Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaas jou ladings hier. Die forum kan nie verantwoordelikheid aanvaar vir enige data wat gepubliseer word nie. So gebruik die inligting met oorleg en versigtigheid. Wat vir een vuurwapen werk is moontlik nie veilig vir 'n ander vuurwapen nie.
Ek wil van my firiende help herlaai. Een het 'n P14 aksie en ander n Lee enfield aksie. Al herlaai data wat ek het is vir my eie 2 EPPs
Met die Lee Enfield aksie beoog ons om 174gr Rhino's te herlaai. Watse kruit en begin lading moet ons begin. Watse kamer druk kan mens verwag op die lee enfield. Die geweer het 'n 25duim loop.
Met die P14 aksie beoog ons om 180gr Sierra pro hunters te herlaai. Watse kruit en begin lading moet ons begin. Watse kamer druk kan mens verwag op die P14. Die geweer het 'n 24duim loop.
Dankie,
Petrie
" The more you practice the luckier you get "
"A fool with a tool stays a fool"
"Dit is die paar duim agter jou scope wat saak maak"
Petrie303 ek gaan nou opsit wat altyd in 303's en P14 aksies gewerk het, MAAR DIT IS NET OP P14 AKSIE!
Ek Laai in WINCHESTER of NORMA doppe 48,5grn S365 met 180grn Sierra pro hunters, was nog altyd baie akkuraat, werk ook goed met 174 Hornadys RN.
Moet nie PMP doppe gebruik jy kry nie die kruit in nie, dit is kompreste lading in die ander doppe!
Ek het 'n Enfield no4 mk1 met 'n 25 duim loop. Ek kry goeie groepering met 180 gr Sierra Pro Hunters. Ek laai 37 Gr s335 in pmp doppe. Ek gebruik CCI 200 ontstekers. My TPL is 78 mm. Met hierdie kombinaie kry ek so 2280 V/S.
Dit is nou nie 'n ongedierte lading nie maar hy werk bakgat tussen die sekelbos, swarthaak en Rooibos waar die groot ramme loop.
Een verbetering wat ek sal voorstel is om die milit?re sneller met 'n Thor sneller te vervang. Jy sal nie terug kyk nie.
Ek sien jou kombinasie en is baie nuuskierig, ek is besig om doppe te "prep"om my nuwe ladings te toets.
Ek is tans op PMP doppe, Sierra 180gr Pro Hunter CCI200 primers soos jy ook maar ek het n klomp S341 kryt. Hoe klink so kombinasie?
Wat is die voor en nadele van S341 vs S335?
Henk
Henk van der Walt
.22 LR Oberndorf Mauser
.223 Rem Marlin
6.5 x 55 Swedish Mauser CZ550
.303 BSA
9.3 x 62 Sabatti Rover 870
404 Jeff
12Ga Baikal
12GA Franchi Feeling O/U
9mm Para CZ 75
S335 werk goed met 174gr en 180gr koeels. S341 het ek gevind werk beter by die 75gr to 150gr koelgewigte en S355 werk weer beter met die swaarder koeel gewigte 200gr en 215gr koeelgewigte.Vir S355 en die swwarder koeels is Winchester en remington dobbe ook aanbeveeld aangesien hulle meer kapasiteit het as die pmp koeels.
So die S341 sal jy kan maak werk maar ek dink S335 gaan beter wees vir die 180gr wat jy wil laai.
Die S355 werk regtig baie beter in die 200gr plus gewigte. Veral as dit by om spoed te genireer kom. Ek het S355 nog net gebruik in 180gr op en nie laer gewif nie. Maar as ek reg onthou het oom Andre Fouche in sy artikel toe hy dit getoets het gekry dat S341 op die 130 to 150gewig baie beter spoed en groeperings gekry het.
Ek sal eers die S341 moet klaar gebruik.
Ek het 174gr SP met CCI200 en S341 gedoen in PMP doppe, en kry n 42.4gr lading as baie akkuraat, dit is "spot on" met die Somchem boekie se S(snelheid)/L(lading) en ek kry <1 MOA (1 duim op 100m)
Henk van der Walt
.22 LR Oberndorf Mauser
.223 Rem Marlin
.303 BSA
404 Jeff
12Ga Baikal
12GA Franchi Feeling O/U
9mm Para CZ 75
Ek het spesiaal Vrydag verlof gevat om die dag op die skietbaan te gaan spandeer, en was dit nou nie lekker nie, min dinge soos die reuk van kryt
Ek het die volgende punte gehad en sommer net my toetse afgehandel, 150gr PMP SP, 174gr PMP SP lyk of ek darem nou n besluit kan neem.
In tussen het ek nou die dag n bargain gekry en 180gr Sierra Pro Hunters gekoop vir R299 n pakkie ek kond it nie los nie en het toe sommer genoeg gekoop, ek gaan nou my ladings begin doen vir die punte.
Enige ervaring met die punte? Ek het redelike goeie groepe gekry Vrydag en die drukke en snelhede lyk ook baie aanvaarbaar.
Ek kry die gevoel die Sierra is net n better kwaliteit punt as die PMP en dat die gewigte en lengtes meer konstant is.
Ek gaan vanaand van die data begin verwerk sal julle ophoogte hou
Henk
Henk van der Walt
.22 LR Oberndorf Mauser
.223 Rem Marlin
.303 BSA
404 Jeff
12Ga Baikal
12GA Franchi Feeling O/U
9mm Para CZ 75
*303* dankie ek gaan vir eers met die Sierra Pro Hunter aangaan
Ek kry goeie groep so in die middel ladings
Sal laat weet hoe dinge uitwerk.
Henk
Henk van der Walt
.22 LR Oberndorf Mauser
.223 Rem Marlin
.303 BSA
404 Jeff
12Ga Baikal
12GA Franchi Feeling O/U
9mm Para CZ 75
Ek het, na my mening 'n huge geluk geslaan. Ek het in die begin van die jaar my no4 MK2 in 'n oomblik van swakheid verkoop aan 'n man wat 'n bakkie geweer gesoek het. Ek soek nou al van Februarie af vir 'n nuwe een. Ek kry toe een by Craig van Blunderbuss, 'n no 4 MK 2 in nuwe toestand maar hy wil R3000 vir hom he! Laas week bel my vriend my daars een by 'n ou wat gesondheids probleme het en nie meer wil skiet nie. Ek gaan kyk na hom en WOW, hy het hom uit die ghries uit gekoop by die weermag en net 35 skote geskiet in 20 jaar. Sy loop is blink glad en die lande en groewe is mooi gedefinieer sonder enige pit merkies. Die slot is ook nog op Slotkop no "0" maw die geweer het nog baie min geskiet. SAPS het dadelik stoor permit gegee en hy staan reeds in my kluis. Nou moet ek van voor af ladings ontwikkel. Ek gaan hom as my springbok geweer gebruik en dus hoop ek, dat daai potloodpunt-Impalas van 130gr mooi groeperings gaan lewer rondom 2900 fps. As hulle nie groepeer nie sal ek maar die Speer 150gr's laai want hulle werk in omtrent alle 303's
Peace - That brief glorious moment when everybody stands around reloading. Thomas Jefferson
.303's is cheap man. Die ou het n klomp in sy klein shop. Jy moet net se wat jy soek en ek kan vir jou kyk. Daardie spesifieke een lyk nog baie mooi en ek wens dit was myne. Hy het een van oor n honderd jaar oud wat n versemelaar gekoop het.
Laat weet as julle van nog 'n goeie 303 weet. My kleinboet soek een...
Mooiloop!
Hein
Craig by Blunderbuss se pryse wissel van R1800 tot R2800. Daar is belangrike klein verskille tussen die no4's. Daai een van R750 wat in 1947 gemaak is, is beslis nie 'n no4 mk 2, want hulle is eers in 1949 by ROF Fazakerley naby Liverpool in Engeland gemaak. Indien hy egter by Longbranch in Kanada gemaak is. is hy een van die bestes, want van die akkuraatste no4's is na die oorlog daar gemaak.
Peace - That brief glorious moment when everybody stands around reloading. Thomas Jefferson
Mooi Gnu daai
My ou Majuba kettie loop ook soos stroop, man raak vinnig geheg aan die gewere
Henk van der Walt
.22 LR Oberndorf Mauser
.223 Rem Marlin
.303 BSA
404 Jeff
12Ga Baikal
12GA Franchi Feeling O/U
9mm Para CZ 75
Goeie dag,ek het ook n 303 No4 Mk2 wat gesport is en geniet my geweer.Hy skiet n 1/2" groep met 215 Rhinos op 100m en is so 1-11/2" op 100m met Sierra 150gr punte.Ek kry nie akkuraatheid met Hornady punte nie.Die Barnes TSX 150gr is ook goed in hom.
My vraag is nou,het iemand al die .310" Barnes TSX 123gr probeer en dalk daarmee geluk gehad?
My groeperings met die Sierra 125gr is 1-2",wil net weet of iemand dit al probeer het?Ek moet daarby se dat ek wel NIE die hele "HERLAAI DATA 303 BRITISH" deur gelees het nie,so ek kon dit dalk gemis het.
Last edited by Bass on Mon Apr 16, 2012 11:28 am, edited 1 time in total.
.22LR/410 3" , 12Br Single , 12Br Double ML , 357Magn , 45ACP , 303Br , 300WM , 375H&H , .416 Ruger (in planning ) , .50Cal ML Inline
Bass, ek het sopas my 375Ruger se liksens gekry, nou will ek my Lee-Enfield vir Springbok skiet gebruik. Ek het redds 200 Impala 130 grein HV solids gekoop. Volgens Andre Fouche van die herlaai vereniging het hy maklik 3000 fps gekry met 45gr S341 in Remington en Winchester doppe. Ek het reeds begin by 43,5 gr S341 met PMP doppe en sal laat weet hoe dit werk.
Daai 130 gr Impalas is lekker lank en as hulle werk het ek nie 'n .243/ 7mm remmag nodig vir Springbokke nie!