skiet op kleinhowe
- Gerhard
- Hero Member

Re: skiet op kleinhowe
So ver ek dit het maak die plotte deel uit van die dorps gebied en is skiet dan onwettig.
Jy moet ook kyk na veilige stop wal en wat binne n raduis v 5km agter die stop wal is.
Ek stel voor jy gaan skiet by reeds gevestigde skietbane om moeilikheid te voorkom...
Jy moet ook kyk na veilige stop wal en wat binne n raduis v 5km agter die stop wal is.
Ek stel voor jy gaan skiet by reeds gevestigde skietbane om moeilikheid te voorkom...
FFF Safaris
Battlefields of the Escarpment
- Gerhard
- Hero Member

Ja,Piet-Skiet wrote: Dis die groot vraag. Word dit gesien as opgeboude gebied of nie? Ek praat nou nie van teiken skiet die julle dag nie. Daarvoor sal ek baan toe gan.
So ver ek dit het word die plotte ook as opgeboude gebied gesien soos Silver Lakes of Waepadrand...
FFF Safaris
-
Louis102
- Administrator

.... dan sal staatsamptenare by ons nooit mag skiet nie, hulle het 'n half 4 tot half 5 uitvalsone .....immelmanw wrote: ... waar n mens skiet moet n 5km uitvalsone he ...
Goeie dade oortref goeie woorde.
- Gerhard
- Hero Member

Piet,Piet-Skiet wrote: Ek wonder sterk.
Vat die kaans...
Maar as jy gevang word en jy toegesluit word en jou wapens verloor omdat jy in dorps gebied geskiet het...
Vir my is die risiko's net te hoog.
FFF Safaris
- Gerhard
- Hero Member

Praat maar eerder nou met n wets geleerde voor dat jy dit in die hof gaan probeer verduidelik.Piet-Skiet wrote: Ek verstaan dit so: as jy jou eiendom herzoneer is hy dan mos stads gebied? En as jy skiet mag jou koels nie jou eiendom verlaat nie...
Jy moet onthou dat jy n veiligheids area van 5 km ander kant jou plot moet he om veilig te skiet.
Hoe gaan jy verseker dat jou opslag punte nie jou "eiendom" verlaat nie?
Wees eerder veilig vandag en moenie die SAPS n geleentheid gee om vir jou on nodig moeilikheid te gee nie.
FFF Safaris
-
Otto
- Jr. Member

Gerhard,
Piet-skiet is SAPS
Piet-skiet is SAPS
8x60S (1928 Oberndorf Mauser Special African Model)
30.06 (Musgrave)
243 (Howa 1500)
12 Br (Maverick)
9mmP (CZ 75)
30.06 (Musgrave)
243 (Howa 1500)
12 Br (Maverick)
9mmP (CZ 75)
- Monrique (SJ)
- Hero Member

Piet
Die beste is gaan na jou munisipaliteit toe en kry die wette wat jy soek daar, dis immers hulle wat dit sal he!!!!

Groetnis
Die beste is gaan na jou munisipaliteit toe en kry die wette wat jy soek daar, dis immers hulle wat dit sal he!!!!
Groetnis
- tafjak
- Global Moderator

Otto

....................ag, dan skiet hy mos waar hy wil op wie hy wil!Otto wrote: Piet-skiet is SAPS
Mooiloop en Geseende Kersfees!
- Gerhard
- Hero Member

Otto,Otto wrote: Gerhard,
Piet-skiet is SAPS
Dan weet Piet mos hoe vinnig mens in die dinges trap...
FFF Safaris
- Gerhard
- Hero Member

Wonder of Piet die Spitfire gebruik om 2 been jakkalse te roep...tafjak wrote: Otto
....................ag, dan skiet hy mos waar hy wil op wie hy wil!Otto wrote: Piet-skiet is SAPS
![]()
En dan hoe belangrik staan plek en wind rigting is...
FFF Safaris
- tripodmvr
- Administrator

Sake is deesdae nie meer so duidelik soos vroeer nie. Al die grond in RSA val nou onder een of ander munisipaliteit. Plase betaal ook nou "eiendomsbelasting".
Ek wil landbouhoewes deesdae meer as "beboude gebied" klassifiseer synde dit stukke grond met paaie daarom is. Windbukse sal sekerlik nie die bure op hol kry nie, maar senterslag gewere se knal en reikafstand kan hier 'n probleem word. By ons is daar 'n skietbaan in Meyerton (Sure Focus) waar die skietbaan binne "klein plasies" gele? is - daar word met ho? walle en buffers verhoed dat koeels sommer oor die versperrings sal trek.
'n Wyse ding om te doen is sekerlik om met die bure te praat en dan voorsorg tref met walle dat daar nie dwaalkoeels is nie.
Ek wil landbouhoewes deesdae meer as "beboude gebied" klassifiseer synde dit stukke grond met paaie daarom is. Windbukse sal sekerlik nie die bure op hol kry nie, maar senterslag gewere se knal en reikafstand kan hier 'n probleem word. By ons is daar 'n skietbaan in Meyerton (Sure Focus) waar die skietbaan binne "klein plasies" gele? is - daar word met ho? walle en buffers verhoed dat koeels sommer oor die versperrings sal trek.
'n Wyse ding om te doen is sekerlik om met die bure te praat en dan voorsorg tref met walle dat daar nie dwaalkoeels is nie.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
-
Otto
- Jr. Member

Piet skiet,
Ek sien jy onthou my nie meer nie van Gunsite af nie(8x60s) na jou onderonsies met die "Groot menere" daar nie. So 'n jaar terug het jy nog ges? jy doen opleiding in Graaf Reinet by die kollege daar.
Groete
Otto
Ek sien jy onthou my nie meer nie van Gunsite af nie(8x60s) na jou onderonsies met die "Groot menere" daar nie. So 'n jaar terug het jy nog ges? jy doen opleiding in Graaf Reinet by die kollege daar.
Groete
Otto
8x60S (1928 Oberndorf Mauser Special African Model)
30.06 (Musgrave)
243 (Howa 1500)
12 Br (Maverick)
9mmP (CZ 75)
30.06 (Musgrave)
243 (Howa 1500)
12 Br (Maverick)
9mmP (CZ 75)
- Coenie (Swift)
- Full Member

Hi Piet,
Probeer Roelf Viljoen by Tshwane Grondgebruike 012 358 5390
Probeer Roelf Viljoen by Tshwane Grondgebruike 012 358 5390
.22 , 223 Vektor H5, 270 Savage Mod III FXP3, 12 Boor Mossberg, 9mm Vektor SP1 Sport
-
bullseye
More Piet
Frontier se koeel fabriek en skietbaan by Stilfontein is op n plot, die hele hoewe is amper net bane. Ek weet niks van die wetiese deel nie maar hulle het dit gedoen ek self het al met sa jagters daar gaan skiet.Miskien kan jy vir Nico die eienaar bel en uitvind hoe hulle te werk gegaan het.
Groetnis
Ben.
Frontier se koeel fabriek en skietbaan by Stilfontein is op n plot, die hele hoewe is amper net bane. Ek weet niks van die wetiese deel nie maar hulle het dit gedoen ek self het al met sa jagters daar gaan skiet.Miskien kan jy vir Nico die eienaar bel en uitvind hoe hulle te werk gegaan het.
Groetnis
Ben.