KK,KalahariKlong wrote:Petrie is daar dalk enige iets beskikbaar met die ou logo op?
Ek sal by Heinrich hoor en laat weet.

KK,KalahariKlong wrote:Petrie is daar dalk enige iets beskikbaar met die ou logo op?

+10000000000000000000 ASB kan ons dit doen!!G-force wrote:Petrie/Oom Heinrich wat is die kans om n Jaracal freezer suit te kry vir die jakkals manne?Ek het een van Gerhard se FFF suits en is baie gelukkig met dit maar dink dit sal nog beter wees met Jaracal daarop.

Dankie dan wag ek tot volgende bestelling beslis.GreyGhostGear wrote:Dit was ongelukkig nie nou deel van die beplanning nie, maar ons kan verseker kyk na so iets vir die volgende rondte bestellings volgende jaar.G-force wrote:Ja asb!vriell wrote:Wat van 'n materiaal jaracal wapen wat op 'n jagbaadjie of ander kledingstuk vasgewerk kan
word ?
Net terugvoer vir die manne wat nou bestel het, ons is druk besig met hulle en hoop om teen middel tot einde volgende week alles uit te stuur.
Groete.

NicoSmit wrote:viniger viniger vinigggeeerrr!!!!!!!!!

Is reg so Robbie, ons kyk so einde Januarie weer. Jy mag natuurlik in die biltong en salami currency betaal.ROBBIE1 wrote:As daai badge reg is sal ek ook n order insit vir hemde en van die badges.

Jong ek soek 'n bietjie opwinding in my lewe is nou al 'n week huis gebonde daai trippie poskantoor toegaan soos 'n vakansie voelGreyGhostGear wrote:NicoSmit wrote:viniger viniger vinigggeeerrr!!!!!!!!!
Nico, het jy dan nie meer skoon wasgoed nie of hoe?![]()
Met jou aanmoediging het ons darem klaar gekry vanmiddag, so ek stuur more die pakkies.
Groete

Lekker Ge geniet dit daar, darem maar mooi daar.G-force wrote:Pos myne eerste asb Petrie,wil saam vat Hentiesbaai toe volgende naweek.

hy werk net op bestelling. kannie klere maak, en dan verkoop dit nie.Heinz Petersen wrote:Wat van n klompie voorraad Kaap se kant toe stuur waar dit besigtig en verkoop kan word.

More Armand,Armand9 wrote:Petrie wat van n jag onderbaaitjie met n jaracal badge op. Van daai waar jy nog badges kan opwerk soos jagvereniging,chasa,ens. Net n gedagte.

Heinz,Heinz Petersen wrote:Wat van n klompie voorraad Kaap se kant toe stuur waar dit besigtig en verkoop kan word.