Ek het gister gehoor my lisensie is reg en alles in orde, gister niemand by die stasie nie en hulle se toe die vuurwapen manne is weg om kaartjies te gaan haal.
Toe ek vandag ewe windgat instap en vra waars my kaartjie? Eish, its steel in pranting.
Hoe lank vat die druk nou? Die ou in pta het vir my gese dit gaan dalk maande vat voor ek my kaartjie het.
Ek het n lys van name en nommers en niemand in pta antwoord hulle fone nie.
Iemand dalk raad?
Dankie,
Groete,
Peet
Print van lisensie.
- molopohunter
- Sr. Member

Print van lisensie.
Ruger 10/22, BRNO 22 mod2, Ruger mini 14, CZ 22-250 varminter, Ruger 77/44, BRNO 270, Mauser M96 30-06 straight pull, Remington T/T 308, Ruger 375, Ruger 416, Howa 375 ruger, Baikal 12ga S/S, CZ 12ga O/U, Taurus 9mm PT111, Vector 40s&w sp2, Hoyt.
-
ablm468
Re: Print van lisensie.
Peet
Ek het ongeveer 3 weke gewag vandat ek gehoor het ek's goedgekeur tot die lisensies by my plaaslik SAPD was.
Ek het ongeveer 3 weke gewag vandat ek gehoor het ek's goedgekeur tot die lisensies by my plaaslik SAPD was.
- Pvdw
- Hero Member

Die agterstand is glad nie meer so erg nie.
Meeste manne op die forum kry hul kaartjies tussen 2en 3 weke na goedkeuring.
Moet egter s? dat daar wel die uitsonderings is wat vinniger EN stadiger is.
Peet
Meeste manne op die forum kry hul kaartjies tussen 2en 3 weke na goedkeuring.
Moet egter s? dat daar wel die uitsonderings is wat vinniger EN stadiger is.
Peet
Work to live, don"t live to work
- Christo Els
- Sr. Member

in Upington wag ons maande myne is 14/julie/2011 goedgekeur maar nog geen kaart
Champions keep playing until they get it right
303 Lee Metford
222 Sako
243 Brno
Blow Pipe (Pea Shooter)
303 Lee Metford
222 Sako
243 Brno
Blow Pipe (Pea Shooter)
- DWB
- Hero Member

Ek het so ewe in laas week gebel om te hoor of myne al gedruk is.
Toe s? hulle hy is nog nie eers ingelees nie. En Vrydag sien ek in die koerant dat my naam op die lys is vir kaartjies wat moet afgehaal word by die polisie
Toe s? hulle hy is nog nie eers ingelees nie. En Vrydag sien ek in die koerant dat my naam op die lys is vir kaartjies wat moet afgehaal word by die polisie
Noem my sommer Deon
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
7x57 - 404 Jeffery - 450 Rigby - 500 Jeffery
Overkill is underrated!
"All men die, but few men ever really live"
- Theo E
- Sr. Member

My neef wag al 5 maande vir sy kaartjie en is nog nie gedruk nie !
- molopohunter
- Sr. Member

Dankie manne,
Ek het toe 2 dae later gehoor hy is gedruk.
Het toe gebel om seker te maak en hulle se toe hy is in potch. Ek reel toe om hom te gaan haal en toe ek daar kom het pta hom nooit vir potch gegee nie, hy le nog in pta.
Daar was darem n baie behulsame man, en se toe hy sal sorg dat die lisensie die week kom, so hopelik kan ek die naweek wat kom skiet.
Dit voel nou soos n seuntjie wat n radar kar vir kersfees sonder batterye, en nou weet ek hoe voel dit om potch toe te ry (360 km) om n koeldrank by die garage te koop.
Nogmaals dankie manne. Wat ek hier uit geleer het was om maar baie op hulle te le en probeer maar met n supervisor te praat.
Ek het toe 2 dae later gehoor hy is gedruk.
Het toe gebel om seker te maak en hulle se toe hy is in potch. Ek reel toe om hom te gaan haal en toe ek daar kom het pta hom nooit vir potch gegee nie, hy le nog in pta.
Daar was darem n baie behulsame man, en se toe hy sal sorg dat die lisensie die week kom, so hopelik kan ek die naweek wat kom skiet.
Dit voel nou soos n seuntjie wat n radar kar vir kersfees sonder batterye, en nou weet ek hoe voel dit om potch toe te ry (360 km) om n koeldrank by die garage te koop.
Nogmaals dankie manne. Wat ek hier uit geleer het was om maar baie op hulle te le en probeer maar met n supervisor te praat.
Ruger 10/22, BRNO 22 mod2, Ruger mini 14, CZ 22-250 varminter, Ruger 77/44, BRNO 270, Mauser M96 30-06 straight pull, Remington T/T 308, Ruger 375, Ruger 416, Howa 375 ruger, Baikal 12ga S/S, CZ 12ga O/U, Taurus 9mm PT111, Vector 40s&w sp2, Hoyt.
-
the kid
- Sr. Member

Myne het 8 dae gevat vandat hy goed gekeur is totdat ek hom in my hand gehad het. (bygese dit is na ek 3 jaar gewag het vir die goedkeuring) Ek het my Kaart (nuwe aansoek) donderdag gekry. My hernuwings wat al die begin van die jaar goedgekeur is wag ek nou nog voor.
Glock 19, Ruger m77 mkii ss 30-06, BSA .22, 12g ss, Lee Enfield.303, Ruger m77 mkii VT 25-06, Savage LRP .260 rem, Krico.222, Beretta 12g semi auto, Sako 6mm PPC, Zoli 20 GA.