Wil boogjag probeer

basie
Full Member
Full Member

Re: Wil boogjag probeer

Post by basie »

Gerhard

Volgens my is die Allegiance 'n baie lekker boog, en die nuwe bowtech boe is in elk geval nou te duur vir my.   >:( :-\ :'(  Dit lyk of ons dieselfde noks gebruik, ek het net ST Epic pyle, en daar is vir my vertel dat jy nie jou pyl sal stukkend skiet met 'n robbinhood nie. Ek het al twee pyle so stukkend geskiet, alhoewel dit goeie noks is. Ek dink ook nie dit is van goedheid wat mens robbins skiet nie, want ek dink nie dit word ooit beplan nie. Eerder een pyl per kol as wat mens daai klomp geld in sy dinges in skiet.
Maar dit bly maar lekker om boog te skiet/jag.
Groete
Basie :D :D
Elke Rooihond kry sy dag!!
Gerhard
Hero Member
Hero Member

Post by Gerhard »

Basie,

Daai Allegiance gaan nog baie baie bokke skiet.

Ek het myne geskiet van 2005 tot laas jaar.

Die nocks is baie sterk maar die field points wat jy skiet maak ook n verskil van hoe maklik die pyl stukkend geskiet word.
FFF Safaris
Battlefields of the Escarpment
Gerhard
Hero Member
Hero Member

Post by Gerhard »

Hier is nog n 40 yard groepeering

[img width=360 height=480]http://i3.photobucket.com/albums/y62/Ja ... -00361.jpg[/img]

Ek het n nock en flets stukkend geskiet.  ;D  ;D  ;D

Ek dink dis tyd dat die jag seisoen nou moet begin....
FFF Safaris
Stefan764
Hero Member
Hero Member

Post by Stefan764 »

Gerhard dai is flippen mooi
.22 LR - Oberndorf Mauser
.22 LR - Browning
6XC - Savage VLP
6,5x284 Norma - Nosler M48
7x64 Brenn -Tikka M695
.375 Ruger - Ruger Alaskan
.500 NE - Verney-Carron
12ga - Mossberg
9mm Parabellum Glock 43
.357 Mag - Astra
.44 Mag - Taurus
henslin
Sr. Member
Sr. Member

Post by henslin »

Nou wanneer werk jy  :P    Pragtig. Moet more weer twee pyle laat fletch ( of wat julle dit ook al noem )  Sukkel maar nog aan op 20meter ( sorry jaarts )
Sal ook seker eendag daar uitkom !
Agterosse kom ook in die kraal - vir die volgende veiling !
Gerhard
Hero Member
Hero Member

Post by Gerhard »

henslin wrote: Nou wanneer werk jy   :P     Pragtig. Moet more weer twee pyle laat fletch ( of wat julle dit ook al noem )  Sukkel maar nog aan op 20meter ( sorry jaarts )
Sal ook seker eendag daar uitkom !
Vat hom stappie vir stappie of is dit nou skoot vir skoot en yard vir yard
FFF Safaris
DUTOITF

Post by DUTOITF »

Luister maar na die manne, dit het vir my gewerk.

Ek het vir my die Hoyt Maxxis 35 gekoop. (Skoon boog R7000.00 en volledig het dit my R8950.00 gekos).

Na die eerste aanvankilike stellings het ek op 'n R5 stuk groepeer. (Onthou net dat die skouer spiere sterk genoeg moet wees).

Van die Hoyt Deviator na hierdie een voel dit of ek nou 'n Porche het.

Nogmaals dankie vir al die manne se inligting en besprekings.
henslin
Sr. Member
Sr. Member

Post by henslin »

Is nou regtig op die probeer stadium, maar leer lekker vinnig.

Baie interesante ding het my oorgekom. Wys net as jy jou ore uitleen vir die waarheid en die sogenaamde kenners. Basics by basics !!!!

Omdat ek bril ( bi focal )  het ek die skuld altyd op my brilletjie geplaas. Is self aanges? om 'n ander bril te kry ens. Het my alie af gesukkel om die peep op te tel. M.a.w daar was nooit enige konstant nie. Vat toe my bogie om te laat laser-tune omdat ek kwaai gesukkel het en ?rens moes begin. Daar vind ons toe uit dat ek nog die hele tyd over-draw. Volgens my mates moet ek 'n 30" draw gebruik. Besluit toe, teen almal se voorstelle om die drawlengte  af te bring na 29" om meer spasie tussen die peep en bril te probeer kry. Daar werk dit toe. Tel die peep verspot maklik op, werk aan die ankerpunt, maak die release bietjie langer. Om 'n lang storie kort te maak het ek nou opgestel na 60# en vind dit nog heel gemaklik en begin ek nou aan my sight te werk. ( 10, 20, 30, 40, 50 ? )

Lyk my die storie is dieselfde as ladingontwikkeling by jaggewere. Wat werk vir die een is net die beginpunt vanwaar jy jou eie storie moet uitwerk.
Die storie het my nou behoorlik gevat. Gaan beslis die seisoen nog probeer om vir my 'n bosvarkie vir die pot te kry.

Kort vragie vir die manne wat weet : Is die volgende genoeg vir bosvark ?
Bowtech Assissin op 60#
Easton St Epic 340 met 150 Slick Tric ( totale gewig 470 gr )
Mechanical release
Spoed - weet nie - net dat hy ordentlik loop. ( net onder die 308  ;D)
Afstand 15 - 20 meter in die aand met lig.

Enige voorstelle op die forum is beter as 'street talk '
Francois Marais
Administrator
Administrator

Post by Francois Marais »

Henslin

Ons begin gewoonlik sommer op 20 yards, met die eerste pennetjie, daar is geen numenswaardige verskil tussen n 10 en 20 pen nie, en dan daarvandaan in 10 yards inkremente op tot sestig, maar oefen net eers tot veertig, dit is maar die afstand wat alle gemiddelde boogjagters hulle tot op beperk, dis lekker as n man se form al reg is en jy oefen tot sestig, en kan n goeie skoot skiet op sestig, dan is daardie 40 yard skoot, as jy jag en die adrenalien loop hoog, darem nie so n moeilike skoot nie, en haalbaar........

Jou set-up is heel goed genoeg vir die otte, probeer maar in die aand binne 20 bly, en die belangrikste, oefen soos jy met die jag gaan skiet.......

Mooi loop
Francois
Francois Marais
Windhoek, Namibia
francois@jaracal.com
+264811275447
Gerhard
Hero Member
Hero Member

Post by Gerhard »

Henslin,

Francois het hom mooi raak gevat.

Jy sal bosvark lekke skiet met daai set up

Kry net behoorlike broadhead soos slick tricks bly weg van mechanicals af...
FFF Safaris
Beyers
Hero Member
Hero Member

Post by Beyers »

Ek stem saam met Gerhard. Los die mechanicals. Ek het vir my 'n ekstra stel visiere gekoop vir jag. Wat verbasend is, is dat ek net dit omruil en 'n toetspyl skiet. Sonder enige gekarring bly die boog op skoot.
henslin
Sr. Member
Sr. Member

Post by henslin »

Naand Beyers

Kom bietjie met meer inligting omtrent jou ander visiere asb. Enige nuwe idees is welkom !

Het vanaand my eerste oefenlopie op nagskiet gedoen. Kom ons stel dit mooi - DIS NIE JOU MAAT AS JY BRIL NIE !! Uit die stik donker na 'n rooi riostaat verligte teiken geskiet. Nadat ek een pyl kastoe gestuur het deur die soliede deur  backstop en tot binne-in 'n 44gal drom, het ek die openinge langs my peep ook toegedraai. m.a.w. die oop gedeelte toegemaak sodat jy slegs deur die peep kan sien. 'n Maat van my wat baie nagskiet het dit voorgestel. My ankerpunte volgens Gerhard reggekry en bobs jou uncle - dit werk. Drie pyle konstant op 3"x3" plakkertjie op 20 yards nadat ek omternt 20 pyle deurgewerk het.
Nog so 'n paar aande en die otters gaan van my weet !!

Wat ek nou eers besef is watse helse slaankrag die bo? het. Die goed is bedoel vir doodmaak !!!
Gerhard
Hero Member
Hero Member

Post by Gerhard »

Mooi Henslin,

Bly hom oefen en skiet ook uit die posisie wat jy gaan skiet as jy vir die varke wag.

Moenie verbaas wees as jy lank gesit en wag het vir die varke dat as jy die boog probeer span jy dit amper nie kan reg kry nie...  ;)

Skiet eers n otterjasie dan praat ons oor slaan krag.

Lekke oefen.
FFF Safaris
Beyers
Hero Member
Hero Member

Post by Beyers »

henslin wrote: Naand Beyers

Kom bietjie met meer inligting omtrent jou ander visiere asb. Enige nuwe idees is welkom !
Naand Henslin
Ek het 'n Pin assembly vir field points en 'n stel vir broadheads. Ek skroef aan en af soos omstandighede vereis.
Beyers
Gerhard
Hero Member
Hero Member

Post by Gerhard »

Beyers wrote:
henslin wrote: Naand Beyers

Naand Henslin
Ek het 'n Pin assembly vir field points en 'n stel vir broadheads. Ek skroef aan en af soos omstandighede vereis.
Beyers
Beyers,

Jong jy moet bietjie kyk na tuning.

As jou boog reg ge tune is behoort jou broadheads en field points baie naby aanmekaar te skiet.

Jy ken die hele storie.

Paper tuning om seker te maak die pyl word reg gelanseer

Walk back tuning met skote op 20, 30, 40 en 50 yards met die 20 yard pin op die selfde teiken, hier wil jy he die pyle moet almal mooi in lyn onder mekaar val

klein verstelling links of regs op die rest af hangende hoe die pyle val en dan om alles te bevestig

Broad head tuning.

Gaan loer gerus op die link

http://www.archerytalk.com/vb/showthrea ... ead+tuning

het nog nie n beter uit eensetting van BH tuning gesien nie.

Dan hoef jy nie te sukkel met die 2de stel visiere nie en jy weet jou pyl trek mooi reguit en gee vir jou maximum penetrasie.

Hoop dit help.

Groete
FFF Safaris
henslin
Sr. Member
Sr. Member

Post by henslin »

Naands?

Gerhard - het nie geweet mens kan so lekker vir jouself lag nie. Alhoewel ek dink ek begin nou die storie verstaan (?) - na daai gebreekte pyltjie gisteraand - al die foute wat ek gemaak het - geen re?lboekie het daarvan gepraat nie. Sukkel glad  nie om die slicks op dieselfde plekkies as die oefenpunte te plaas nie. Nou begin die polio weer van voor af. Sit, knie? staan en aan die takke hang. Net jammer dat ek nooit die kans gehad het toe ek jonger was om met die nonsens te kon  begin nie.

Beyers - verstaan nou wat jy bedoel met die ekstra stel visiere. Gedink dit is van daai fancy visiere wat jy voor of langs die bestaande visiere stel.  Moet s? dat ek na die eerste paar skote in die donker meer as dit nodig gehad het !

Mens word seker nooit te oud om te leer om die lewe te geniet nie  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Dankie weereens aan julle vir die hulp !
Gerhard
Hero Member
Hero Member

Post by Gerhard »

Henslin,

Dis great om te sien hoe jy die nuwe skiet dissipline so geniet.

Wag net tot jy eers agter kom wat is vark koors as daar varke in kom en die lig gaan mooi aan en jy moet terug trek...

Kan nie wag om die fotos en storie te sien nie....  ;D  ;D

Lekke oefen en laat weet wanneer word die eerste aand sit sessie beplan.  ;)
FFF Safaris
henslin
Sr. Member
Sr. Member

Post by henslin »

Het vanmiddag my hide en suipgat stoeltjie probeer - my gat is te groot en my arms heeltemal te lank vir daai Yank tentjie ! Vir die geweer - puik - vir boog -  bleddie onmoontlik !!! Terug na boshides en dit wat werk !!!

Gerhard - as jy lag - jou g@t. Die nagskiet in die donker is erger as 'n jongmannetjie se eerste  ?. Kos my al  8 pyle en baie vloek !!!

Seker maar die rede hoekom 'n uitdaging altyd die die beste in enige jagter uitbring.

As ons nie kan lag en dit geniet nie , moet ons seker maar almal na die plekkie toe gaan waar oumense 'gefile' raak !

Ek 'gefile' raak - nie maklik nie !!!!!
Gerhard
Hero Member
Hero Member

Post by Gerhard »

henslin wrote: Het vanmiddag my hide en suipgat stoeltjie probeer - my gat is te groot en my arms heeltemal te lank vir daai Yank tentjie ! Vir die geweer - puik - vir boog -  bleddie onmoontlik !!! Terug na boshides en dit wat werk !!!

Gerhard - as jy lag - jou g@t. Die nagskiet in die donker is erger as 'n jongmannetjie se eerste  ?. Kos my al  8 pyle en baie vloek !!!

Seker maar die rede hoekom 'n uitdaging altyd die die beste in enige jagter uitbring.

As ons nie kan lag en dit geniet nie , moet ons seker maar almal na die plekkie toe gaan waar oumense 'gefile' raak !

Ek 'gefile' raak - nie maklik nie !!!!!
Ek geniet elke oomblik saam met jou.

Laat weet as ek moet kom kuier...  ;D
FFF Safaris
Post Reply