'n BC vraag
-
Blink Stefaans
- Sr. Member

'n BC vraag
Dagse manne.
Het n vraag tov bc en punt gewig gewig.
As twee punte dieselfde bc het en word teen dieselfde spoed geskiet, maar een weeg 100gr meer.
Gaan hulle presies dieselfde trajek en wind drift he of gaan die swaarder punt beter in die wind vaar?
Het n vraag tov bc en punt gewig gewig.
As twee punte dieselfde bc het en word teen dieselfde spoed geskiet, maar een weeg 100gr meer.
Gaan hulle presies dieselfde trajek en wind drift he of gaan die swaarder punt beter in die wind vaar?
Brno 223 Ackley Improved
Sako Forester L579 308
Brno 8mm-06
Glock19 G5
Sako Forester L579 308
Brno 8mm-06
Glock19 G5
- Pumarais
- Full Member

Re: 'n BC vraag
Ek sal sê teoreties ja! Ek weet nie of iemand dit al getoets het nie! Wat sê die ballistic apps?
- alecjohnson
- Hero Member

As hulle selfde bc en het gaan hul spoed dieselfde afneem. Dus oral waar die wind die projektiel beïnvloed spandeer beide selfde tyd in die area. Nou die een met ekstra gewig gaan net verder val oor selfde afstand.
Edit: Dus vaar die swaarder projektiel slegter want hy val verder maar windskuif is presies dieselfde.
Sent from my POT-LX1 using Tapatalk
Edit: Dus vaar die swaarder projektiel slegter want hy val verder maar windskuif is presies dieselfde.
- Hein (Haan)
- Hero Member

'n BC vraag
As die bc dieselfde is en dieselfde spoed sal altwee se trajek dieselfde wees.
Gravitasie het dieselfde uitwerking op enige gewig voorwerp en word net beinvloed deur lug weerstand maw bc, so as die bc dieselfde is sal hulle ewe veel val ook.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Gravitasie het dieselfde uitwerking op enige gewig voorwerp en word net beinvloed deur lug weerstand maw bc, so as die bc dieselfde is sal hulle ewe veel val ook.
Last edited by Hein (Haan) on Fri Sep 27, 2019 9:26 pm, edited 1 time in total.
- Smith223
- Sr. Member

alecjohnson wrote:As hulle selfde bc en het gaan hul spoed dieselfde afneem. Dus oral waar die wind die projektiel beïnvloed spandeer beide selfde tyd in die area. Nou die een met ekstra gewig gaan net verder val oor selfde afstand.
Dit is nie korrek nie. BC is ‘n poging om die veranderlikes van punte te non-dimensionaliseer. Dit is egter nie heeltemal dimensieloos nie. Indien 2punte dieslfde BC het en teen dieselfde spoed gelanseer word sal die trajek identies wees. Die vorm , diameter, gewig en aerodinamika is klaar in ag geneem waneer BC bepaal is.
Anschutz 22LR
Howa 223 Rem
BRNO 243 Win
Howa 6.5 CR
Tikka 7mm RSAUM
Howa 223 Rem
BRNO 243 Win
Howa 6.5 CR
Tikka 7mm RSAUM
- JPS
- Hero Member

Toets op AB
140gn 6.5 koeel. 1.2 duim lank 0.3 g7 bc, 3000fps
156gn 6.5 koeel, 1.7 duim lank 0.3 g7 bz, 3000fps
Op 1000y wen die ligter koeel die swaarder koel in wind drift en hoogte verstelling
Op 1000y wen die ligter koeel die swaarder koel in wind drift en hoogte verstelling
- Smith223
- Sr. Member

Die verskil wat jy sien agv die bg insette is tewyte aan spin drift. Indien jy dit afsit is die trajekte weer identiesJPS wrote:Toets op AB
Anschutz 22LR
Howa 223 Rem
BRNO 243 Win
Howa 6.5 CR
Tikka 7mm RSAUM
Howa 223 Rem
BRNO 243 Win
Howa 6.5 CR
Tikka 7mm RSAUM
- JPS
- Hero Member

Spin drift is ‘n realiteit van enige koeel wat geskiet word.
Swaarder koeel van selfde kaliber is oor algemeen (nie altyd nie) langer. Dus sal die ligter koeel eintlik teen populere geloof beter vaar.
Maar die realiteit is dat swaarder koeels van selfde kaliber oor die algemeen (kom ons vat 140hn vs.156 eol koeel) die swaarder langer koeel het ‘n beter bc. En hieroor skuif wind die swaarder koeel in praktyk minder.
Swaarder koeel van selfde kaliber is oor algemeen (nie altyd nie) langer. Dus sal die ligter koeel eintlik teen populere geloof beter vaar.
Maar die realiteit is dat swaarder koeels van selfde kaliber oor die algemeen (kom ons vat 140hn vs.156 eol koeel) die swaarder langer koeel het ‘n beter bc. En hieroor skuif wind die swaarder koeel in praktyk minder.
- Smith223
- Sr. Member

Met daardie feit en die realiteit stry ek nie.JPS wrote:Spin drift is ‘n realiteit van enige koeel wat geskiet word.
Dus hang dit maar af van die spesifieke toepassing, want soos jy tereg sê het langer/swaarder koeëls gewoonlik 'n beter BC in werklikheid wat hulle die oorhand gee.
Anschutz 22LR
Howa 223 Rem
BRNO 243 Win
Howa 6.5 CR
Tikka 7mm RSAUM
Howa 223 Rem
BRNO 243 Win
Howa 6.5 CR
Tikka 7mm RSAUM
- snakker
- Hero Member

Het ook al hieroor gedink... Selfde spoed en selfde BC behoort selfde trajek te gee. MAAR as daar dwarswind by kom gaan die swaarder punt minder sywaarts drift... Dink aan 'n hoe min 'n groot skip deur 'n stroom gedruk/beïnvloed sal word teenoor 'n ligter bootjie
Sent from my Redmi 4A using Tapatalk
Sent from my Redmi 4A using Tapatalk
-
Andre308
- Hero Member

Koels van verskillende kalibers teen die selfde spoed, met die selfde BC, en die selfde 'Stability factor', skiet volgens Stelok presies die selfde.
Dit lyk wel in praktyk dat die swaarder koel minder defleksie toon as die ligter koel in n rukwind situasie.
Wat ook van baie nut is, is die 'multiple BC' wat Hornady gee vir hulle koele. Daar is dit baie interessant dat die 6.5 147gr ELD M n hoër BC het as die .30 208gr ELD M, maar soos die spoed afneem verloor die 208gr koel minder van sy BC teenoor die 147gr.
Ongelukkig is hierdie bespreeking werklike 'rocket science', en ek sukkel maar om by te hou as van die dinge verduidelik word
Dit lyk wel in praktyk dat die swaarder koel minder defleksie toon as die ligter koel in n rukwind situasie.
Wat ook van baie nut is, is die 'multiple BC' wat Hornady gee vir hulle koele. Daar is dit baie interessant dat die 6.5 147gr ELD M n hoër BC het as die .30 208gr ELD M, maar soos die spoed afneem verloor die 208gr koel minder van sy BC teenoor die 147gr.
Ongelukkig is hierdie bespreeking werklike 'rocket science', en ek sukkel maar om by te hou as van die dinge verduidelik word

- Capt. Yoda
- Hero Member

Ja nee
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
- jankraay
- Hero Member

Ja....Capt. Oblivious wrote:Ja nee
- Gawie(13mm)
- Hero Member

Miskien.....?jankraay wrote:Ja....Capt. Oblivious wrote:Ja nee
Dont make expensive noise! Make the first shot count!