grotes van kampe kan meet. Dan ook 5m kontoere op te sit sodat die boer n beter aan duiding kan kry waar loop die water lyne.
So wat dink julle? Is daar nog iets wat boerdery beter sal maak?
Antonie dit sou baie leker gewees het waar daai groot kudu bul weg kruip elke aand ma dis nou maar so.
Die probleem met google earth jy moet altyd die rekenaar aan sit ens. En die detail is nie altyd so great nie. Wat ek vir boere wil bied is n ordentlike lugfoto met n bekende skaal en die grens drade duidelik sigbaar. Dan ook enige ander punte( plaas huis, store, suipings, kampe, jag kamp) duidelik uit te lig. Sal ook die grotes van kampe kan meet. Dan ook 5m kontoere op te sit sodat die boer n beter aan duiding kan kry waar loop die water lyne.
So wat dink julle? Is daar nog iets wat boerdery beter sal maak?
300H&H Zastava
300H&H Zastava
- Hugo
- Hero Member

Komtoere is n great plan, sal daarvan hou om ons plaas in n 3D model te omskep, maar gaan kontoere benodig.
.22LR Slazenger
.243 Howa
.303 Lee Enfield
30.06 Browning
.38spl Astra
Bowtech 340D
To be sure of hitting the target, shoot first and call whatever you hit the target.
.243 Howa
.303 Lee Enfield
30.06 Browning
.38spl Astra
Bowtech 340D
To be sure of hitting the target, shoot first and call whatever you hit the target.
- Christo
- Hero Member

E-Bird, al goed en wel, waarvan praat ons in Rand-waarde?
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
- Evert
- Sr. Member

Christo
Ons kyk na so R1500 vir n gelamineerde A0(891mm x 1189mm) posgeld ingesluit dink julle dis n goeie prys?
Ons kyk na so R1500 vir n gelamineerde A0(891mm x 1189mm) posgeld ingesluit dink julle dis n goeie prys?
Last edited by Evert on Wed Apr 18, 2012 12:15 pm, edited 1 time in total.
300H&H Zastava
300H&H Zastava
-
Frikjordaan
- Full Member

E-Bird
Kan dit werk vir Namibi? ook?
Ek sal verseker belangstel en is heel oortuig dat van my bure ook sal belangstel
Ons boer naby Karasburg.
hoor graag
Frik
Kan dit werk vir Namibi? ook?
Ek sal verseker belangstel en is heel oortuig dat van my bure ook sal belangstel
Ons boer naby Karasburg.
hoor graag
Frik
Karasberge Namibi
- douw
- Hero Member

Hallo Frik
Kan jy moontlik vir ons 'n foto plaas, van hoe dit sal lyk?
Groetnis
Douw
Kan jy moontlik vir ons 'n foto plaas, van hoe dit sal lyk?
Groetnis
Douw
LIFE IS TRUELY GENEROUS TO THOSE WHO PURSUE THEIR DESTINY