Takbokke in edenburg

Post Reply
Schalkvzyl
Newbie
Newbie

Takbokke in edenburg

Post by Schalkvzyl »

My een vriend boer tussen edenburg reddersburg en so 8 maande trug het daar  3 takbokke opgedaag en hulle bly nou sommer daar in die popelierbosse en is elke dag opi lusern lande! Nou sondag wat verby is was daar 6 gewees! van waar af dink julle kom die bokke en watse soort takbok sal julle se isit?
???
Gerhard
Hero Member
Hero Member

Re: Takbokke in edenburg

Post by Gerhard »

Fallow deer.

Hulle kan lekke rond trek.

Jy moet sien hoe mooi klim n ram deur n draad met daai stel horings van hom.  ;D

Baie lekker eet vleisies
FFF Safaris
Battlefields of the Escarpment
Boskraai

Post by Boskraai »

Schalk,

Ek dink julle moet dadelik vir my die GPS koordinate stuur sodat ek my takbokke kan kom haal :police:(Met die boog) :angel:.

Jammer maar die takbok is nog op my lys, kan nie so kans net laat verby gaan nie. :laugh:

Mooi loop.
Boskraai
Schalkvzyl
Newbie
Newbie

Post by Schalkvzyl »

Ek en my vriend wou daai ram al platgetrek het mar sy pa is biekie vol nonsens :police: !! maar ek sal nooit ophou karring ni haha!
BLOK
Hero Member
Hero Member

Post by BLOK »

Gee kans sy pa gaan een van die dae smeek om hulle te skiet een of ander tyd gaan die lyndrade sulke lekker groot stukkend getorringde gate in he. As julle nie wil skiet nie bel my ook maar juis lus vir so stukkie wilde skaapvleis.
"n Jakkals verloor nie slaap nie, oor die opienie van n skaap nie"

204Ruger - Ticking off the Big 5, one at a time
"SPEED KILLS"
Schalkvzyl
Newbie
Newbie

Post by Schalkvzyl »

Glo my ek smag om daardie ram op te  dop
Zack Benade

Post by Zack Benade »

Hi

Dis die beste nuus vir die jaar sover.  Sommige boere het die vlakvarke in die Windburg omgewing ook beskerm en wou nie toelaat dat hulle geskiet word nie.  Deesdae is daar amper meer varke as jakkelse.

Takbokke het die lekkerste vleis.  Ek geniet dit veral as jy maalvleis en wors maak.

Oor 'n jaar of wat gaan ons almal lekker jag in Bloemfontein.

Groete
Zack
SV MAD (Henk)
Hero Member
Hero Member

Post by SV MAD (Henk) »

Takbok met die boog is nog op my bucketlist!
ek soek nog wapens...
visstok
Hero Member
Hero Member

Post by visstok »

Ons takbokke het goeie maniere, hul spring draad, nog nooit gesien dat hulle draad kruip nie, ook nog nooit enige skade aan drade gekry nie! Groete visstok
Sak Sarel, pa wil n bok skiet
Jakkalsgat
Hero Member
Hero Member

Post by Jakkalsgat »

Wanneer jy die dag besluit jy wil Takbokke aanhou, moet jy as volg te werk gaan:

Vat Bonnox heining vir kleinwild met di kleinste gate, span hom dan dubbeld en 1/3 hoer as normaalweg, wanneer jy klaar is toets dit as volg:

Neem 5l emmer vol water en gooi dit na die heining, as jy 'n natkol opmerk aan die anderkant moet jy weet Takbok sal kan deur en jy was onsuksesvol, dink dan mooi of jy nog takbokke wil aanhou. Wat jy ook kan doen is om hulle op jou buurman se grond af te laai, jy het dan beter kans dat hulle meer tyd op jou grond sal spandeer.

Groete
Jaco
Ek wens vir jou 'n rooison met 'n maan wat oor die krans uitkom, 'n lyf vol tequila en antwoorde op die diep vrae!

Groete
Jaco Stander
Zack Benade

Post by Zack Benade »

jakkelsgat,  Nou verstaan ek ook hoe werk 'n takbok se kop ;D ;D
Post Reply