Apache pro roeper
- MEERKAT
- Hero Member

Apache pro roeper
Hallo
' n Vriend van my het een van die roepers ingevoer, en lyk heel skaflik op die oog af. Indien iemand van hulle gebruik watter van die 439 klanke op die roeper kan gebruik word vir ons jakkals en rooikatte? Word verkoop in 'n baie netjiese tas met 'n tipe van Jack in the box ingesluit , sien dat elke klank se naam op die remote staan wat baie handig is , iets soortgelyk aan die Spitfire.
Die gelande prys is ook heel bekostigbaar.
Groetnis
MEERKAT
' n Vriend van my het een van die roepers ingevoer, en lyk heel skaflik op die oog af. Indien iemand van hulle gebruik watter van die 439 klanke op die roeper kan gebruik word vir ons jakkals en rooikatte? Word verkoop in 'n baie netjiese tas met 'n tipe van Jack in the box ingesluit , sien dat elke klank se naam op die remote staan wat baie handig is , iets soortgelyk aan die Spitfire.
Die gelande prys is ook heel bekostigbaar.
Groetnis
MEERKAT
- MEERKAT
- Hero Member

Re: Apache pro roeper
Hallo
Die roepers verkoop vir 300 dollar met 'n Jack in the Box ingesluit.
Kan 'n foto opsit indien daar belangstelling is.
Groetnis
MEERKAT
Die roepers verkoop vir 300 dollar met 'n Jack in the Box ingesluit.
Kan 'n foto opsit indien daar belangstelling is.
Groetnis
MEERKAT
- Jassie
- Hero Member

Meerkat
Sit dit op man, jy het ons nou klaar met die spanning?
"Moet s? jou bemarking werk op my?"
Groete
JAS
Sit dit op man, jy het ons nou klaar met die spanning?
"Moet s? jou bemarking werk op my?"
Groete
JAS
"Pas jou jakkalse mooi op om hulle later makliker van kant te kan maak" T. Mulder
- MEERKAT
- Hero Member

Hallo
"n Paar foto's van die roeper.
[img width=560 height=420]http://i647.photobucket.com/albums/uu19 ... t101/3.jpg[/img]
[img width=560 height=420]http://i647.photobucket.com/albums/uu19 ... 01/1-4.jpg[/img]
[img width=360 height=480]http://i647.photobucket.com/albums/uu19 ... 01/2-2.jpg[/img]
Op die remote is die volgende:
Volume
Battery sterkte
Hoeveelheid speakers wat speel
Ons gaan vanaand die range en klank suiwerheid van die roeper toets
Groetnis
MEERKAT
"n Paar foto's van die roeper.
[img width=560 height=420]http://i647.photobucket.com/albums/uu19 ... t101/3.jpg[/img]
[img width=560 height=420]http://i647.photobucket.com/albums/uu19 ... 01/1-4.jpg[/img]
[img width=360 height=480]http://i647.photobucket.com/albums/uu19 ... 01/2-2.jpg[/img]
Op die remote is die volgende:
Volume
Battery sterkte
Hoeveelheid speakers wat speel
Ons gaan vanaand die range en klank suiwerheid van die roeper toets
Groetnis
MEERKAT
- BLOK
- Hero Member

Ek hou nogal van die harde tassie waarin hy kom.
"n Jakkals verloor nie slaap nie, oor die opienie van n skaap nie"
204Ruger - Ticking off the Big 5, one at a time
"SPEED KILLS"
"SPEED KILLS"
- Dippies
- Hero Member

Lyk nogals indrukwekend moet se 
- Geno
- Administrator

Reviews wat ek gelees het oor die roeper, is dat hy daai batterye van hom sommer vinnig verslind.....
Oom Wallie,
Wat is Oom se ondervinding mbt batterylewe van die roeper? Dalk is dit die sneeu en koue in Aapmerika wat die batterye vinnig laat afloop.
Groete,
Eugene
Oom Wallie,
Wat is Oom se ondervinding mbt batterylewe van die roeper? Dalk is dit die sneeu en koue in Aapmerika wat die batterye vinnig laat afloop.
Groete,
Eugene
Goed, beter, 6millimeter!
- MEERKAT
- Hero Member

Deon en Geno
Deon ek bemark nie die roepers enigsins nie, 'n vriend het bloot een ingebring wat ons besis is om te toets.
Eugene ons gaan verseker toets hoe swaar die roeper is op batterye binne die volgende paar dae.
Mooi loop
MEERKAT
Deon ek bemark nie die roepers enigsins nie, 'n vriend het bloot een ingebring wat ons besis is om te toets.
Eugene ons gaan verseker toets hoe swaar die roeper is op batterye binne die volgende paar dae.
Mooi loop
MEERKAT
- MEERKAT
- Hero Member

Hallo
Ons het so 60 klanke op die roeper gelaai (copy en paste vanaf computer mp3 of mav) nog plek vir+- 370 klanke.
'n Draad vanaf remote na caller en klank name gaan direk na remote met aanskakel.
150 tot 180 meter met caller tussen bossies wissel klanke en volume maklik sal seker verder kan uitsit indien caller op stand is.
Op die remote is klanknaam en nommer met tyd wat die klank speel met batterye se sterkte.. Een of twee speakers word beheer vanaf remote en caller kan ook afgeskakel word met remote vir daardie 10 tot 30 minute wat nie geroep word nie.
Batterye se leeftyd kan seker redelik verleng word op die manier.
Volume vergelyk goed met die roepers wat ons huidiglik gebruik.
Gaan die caller laat aanstaan met volgelaaide batterye en sal dan terugvoer gee hoe lank hulle hou.
Groetnis
MEERKAT
Ons het so 60 klanke op die roeper gelaai (copy en paste vanaf computer mp3 of mav) nog plek vir+- 370 klanke.
'n Draad vanaf remote na caller en klank name gaan direk na remote met aanskakel.
150 tot 180 meter met caller tussen bossies wissel klanke en volume maklik sal seker verder kan uitsit indien caller op stand is.
Op die remote is klanknaam en nommer met tyd wat die klank speel met batterye se sterkte.. Een of twee speakers word beheer vanaf remote en caller kan ook afgeskakel word met remote vir daardie 10 tot 30 minute wat nie geroep word nie.
Gaan die caller laat aanstaan met volgelaaide batterye en sal dan terugvoer gee hoe lank hulle hou.
Groetnis
MEERKAT
- B C
- Newbie

Ek sien JJ Wapens het die roeper adverteer in verlede maand se SA Jagters tydskrif vir R3999. Ek myself oorweeg om een te koop.
- Gerhard
- Hero Member

Hoe gaan dit met die toetse van die roeper?MEERKAT wrote: Hallo
Groetnis
MEERKAT
FFF Safaris
Battlefields of the Escarpment
Battlefields of the Escarpment
- BLOK
- Hero Member

Ek sien al die trappers winkels hou hulle ook nou aan
"SPEED KILLS"
"SPEED KILLS"
-
Smirre
- Hero Member

Blok
Weet jy dalk wat die prys is?
Smirre
Weet jy dalk wat die prys is?
Smirre
- BLOK
- Hero Member

Smir
Wat ek gesien het as ek reg onthou so 3 weke terug was R3900, maar dit was sonder die die jack in box as ek reg kon onthou mag wel verkeerd wees.
Wat ek gesien het as ek reg onthou so 3 weke terug was R3900, maar dit was sonder die die jack in box as ek reg kon onthou mag wel verkeerd wees.
"SPEED KILLS"
"SPEED KILLS"
- green leader
- Full Member

Hallo Blok by watter trappers trading winkel het jy hulle gesien, ek kry dit nie op hulle website.
dankie Jason
dankie Jason
bsa .303
parker hale 30 06
colt .45
webley scott 7.65
aya 16 guage
anschutz .22 hornet
parker hale 30 06
colt .45
webley scott 7.65
aya 16 guage