Raklewe van patrone

Post Reply
Coenie (Swift)
Full Member
Full Member

Raklewe van patrone

Post by Coenie (Swift) »

Goeie dag almal,

Ek het gekyk op forum en kon nie antwoord kry nie.

Wat is die raklewe van patrone gekoop of herlaai wat nog behoorlik sal groepeer?

Dankie
.22 , 223 Vektor H5, 270 Savage Mod III FXP3, 12 Boor Mossberg, 9mm Vektor SP1 Sport
Coenie (Swift)
Full Member
Full Member

Re: Raklewe van patrone

Post by Coenie (Swift) »

Hi Ludwig,

Dankie vir jou antwoord ek het hier by nog 'n klompie wat so 8 jaar oud is en ek kon nie probleme sien nie.
Sou dit nie lekker wees om nou nog te kon koop vir R2.50 'n pakkie nie...... Ek glo as al die biltong getel kon word van daai 40 pakke sou ons verstom staan.

Groete
.22 , 223 Vektor H5, 270 Savage Mod III FXP3, 12 Boor Mossberg, 9mm Vektor SP1 Sport
Louis Kriel
Hero Member
Hero Member

Post by Louis Kriel »

'n Paar jaar terug het 'n oom vir my 'n pakkie Sako 220 gr hammerheads gee. Dit was in die pakkie met die blou kol op. Daai ammo was soos 'n "flintlock". Jy trek die sneller en die skoot klap eers so 'n sekonde later. Of die primers of die dryfmiddel was kaput! So toets maar jy sal gou agter kom.
Peace - That brief glorious moment when everybody stands around reloading. Thomas Jefferson
wlm
Hero Member
Hero Member

Post by wlm »

Ek het al waarskuwings gehoor teen herlaaide "ammo" waarvan die die dop smeermiddel nie uit die dopnekke verwyder is nie.
'n Chemiese binding kan tussen die dop, smeermiddel en koeel vorm met gepaardgaande hoe druk
Post Reply