Bok kwes met Boded vs Non Bonded Punte

Biltongjagter

Re: Bok kwes met Boded vs Non Bonded Punte

Post by Biltongjagter »

Wouter skryf:
Jammer dat Koos nou weereens iets soos hierdie moet gebruik as n advertensie veldtog!
Wouter, gaan kyk hier -  http://jaracal.com/index.php/board,119.0.html - daar adverteer ek nou werklik waar dit hoort!!!

Maar lyk my jy, net soos 'n paar ander manne, begryp nie werklik wat die ware verstaanbare spoed is waarteen verskillende koe?ls gewere se lope verlaat nie.

Kom ons maak dit so effens makliker en druk dit uit in iets soos kilometer per uur - dalk verstaan jy en ander wat sukkel hiermee, dit dan.
(Verskoon as ek bietjie warm onder die kraag raak, maar dit is as gevolg van jou en sommige manne se ondeurdagte en duidelik wanbegrippe, waarop julle julle kommentare baseer.)

2880vps = 3157.765 km/uur              3384vps = 3710.37 km/uur.

Die verskil in spoed is dus 552.605 km/uur.

Nou, d?t is wat 'n noemenswaardige verskil kan maak, oor selfs die baie kort afstand van 248 meter soos wat Piet aangedui het.

Hierdie is harde feite, nie enige vorm van 'n advertensie veldtog nie.

As daar manne is wat as gevolg van die weergee van ware feite wat mooi in perspektief gestel is, die waarde daarvan in die praktyk insien en dan daarop reageer om ook in die toekoms die voordeel daarvan vir hulself te bekom in die jagveld, SO BE IT !!!

Groete,
Koos.
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

Koos

Jy probeer nou elke enkele manier van oeverblindery! Daar is net een som om te maak en dit is hoe ver die dier kon beweeg in die 0,04sek wat die een koeel langer vat as die ander. Jy kan daai som maak in mm"s, cm"s, m"s, km's net wat jy wil en sal sien dat dit maar bitter min sou gewees het en geen verskil sou gemaak het aan die uitkoms van die saak!

Koos onthou dis ander manne wat gese het jy praat snert. Ek het nie gevoel dit is nodig om dit te se nie, was onder die indruk almal sien dit sommer self raak. Ek het net gese jy gebruik amper elke topic om jou produk te bemark! Het dit al twe jaar terug ook dit vir jou gese! ;) Niks het intussen verander nie!

Groetnis
Wouter
Last edited by Wouter Roets on Sun Jun 24, 2012 8:38 pm, edited 1 time in total.
RUGER;2xSR9C,SR1911,44RemMag,12br,22LR,SR22,SR556,223AI,22-250AI,6mmCM,243AI,25-06AI,6,5CM,RPR6,5CM,7-08,7x57AI,7mmRemMag,308Win,30-06AI,300WinMag,338WinMag,338Lapua,9,3x62,375Ruger,375H&HAI,416Ruger,416Rigby,458Lott,505Gibbs.
Danie Lombard .243

Post by Danie Lombard .243 »

Enige koeel in vlug se spoed en die afstand wat dit afle tydens die vlug proses is veel meer as wat enige mens kan insien of uit redeneer in praktyk. Die normale mens se reaksie is veel meer traag as mens dit wil vergelyk met die werking van 'n koeel in vlug. Die skoot sou nie meer raak of minder raak gewees het sou die skut 'n beter BC punt gebruik het nie, of sou die snelheid van een tiepe koeel vinniger gewees het as die ander koeel nie.

Feit van die saak is dat die skut 'n nare ondervinding beleef het nl. 'n kudu gekwes het. Dit is normaal en dit gebeur met alle goeie mense en skuts.
Dit is iets wat elke etiese toerekeningsvatbare jagter ten alle tye wil vermy, 'n kwes bok. Die uitkoms van die skoot sou geensins vernader het sou die skut t.o.v. alle aspekte, geweer, scope, afstand, bok, helling, temp. lugdruk, vogtigheid ens ens geskiet het met 'n ander tiepe koeel met 'n ander tiepe snelheid. 'n Sogenaamde beter koeel met beter BC ens.

Beste Pieta, berus by dit wat met jou gebeur het tydens die jag/skoot, dit is 'n baie slegte ervaring wat ek vir geen jagter toewens nie. Daar is niks fout met jou koeel keuse of instrument nie. Die wereld is nie perfek nie, ongelukke gebeur daagliks op verekeie tereine en vlakke van die sameleweing. Bly by jou tiepe toerusting waarmee jy gemaklik is en wat jy ken. Jy het in die verlede baie goeie sukses behaal met jou uitrusting soos wat dit is. Kyk voorentoe en hou aan jag soos altyd.

Vir die wat glo in die tower kragte van koeel konstuksie en glo dat een tiepe koeel magiese vermoe het bo ander wil ek se dat jul die kat by die verkeerde kant beet het. Skoot plasing is alles. Penetrasie en wond kanaal en al die groot woorde van terminale ballistiek beteken niks as dit deur nie vitale organe gaan. 'n Miderwaardiege koeel deur die hart, longe, nekwerwels, brein ens tel VEEL meer punte as 'n super koeel met 'n lang reputasie en hoe eksterne ballistieke waarde as dit deur pens, derms, kam bene, boud ens ens gaan.
Ek stem wel saam dat goeie hoe gehalte koeel wel goeie werk verigiting lewer maar dan moet die skut sy kant bring en goeie skoot plasing toepas.

My opinie

Danie
Jagtersdok
Global Moderator
Global Moderator

Post by Jagtersdok »

Ok ek gaan nou maar die sommetjies mee speel.
Koos ek het nou nie jou somme gecheck nie maar kom ons vat dit as reg.
'N bok spring baie vinniger weg as 'n mens so ek gaan 3 vergelykings tref

Teen 5km\hour sal die as volg lyk met die berekening soos jy gewerk het van
Nosler 0.28sek
GSC 0.24 sek
Nosler sou 36cm lateraal getref het.
GSC sou 34cm

Teen 10km\hour
Nosler 74cm
GSC 67cm

Teen 20km\hour
Nosler 1.5meter
GSC 1.3meter

Nou van uit die staanspoor enige iets meer as 15cm lateraal van die middel van die vitals af en jyt poef.

Nou jou stellings.
Die koeel wat vinniger daar gekom het sou beter presteer het
Daar is dit nou in die put

Die koeel met beter konstruksie sou die bok getref het en sy rigting beter gehou het
Hoe kan jy dit se as jy nie die bok kon kry om te bepaal wat die ander koeel gedoen het nie

Die koeel met beter konstruksie sou beter penetreer het en die bok sou gedood wees
Hoe kan jy dit se as jy nie die bok gekry het en die ander koeel se penetrasie gemeet het nie.

So wat jy wil se as jy met GSC koeels die bok in die pens of lies of boud skiet gaan hy vrek net daar want hy kom gouer daar, penetreer beter en hou sy rigting.
GOOD LUCK met daai ene

Jy weet nie hoe lank die man se geweer se voortrek is nie of wat sy reaksie is toe hy die bok sien beweeg het om te kompenseer nie want hyt klaar commit op die skoot.

Hulle se bulldust en jargon baffles brains, maar die meeste ouens hier het goeie IK's so volgende keer maak eers al die somme voor jy iets kwyt raak
NEELS NIEMAND, CENTURION

Laat die roere dreun!
.243 Win Frankonia, .270 Win Musgrave
.303 Britt Lee Enfield, .375 Pre'64 Winchester Delux, .375 H&H P14Winchester, [308 Win Mauser & .222 Sako & .22Bruno waiting for liscences]
Coenie (Swift)
Full Member
Full Member

Post by Coenie (Swift) »

Pieta ek stem 100 saam met Dokkie en Baas Wout was maar een van daai dinge van die veld en dag 'n k.. skootjie gegegewe enige ander dag dan sal die ou Grys gees geval het. Het al met ons almal gebeur veral as jy klaar in die skoot was. Die manne wie se 270's hulle jaarliks geld kos, jammer om te hoor laat weet maar of ons hulle kan oorvat. Dokkie toor nogal met 'n 270 so op oesbokke, nee wat Makado kopskote nie risiko in die regte hande.

Piet al wat oorbly skiet nog een en sit foto op hy het mos nie ma of pa ;-)
.22 , 223 Vektor H5, 270 Savage Mod III FXP3, 12 Boor Mossberg, 9mm Vektor SP1 Sport
pietjacobs
Hero Member
Hero Member

Post by pietjacobs »

Hi Swift,

Ek het inderdaad net daai volgende ogend my rooibok ram geskiet ja. Kon nie die blerrie Kudus kry en toe vir almal die groenlig gegee om asb n kudu koei te skiet as hulle 1 kry want ek kort vleis en die is my laaste bostrip vir die jaar gewees. Die boer het toe baie mooi groot koei geskiet vir my op die einde van die dag.

Groete
Piet
.22, 223Rem, .270Win, 9mm Short
LUAN
Hero Member
Hero Member

Post by LUAN »

Is die Gsc koels vinniger omdat hulle ligter is of is hulle bc te beter?
Wat het geword van die reel dat geen kalibers onder .30 mag gebruik word op Kudu in die bosveld? ;)
Jagtersdok
Global Moderator
Global Moderator

Post by Jagtersdok »

303

Die GSC koele is vinniger omdat hulle ligter is ja en omdat hulle die dryfband tegnologie het wat sleur en druk verminder dus kan jy hulle bietjie haastiger aan jaag.

Wat die BC betref is dit dan meer van dat die koeel oor die vermoe beskik om spoed te hou ( nie so vinnig negatiewe versnelling te ervaar nie) as ook minder windskuif te he.

Oor die kaliber minder as 30 in bosveld wil ek jou liggies onder die ken skop ;) en s? 270 het meer as genoeg slaankrag om enige bok tot by Kudu Bul gemaklik om te dop ;D
NEELS NIEMAND, CENTURION

Laat die roere dreun!
.303 Britt Lee Enfield, .375 Pre'64 Winchester Delux, .375 H&H P14Winchester, [308 Win Mauser & .222 Sako & .22Bruno waiting for liscences]
FHM
Hero Member
Hero Member

Post by FHM »

Jagtersdok wrote:
Oor die kaliber minder as 30 in bosveld wil ek jou liggies onder die ken skop ;) en s? 270 het meer as genoeg slaankrag om enige bok tot by Kudu Bul gemaklik om te dop ;D
Amen Dok,
been there done that and still doing it! ;)

Piet,
jammer vir daai kwesskoot ou pel, klink my dit het jou harder gekwes as die kudu ;).
Ek en duisende ander manne hier weet presies hoe jy voel - kwesbokke word met enige koel en enige kaliber geskiet deur die beste jagters - aanvaar dat dit jou beurt was. Verwerk dit deur skietbaan toe te gaan voor die volgende jag en kry net weer 110% vertroue in die geweer - ek kan sien jy het so halwe tree teruggegee... glo my - ek was ook al daar - meer as eenkeer. ;)
Last edited by FHM on Mon Jun 25, 2012 11:27 am, edited 1 time in total.
Francois
.22 Rem mod 597
6.5 Cr WBY VMC
.45 Beretta PX4 Storm SD
JacoVOS
Newbie
Newbie

Post by JacoVOS »

Piet hier is my oplossing, vergeet van cm,mm,kg,duim en onse. dit is iets wat gebeur en dit gaan waarskynlik weer gebuer, ons probeer maar altyd om n one shot kill te maak, maar dit gebeer.
Hier is my oplossing, koop vir jou n nuwe pak amunisie bel my en ONS gaan stel jou geweer in en dan ry ONS en gaan skiet weer n koedoe koei ;D  waneer ONS terug kom skryf ONS n nuwe storie ;D
Frederik
Hero Member
Hero Member

Post by Frederik »

Ek was 19 het 'n jong koedoe bul in die berge gesien lekker dooierus gevat die skoot was net oor 200 meter en die 375 was met 270 hornady interlocks gelaai teen 2550fps toe die skoot loop to besluit hy, hy gaan op een klip hoer staan hy het geval en ek het gedink hy was klaar. Met geen water en dit was warm is ek agter hom aan dink mos hy gaan net daar le, 5 ure later heeltemaal gedihidreer strompel ek terug huis toe kon net nie meer die spoor vat nie moes terugkom vir water. Ek moes seker die bul laag geskiet het omdat hy besluit om op die hoer klip te staan.

So ek weet hoe voel dit eerste en enigste koedoe wat ek nog verloor het.
Wel my les geleer met die water, doen maar dom dinge as jy jonk is.  >:( 
.22lr, 25-06, 7x57, 375 H&H, 458 Lott
Biltongjagter

Post by Biltongjagter »

Ek kwoteer jou plasing omdat daar intussen al reeds 'n paar verdere plasings gemaak is en ek jou nou eers kan antwoord.
Koos

Jy probeer nou elke enkele manier van oeverblindery! Daar is net een som om te maak en dit is hoe ver die dier kon beweeg in die 0,04sek wat die een koeel langer vat as die ander. Jy kan daai som maak in mm"s, cm"s, m"s, km's net wat jy wil en sal sien dat dit maar bitter min sou gewees het en geen verskil sou gemaak het aan die uitkoms van die saak!

Koos onthou dis ander manne wat gese het jy praat snert. Ek het nie gevoel dit is nodig om dit te se nie, was onder die indruk almal sien dit sommer self raak. Ek het net gese jy gebruik amper elke topic om jou produk te bemark! Het dit al twe jaar terug ook dit vir jou gese!  Niks het intussen verander nie!

Groetnis
Wouter
Telkemale, as ek harde feite uitwys, is dit nou in desimale - wat as snert afgemaak word deur jou en ander weer as nie noemenswaardig nie - is dit nou in vergrootte formaat om die prentjie duideliker en meer verstaanbaar te maak - word di? nou weer deur jou as o?verblindery uitgewys.

In al hierdie gevalle waar jy geen verweer teen hierdie feite met betrekking tot my produk het nie, kom jy oor-en-oor met jou ewige ou gesanik en gebalk dat ek nou kwansuis met 'n bemarkingsveldtog van my produk besig is.
Lyk my hierdie einste produk spook snags by jou  :laugh:

Hoe kleingeestig kan sekere mense nie soms wees nie?

So terloops, teen 5km/uur sou daardie koedoe koei 1.38889 sekondes nodig gehad het om 34cm (die korrekte afstand is 33.3cm  ;D) v?r te beweeg.
Maar sy het nie soveel tyd gehad nie, want die koe?l neem dan net 0.24 sekondes teen 3710.37km/uur om die hele 248 meter af te l?.  ???
Dus sou sy hoogstens 5cm kon beweeg in die oorblywende tyd tot haar beskikking voordat die GSCHV haar sou tref.

Nou weereens, 5cm verskuiwing van die goedgeplaaste skoot se oorspronklike impak punt - links, regs op of af - sou steeds 'n redelik goeie terminale resultaat (lees: Koedoe koei sou steeds later dood gekry word) tot gevolg gehad het, met 'n koe?l van goeie konstruksie en penetrasie vermo?.

Ek herhaal -
...... is daar net die koe?l wat op impak teenwoordig was en enige noemenswaardige verskil kon maak. Presies net d?t, wat toe juis nie gebeur het nie - swak penetrasie wat kwes skoot tot gevolg gehad het.
S?, maak sommetjies maar met sommige mense  :-[

Groete,
Koos.
Koos Barnard
Hero Member
Hero Member

Post by Koos Barnard »

Yes manne
Terug uit Suidwes en kan s? dat 'n 70gr SierraBlitzking teen 3145vps 'n koedoebul en koedoekoei omdop in hul spore  ;D  ;D. Hang net af hoe jy skiet. En voor almal nou weer baklei, sorry sal nie weer nie, weet dis onverantwoordelik en moet dit nie eintlik verkondig ens, ens. Kon dit maar net nie weerstaan nie, sommiges sal weet waarom.
Mooi loop

Ai, .243 bly koning
Jagtersdok
Global Moderator
Global Moderator

Post by Jagtersdok »

Koos Biltong

Ek het die somme sommer so vinnig uit my kop uit gewerk, nie die hele dag tyd gehad om somme te maak vir 'n antwoord nie.

Maar jys nou reg die bok sou teen 5km/hr 33.333333333333333cm beweeg het nie die 5cm wat jy beweer nie

Jy het uitgewerk en ek s? weer ek werk op jou berekening dat van die tromp tot op 248meter dit die GSC 0.24 sek sou neem.

So as die bok teen 5km/hr beweeg moet jy gaan uitwerk watter afstand die bok sal afl? in daardie tyd.
Dus let nou mooi op in die klas asb

5km/hr =5000meter/hr (5x1000)
5000m/hr = 83meter/minuut (5000/60)
83m/min = 1.388meter/sec (83/60)

Nou teen die snelheid 5km/hr, hoe ver sou die bokkie gehol het in 0.24 sec? Gee jou antwoord in cm.
1.388x0.24= 0.33333333

Nou hoeveel centimeter is in meter? =100
dus jufrou is die antwoord
33.3cm (  0.33333333x100)

En vir bonus punt  in millimeter 333mm.

Ek kan wiskunde doen en soos ek s? ek het dit gou in my kop uit gewerk tussen 2 pasiente terwyl ek gestraand gewerk het. Ek sien wel ek het 'n foutjie met die Nosler se afstand gemaak die bok sou
38.8cm ver beweeg het maar dis half irrelevant.

'n koedoe se vitals van kant tot kant is maks 25cm. So van die middel af enige iets meer as 15cm gaan totale mis wees.
Ai 33.333333333cm is vet pens skoot.

Koos ek het darem Calculus gecum.
Ek weet hoe om somme te maak.

GSC sou nie met die informasie tot ons beskikking in die omstandighede beter presteer het nie, want jy het nie die bok gekry om die ander koeel se prestasie te evalueer nie. So als wat jy s? is spekulasie oor die ander terminale balistieke.

Kom bietjie by ou maat, daar is ander mense wat nog nie soveel ondervinding het nie wat die bog lees en dit glo want hulle weet nie van beter nie en weereens gaan jy wat Koos Geldenhuys is die moontlike oorsaak wees dat iemand anders ook 'n bok kwes oor die snert
Last edited by Jagtersdok on Tue Jun 26, 2012 12:02 am, edited 1 time in total.
NEELS NIEMAND, CENTURION

Laat die roere dreun!
Piet Breedt
Hero Member
Hero Member

Post by Piet Breedt »

Koos, hoekom skiet jy die 70greiners so stadigin jou .243, is dit jou boslading vir oeswerk?

Julle almal wat so somme maak, dit fasineer my as mens dinge so peinlik wetenskaplik wil uitwerk. Nie een van ons weet hoe lank dit geneem het vandat die bok begin beweeg het, totdat die skoot geloop het, en daarom sal nie een van die somme reg wees.

Hierdie laat my dink aan die jiffrou wat in die spesiale klas vra: "Kinders, wat is 2 + 2"  ?

Kosie steek hand op en se 341 juffrou

Nee se sy

Sannie steek hand op en se "Blou Juffrou"

Nee man se juffrou

Pietie steek hand op en se 4 juffrou

Mooi Pietie verduidelik aan die klas hoe jy daarby uitkom

Pietie se Juffrou, ek hey 341 deur blou gedeel

Jammer oor jou bok Piet

Madako, kom kuier vir my dan gaan wys ek jou hoe maklik val hulle met kopskote op 300m met die regte toerusting
Jagtersdok
Global Moderator
Global Moderator

Post by Jagtersdok »

Oom Koos Barnard

Bly jyt die trip geniet. Ja nee ons vertsaan ;)

Piet

Ek is pynlik oor die eenvoudige rede dat wanneer iemand uitlatings maak wat ongegrond is en kan veroorsaak dat dit tot nadeel van iemand anders strek wat onskuldig glo wat daar vir hom vertel word sal dit maar net in my boek nie deug nie.

Jy is heeltemal reg dat niemand weet hoe ver die bok beweeg het nie en waar die punt van impak is nie en hoe die koeel wat gebruik was presteer het nie, WANT DIE BOK IS NOOIT GEVIND NIE en dus kon mens dit nie evalueer nie. Maar dis tog wat ek van die begin af ges? het. Ek het maar net vir Biltong reg gehelp om nie fairytales te verkondig nie wat dalk vir iemand anders tot nagmerrie kan lei nie. Dus het ek maar hipotetiese snelhede van die bok se beweging gebruik om die berekeninge te toon dat die verskil in spoed nie noemenswaardig sou wees nie want daar is net te veel ander variables.

So as ek dan nou peinlik is en in die spesiale klas hoort om te verseker dat 'n medejagter nie sal skade ly nie dan is ek maar. 
NEELS NIEMAND, CENTURION

Laat die roere dreun!
Wouter Roets
Administrator
Administrator

Post by Wouter Roets »

Hallo Manne

Is ek aleen wat "de-ja-vu" ervaar? Laas was dit die storie waar n persoon sy bok verloor het wat deur takke geskiet het en Koos wat ons toe wou wys maak dat as dit GS Custom was sou dit n ander uitkoms gehad het!

Die feit bly staan ons sit hier met n situasie waar Pieta sy bok verloor het en GEEN moontlike verandering sou dit verander het nie. Om hier te kom en te se dat n ander koeel teen hoer spoed die situasie sou verander is onvanpas! Moderators probeer dit uitwys vir wat dit dit werd is vir mense wat dalk dit vir die waarheid kan opneem. Hoop dit word deur ALMAL raak gesien! Hoop net nie hier gaan dit wees dat die hond wat die langste blaf die wenner gaan wees nie!

Groetnis
Wouter
RUGER;2xSR9C,SR1911,44RemMag,12br,22LR,SR22,SR556,223AI,22-250AI,6mmCM,243AI,25-06AI,6,5CM,RPR6,5CM,7-08,7x57AI,7mmRemMag,308Win,30-06AI,300WinMag,338WinMag,338Lapua,9,3x62,375Ruger,375H&HAI,416Ruger,416Rigby,458Lott,505Gibbs.
DawieKotze
Hero Member
Hero Member

Post by DawieKotze »

Piet Breedt wrote: Madako, kom kuier vir my dan gaan wys ek jou hoe maklik val hulle met kopskote op 300m met die regte toerusting
;D ;D ;D

Sorry Piet - ek het vergeet om my stelling te kwalifiseer - ek moes nie almal oor dieselfde kam geskeer het nie. Maar vir die gewone deursnee jagter met gewone toerusting, bly dit 'n waagskoot. Of hoe?

Darem nie gemeen om op jou toon te trap nie! :angel: :angel:

Groete

Dawie
Dawie Kotze
WAIDMANSHEIL!!!!!!!
Frederik
Hero Member
Hero Member

Post by Frederik »

Neels,

Aangesien jy regtig kan somme doen wat sou gebeur het met jou bewerkeing as jy 15km/h wind bygooi wat direk van die kant af waai ingooi. Mooi jou som uiteengsit daar.

Biltongjagter,

Hoekom moet daar altyd bewys word dat julle koeels die beste is as dit die beste was sou almal net dit geskiet het maar gelukkig kan enige iemand self besluit wat hy wil doen. Ek het nog geen ondervinding met jou koeels nie en al rede is dat ek altyd 'n slegte smaak in my mond kry oor die snert wat heen en weer gegooi word oor die net en die koeels. Of kom ek se eerder daar is niks fout met jou koeels nie maar daar is te veel drama om dit. Kompetisie is goed maar daar is seker lyne wat jy wel oorsteek.
.22lr, 25-06, 7x57, 375 H&H, 458 Lott
Koos Barnard
Hero Member
Hero Member

Post by Koos Barnard »

Piet
Ja, dis my boslading vir lang looplewe en dit werk!
Mooi loop
Vlakvark
Hero Member
Hero Member

Post by Vlakvark »

Frederik
Ek voel net soos jy met die vorige deur die takke skiet storie het ek so gly in die produk van Koos gekry.Ek wil dit nie eers in 'n kompetisie wen nie.al is dit ook hoe goed. Ek was op daai stadium juis besig om van hulle produk van New Zeeland af te probeer kry maar dit toe gelos. Ek is gelukkig met Barnes met geen voorskrifte en hulle werk vir my

Wouter jou skrywes gaan nie (op dowe ore)of sal ek se op blinde oe verby nie. Ons waardeer wat julle meer gesoute manne hier vir ons doen. Neels jy ook dankie. Anders sal van die manne aan ons perde drolle hier op die forum verkoop as vye. Moet darem se meeste manne wat goed hier verkoop doen dit so sonder kompetisie dis skiet stoele , scope lapping tools, stuck case removers ,knaldempers en wat nog sonder om op mekaar se tone te trap en mekaar af te maak

Maar dan is hier ook die wat dalk 'n goeie produk het maar dit so in jou keel af ,slu soos Neels se subtiel kom bemark
Image
Image
Biltongjagter

Post by Biltongjagter »

Bly daar word saamgestem met my 33.3cm soos ek reeds in my plasing #38 aangedui het. D?t onder die sogenaamde aanname dat die Koedoe koei teen 5km/u beweeg, sommer so van direk na 'n stilstaande posisie  ;)

Kom ons kyk hoe haalbaar hierdie 0 - 5km/u spoed vir die koei is.
The cheetah achieves by far the fastest land speed of any living animal?between 112 and 120 km/h (70 and 75 mph)[3][4] in short bursts covering distances up to 500 m (1,600 ft), and has the ability to accelerate from 0 to over 100 km/h (62 mph) in three seconds.[5]
Dus het di? kat .15sek. nodig om van 0 - 5km/u te versnel.

Verseker gaan daardie Koedoe koei nie dieselfde as die Jagluiperd kan haal nie.

Haal sy helfte van daardie versnelling van die Jagluiperd, halveer die 33.3cm ook - skoot dus steeds binne die 25cm van kant tot kant van die lewensbelangrike organe!!!
Wonder of so Koedoe 25% van Jagluiperd se versnelling sal behaal?

Die korrekte toepassing van die sommetjies-maak-vermo?, is eintlik wat tel in die praktyk.

Frederik, Vlakvark en manne wat soos julle voel wanneer harde, onomstootlike feite oor 'n produk weergee word, gaan stel dieper ondersoek in oor die produk, beproef die produk dalk as jy mans genoeg is, en vind sodoende self uit wat gee jou die swak smaak in die mond.
"It doesn't matter how many dogs bark up the wrong tree, it is still the wrong tree." - Fritz Perls.
Groete,
Koos.
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

Die verskriklike berekeninge beteken net mooi niks as die skut sy loop akstes van duime beweeg en 'n swak skoot skiet nie. Het die naweek gesien dat 'n eerstekeer jagter die blesbok raakskiet en die gidse selfs verklaar dat dit mis is. Vir my wat v?r weg was het dit raak geklink. Ons los die bokke en 'n ander jagter skiet later die bok dood omdat hy bloed sien. Die eerste skoot was slegs 25mm te hoog deur die nek om die bok te dood. Dit is die verskil tussen bankskiet en die skote in die jagveld. Jy oefen en probeer jou beste skoot skiet, maar dit is 'n menslike fout - aanvaar dit so en probeer in die toekoms om deur oefening of korter afstand die foute te vermy. Selfs die super-duper koegels gaan nie jou gebewe regmaak nie.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
Vlakvark
Hero Member
Hero Member

Post by Vlakvark »

Biltongjagter wrote: Bly daar word saamgestem met my 33.3cm soos ek reeds in my plasing #38 aangedui het. D?t onder die sogenaamde aanname dat die Koedoe koei teen 5km/u beweeg, sommer so van direk na 'n stilstaande posisie  ;)

Kom ons kyk hoe haalbaar hierdie 0 - 5km/u spoed vir die koei is.
The cheetah achieves by far the fastest land speed of any living animal?between 112 and 120 km/h (70 and 75 mph)[3][4] in short bursts covering distances up to 500 m (1,600 ft), and has the ability to accelerate from 0 to over 100 km/h (62 mph) in three seconds.[5]
Dus het di? kat .15sek. nodig om van 0 - 5km/u te versnel.

Verseker gaan daardie Koedoe koei nie dieselfde as die Jagluiperd kan haal nie.

Haal sy helfte van daardie versnelling van die Jagluiperd, halveer die 33.3cm ook - skoot dus steeds binne die 25cm van kant tot kant van die lewensbelangrike organe!!!
Wonder of so Koedoe 25% van Jagluiperd se versnelling sal behaal?

Die korrekte toepassing van die sommetjies-maak-vermo?, is eintlik wat tel in die praktyk.

Frederik, Vlakvark en manne wat soos julle voel wanneer harde, onomstootlike feite oor 'n produk weergee word, gaan stel dieper ondersoek in oor die produk, beproef die produk dalk as jy mans genoeg is, en vind sodoende self uit wat gee jou die swak smaak in die mond.
"It doesn't matter how many dogs bark up the wrong tree, it is still the wrong tree." - Fritz Perls.
Groete,
Koos.
Die swak smaak in my mond kom van die 11-1-11  manier waarop jy jou produk hier probeer druk. As jou koeels nie deur takke kan skiet nie doen hulle iets anders wonderlik
daar waar jy jou produk nou geplaas het by die Traders and dealers/Handelaars advertensies het ek geen probleem nie plaas ook 'n paar feitlike fotos soos wat Jagmaar fotos van sy produkte plaas. Dit is waar dit hoort en nie elke keer 'n hijack van 'n ander topic en dit in julle guns probeer draai nie.Ek glo nie jy gaan daarvan hou as iemand iets goed of sleg van julle produk se en Barnes spring in en promote hulle produk nie. Plaas jou advertensie by die advertensie afdeling en nie op jou slinkse agterbakse manier nie .Skiet 'n bok met jou koeel en kom plaas 'n foto van ingangs en uitgangs wond,die koeel as jy hom gekry het maak jou eie topic oop van wonderlike koeels of iets maar los ander mense se topics met jou hijakkery

Jou manier van doen sit meer mense af "dink ek" as wat dit goed doen vir julle. Ek persoonlik sal nie eers julle koeels gebruik as ek dit verniet kry nie . en die probleem le nie by die produk nie, ook nie by Gerard wat jou elke keer moet kom back nie So gaan soek die probleem.
Last edited by Vlakvark on Wed Jun 27, 2012 3:29 am, edited 1 time in total.
Image
Image
VdWalt
Hero Member
Hero Member

Post by VdWalt »

Koos

1. Ons weet nie hoe vinnig die koei beweeg nie.
2. Ons weet nie waar die die koel getref het nie.
3. Ons weet nie watter kant toe die koei gedraai het nie.
4. Ons weet nie hoe lank Piet (jammer om jou in te sleep) gevat het om skoot af te kry nadat sy
      begin beweeg het,  of voor sy begin beweeg het.

1. Ons weet hoe lank die koeels vat om 248m te beweeg.

En met die feite maak jy n som om te se een koeel is beter as n ander een.
Indrukwekkend!
Locked