Groefdraai het 'n invloed op die gewig en lengte van koe?ls wat akkuraat in 'n spesifieke geweer sal wees. Sov?r my min kennis strek, is hierdie stelling korrek. Kom ons s? tot 100 meter.
Vraag is nou - deur QL te gebruik kan ek basies enige koe?l laai en deur die veranderlikes (hoeveelheid spesifieke kruit, seating depth ens) te verander op 'n node (OBT) uitkom wat veronderstel is om akkuraat te wees in 'n spesifieke geweer. Sonder om enige aandag te gee aan groefdraai.
Maak QL nou die 1ste stelling irrelevant?
Waar val ek uit die bus uit?
Groefdraai
- DawieKotze
- Hero Member

Groefdraai
Dawie Kotze
WAIDMANSHEIL!!!!!!!
WAIDMANSHEIL!!!!!!!
- DawieKotze
- Hero Member

Re: Groefdraai
So as ek in my 1:12 groefdraai, 24", 308 Win 'n 200grein Norma Oryx in QL laai en ek kry 'n node op 38.1 gr S335, dan is dit glad nie te s? dat ek 'n akkurate lading gaan kry deur verder met die TPL te speel nie?
Ludwig - Is dit die spoed of die omwentelinge wat 'n koe?l stabiliseer? My fisika laat my bietjie in die steek. As ek 'n projektiel vinniger deur 'n bepaalde groefdraai lanseer - is omwentelinge dan nie meer (per gegewe afstand - 12 duim) as 'n stadiger een nie? Ek glo nie - hy "spin" nog altyd teen s? 1 per 12 duim, maar die 12 duim gaan net vinniger verby?
Dankie vir die antwoord - ek sit en speel sommer hier op die Sondag. Is alleen!!

Ludwig - Is dit die spoed of die omwentelinge wat 'n koe?l stabiliseer? My fisika laat my bietjie in die steek. As ek 'n projektiel vinniger deur 'n bepaalde groefdraai lanseer - is omwentelinge dan nie meer (per gegewe afstand - 12 duim) as 'n stadiger een nie? Ek glo nie - hy "spin" nog altyd teen s? 1 per 12 duim, maar die 12 duim gaan net vinniger verby?
Dankie vir die antwoord - ek sit en speel sommer hier op die Sondag. Is alleen!!
Dawie Kotze
WAIDMANSHEIL!!!!!!!
WAIDMANSHEIL!!!!!!!
- DawieKotze
- Hero Member

Ludwig - ek gaan nou-nou daar loop lees.
As jy praat van RPM, stem ek met jou saam. Hoe vinniger ek lanseer, hoe meer RPM.
Maar die omwenteling (spin) bly nog altyd net 1 per elke 12 duim. Maw ek meet spin per afstand en nie tyd nie. Daardie kan nie verhoog met meer spoed nie.
Nog 'n vragie
Die Greenhill formule verskaf lengtes van koe?ls wat behoort te stabiliseer met 'n sekere groefdraai, maar dit is net van toepassing op loodkern koe?ls en nie monolitiese koe?ls nie. Is daar 'n formule vir monos?
Baie dankie vir jou geduld en hulp!
Groete
Dawie
As jy praat van RPM, stem ek met jou saam. Hoe vinniger ek lanseer, hoe meer RPM.
Maar die omwenteling (spin) bly nog altyd net 1 per elke 12 duim. Maw ek meet spin per afstand en nie tyd nie. Daardie kan nie verhoog met meer spoed nie.
Nog 'n vragie
Die Greenhill formule verskaf lengtes van koe?ls wat behoort te stabiliseer met 'n sekere groefdraai, maar dit is net van toepassing op loodkern koe?ls en nie monolitiese koe?ls nie. Is daar 'n formule vir monos?
Baie dankie vir jou geduld en hulp!
Groete
Dawie
Dawie Kotze
WAIDMANSHEIL!!!!!!!
WAIDMANSHEIL!!!!!!!
- tripodmvr
- Administrator

Dit gaan bloot oor lengte.
180gr mono is baie langer as 180 lood. Daarom moet lengte van koe?l beperk word sodat dit nie onstabiel raak nie.
180gr mono is baie langer as 180 lood. Daarom moet lengte van koe?l beperk word sodat dit nie onstabiel raak nie.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
- DawieKotze
- Hero Member