Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Broadbandboer wrote:
6.5-284Norma built on a LH BAT Machine Co. action, 30" Bartlein barrel, Bix 'n Andy 30gram BR trigger, H-S precision bottom plate and magazine, Atlas bipod, Spuhr 34mm unimount , S&B PMii 5-25 and a custom Stainless Steel Muzzle Break.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Dis hoe jy n roer bou boys!
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Broadbandboer wrote:
6.5-284Norma built on a LH BAT Machine Co. action, 30" Bartlein barrel, Bix 'n Andy 30gram BR trigger, H-S precision bottom plate and magazine, Atlas bipod, Spuhr 34mm unimount , S&B PMii 5-25 and a custom Stainless Steel Muzzle Break.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Dis hoe jy n roer bou boys!
Dankie. Maar jy is verkeerd. Dit is hoe jy van al jou geld ontslae raak. En as jy begin het kan jy nie stop nie... Maar dankie baie. Ek het die ding al lank beplan en stukkie vir stukkie is ons nou hier.
Dit is onmenslik mooi maar ongelukkig n bietjie bo my vuurmaakplek. Sy het maklik 100k gekos. Maar as ek die geld gehad het het ek dit in n oogwink gedoen.
Oom Pieter - ek het darem later ook sy fotos gesien van die willebees wat hy geskiet het op 300+ meter in die brein. So sekerlik sal die teikens net so mooi wees as die geweer.
Oom Pieter - ek het darem later ook sy fotos gesien van die willebees wat hy geskiet het op 300+ meter in die brein. So sekerlik sal die teikens net so mooi wees as die geweer.
Dis niks wonderlik nie...
Daar is nie een geweer in my kluis waarmee ek nie nie 5 skote met R5 kan toemaak nie!
'n Rand hier en 'n rand daar en nog 3 rande op ander drie gate
Ai grappie......
Dis bleddie smart BB!
Groete,
Leon.
Ek was gelukkig(lees verbaas) met die groep. Ek het nie gedink dat dit so mooi kan wees nie maar hy het altwee kere gelui so toe skuif ek bietjie terug.