Bosveld Pos Jag Safaris

Coenraad
Newbie
Newbie

Re: Bosveld Pos Jag Safaris

Post by Coenraad »

Ek leer nog die webwerf gebruik-so verskoon as ek die goed verkeerd plaas.Ek hoop dat Molopohunter my kan help met jag pryse en beskikbaar heid.Hoop hy lees die.Ek soek ook n plek om Eland te skiet-kan iemandhelp?
Daar is skape en wolwe-dan is daar ook die skaap honde.Die wolwe sien die skape as maklikke prooi.Die skape is bang vir die wolwe,maar is ook bang vir die skaap honde want hulle laat die skape baie dink aan die wolwe.Die wolwe is ook bank vir die skaap honde,want hulle kan terug byt-watter een is jy
matewis
Hero Member
Hero Member

Post by matewis »

Coenraad
Newbie
Newbie

Post by Coenraad »

Ek wil graag met die manne met jagplek gesels.Ek soek algemene jagplek en ook spesifiek n plek vir Elandjag.Ek is nie seker wat is PM nie hoe om n PM testuur nie so hulp sal waardeer?
dankie
Daar is skape en wolwe-dan is daar ook die skaap honde.Die wolwe sien die skape as maklikke prooi.Die skape is bang vir die wolwe,maar is ook bang vir die skaap honde want hulle laat die skape baie dink aan die wolwe.Die wolwe is ook bank vir die skaap honde,want hulle kan terug byt-watter een is jy
FCLoretz
Hero Member
Hero Member

Post by FCLoretz »

Coenraad wrote: Ek wil graag met die manne met jagplek gesels.Ek soek algemene jagplek en ook spesifiek n plek vir Elandjag.Ek is nie seker wat is PM nie hoe om n PM testuur nie so hulp sal waardeer?
dankie
Hi Coenraad,

Elke forum lid kan aan 'n ander forum lid 'n PM - Personal Message stuur. Net die betrokke lid sal die boodskap sien. En kan dan in privaat jou beantwoord. Onder aan elke lid se naam aan die linkerkant van die skerm is daar so 'n "speech bubble" dit laat jou toe om 'n PM te stuur.

Soos in jou geval wil jy graag he dat Molopo jou boodskap direk kry en nie deur honderde ander posts sif om dit te kry nie. So stuur hom 'n PM waar jy 'n pryslys en beskikbaarheid aanvra.

PM's moet nie vir algemene vrae waar ander forum lede ook iets uit kan leer nie, genruik word nie.

Hoop dit help.
Frederick
I have come to realize that you can only reason with reasonable people, from there on out you need to use a language that, unfortunately, is beneath what we today consider to be civilized.
Coenraad
Newbie
Newbie

Post by Coenraad »

Baie dankie vir hulp-met sulke vinnige advies kan mens mos nie verkeerd gaan nie.Weereens baie dankie!!
Jcdp@vodamail.co.za
Newbie
Newbie

Post by Jcdp@vodamail.co.za »

Hi
Kan jy asb vir my pryslys aanstuur.

Dankie baie

Doepie
RUPERT
Hero Member
Hero Member