Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Van die kant af let ek op dat die kamera se flits nie mooi ooreenkom op die stawe nie. Net met die oog kan ek dit wel optel met so bietjie verbeelding maar dis nie diudelik nie.
Sou julle aanbeveel dat ek daai laaste bietjie nog lap of is dit reg so . Dis my eerste keer wat ek dit doen en enige raad is welkom.
Laastens. Die hoogte van die scope kan nog sak as dit moet. Sou julle s? ek moet so laag moontlik of is dit OK soos dit nou is?? Ek kan die ringe nou omriul as dit beter so sal wees. Ek kan nog maklik vanaf Medium na Lae ring verander.
Die roer lyk sommer netjies, geluk met die liksens. Ek sou se dat jy die scope so laag monteer as moontlik met slegs n 1mm-2mm clearence tussen die scope en loopindien dit haalbaar is. Dan het ek gevind met my lapping tool dat die belyning stawe met die skerp punte jy nie 100% met sekerheid kan se dat die belyning reg i, en jy die plat vlakke nodig het om dit te verifieer.
As jy Point blank Range gaan gebruik is die amper beter op effe hoer scope ringe te he. Die wat jy het gaan beter werk en jy mag 'n verder PBR he as wanneer jy laer gaan.
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
As jy Point blank Range gaan gebruik is die amper beter op effe hoer scope ringe te he. Die wat jy het gaan beter werk en jy mag 'n verder PBR he as wanneer jy laer gaan.
Christo, hier gaan jy moet help asb. Ek verstaan nie kop of gat nie
Ek het 'n ballistiese tabel wat jy die parameters invoer en dan bepaal hy die afstand waarop jy die geweer Zero.
Ek het bv. vir Jakkalsjag gesluit dat ek 'n 4" kol het wat ek kan raakskiet vooordat dit kwes of mis raak. Daar is nog ander faktore soos jou groep grote op 100m wat die tabel ook gebruik. Maar kom ons se dat vir die oefening bepaal die tabel dat jy dan nooit meer as 2" hoog of 2" laag tot by PBR sal skiet nie. Vir iets soos 'n Eland sal dit seker selfs 8" kan wees.
Dan gee die tabel jou die afstand waarop jy Zero en ook die MAX afstand. Daarna moet jy net seker maak die teiken is nie verder as die max afstand nie, en kan jy net dood korrel sonder om toe te gee, ens.
Hoop dit verduidelik.
Het ek maar net alles geweet. Jakkalse is slimmer as ons, ons maak hulle superslim.
Dankie Christo en Hein. As ek an reg verstaan is dit die maks afstand wat jy die teiken/kol/vitals gaan tref sonder om te kompenseer vir die koe?l wat op daai stadiun of bo of onder die siglyn is?
Sal ho?r ringe die PBR (dis nou binne perke aanvaar ek) dan verleng?
Wel ek beplan om nie te "dail" as ek skiet nie so ek aanvaar dat PB maar my skiet tegniek sal wees.
SJ ek het gou stawe op die draaibank gemaak met plat punte. Sal hulle beproef as ek die lapping doen.