Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Capt. Oblivious wrote:Jy kan mos jou drop op 970m kyk om te bevestig of daai crony reg is.As jy al jou data reg in sit sal jy dit tog op die gong/tyken kan sien
+1!! Wat hy sê... en gebruik net daai Custom Comp 155gr se G7 bc van 0.213.
Het 2 weke terug gevriend ook gehelp waar hy die verkeerde bc waarde gebruik het en sy goed wou net nie klomp nie.
skoot net bo die bull was n zero op 100 m groep meet 46 mm
ek bietjie opgelees op ander forums oor die gebruik van lapua scenars vir jag, ja of nee?
gevoel wat ek kry is dit sal fine wees op se tot swartwildebees grote wild, skoot plasing natuurlik nb plank dwars en skiet vir longe agter die blad?
het iemand hier al met die scenars gejag?
Henry Griffiths http://www.henrygriffithsafaris.co.za
Guns: 375 Ruger in n Ruger, Sako 300 H&H,308 howa varminter, 223 howa, 357mag, Glock 19 gen 4 9 mm
skoot net bo die bull was n zero op 100 m groep meet 46 mm
ek bietjie opgelees op ander forums oor die gebruik van lapua scenars vir jag, ja of nee?
gevoel wat ek kry is dit sal fine wees op se tot swartwildebees grote wild, skoot plasing natuurlik nb plank dwars en skiet vir longe agter die blad?
het iemand hier al met die scenars gejag?
Ek skiet 155 scenars uit 300wsm 3200fps baie akkuraat ,my persoonlike ondervinding is dat die scenars redelik hard is en glip net agter die blad deur sonder om omteklink ,op die knope baie vleis skade.die 168gr Amax werk goed agter die blad maar glad nie op die knoppe nie.