Is dit die toekoms?
- WillJak
- Hero Member

Is dit die toekoms?
Goed, dis nou nie een van onse wereld se jakkalse nie, maar die slim manne reken mos ons is so 4 jaar agter Amerika. Is die wat vir ons wag?

If you don't have a sense of humor, you probably don't have any sense at all...
-
tafjak
Re: Is dit die toekoms?
Willem
Darie roker moet net onthou om die slot toe te maak. Ek reken Amerika se jakke en katte is weer so 4jaar agter ons s'n.
Darie roker moet net onthou om die slot toe te maak. Ek reken Amerika se jakke en katte is weer so 4jaar agter ons s'n.
- Francois Marais
- Administrator

Taffie
Was dit nie vir daai slot nie kon daai fossie se oog nie by die scope bykom nie Glo hy lei aan een of ander slapnek siekte.
Mooi loop
Francois
Was dit nie vir daai slot nie kon daai fossie se oog nie by die scope bykom nie Glo hy lei aan een of ander slapnek siekte.
Mooi loop
Francois
- WillJak
- Hero Member

Taffie, nee, ek glo jy's reg - soos al ons wild is hulle bietjie taaier en slimmer as enige ander plek - Afrika is nie vir sissies nie.....
Francois, loodvergiftiging dink ek is die waarskynlikste oorsaak van daai slap nekkie, veral as hy nog lekker vars is...
Francois, loodvergiftiging dink ek is die waarskynlikste oorsaak van daai slap nekkie, veral as hy nog lekker vars is...
If you don't have a sense of humor, you probably don't have any sense at all...
-
Freek
- Hero Member

Oom Willem en Sir Taffie, as ons vlekkies hulle pote op 243's begin le kan ek julle waarborg daar sal nie net drie dooie hase langs die roer(e) le nie... 
SAVE A RHINO, SHOOT A POACHER!
- Felix
- Full Member

-
Louis102
- Administrator

Altyd gewonner wat word bedoel met "'n wolf in skaapklere"...Felix wrote: Ek hoop ook nie die jakkies leer die "trick" nie!
Goeie dade oortref goeie woorde.
- CHRIS
- Sr. Member

julle raak teslim met die compers