Ek het gedog ek sou nie kon bydra by die rondte van OTA, want dit gaan dol hier. Beisg met plantery en bale maak.
Naby die balery het ek 'n hok gestel en Sondag en Maandag twee baba jakkies gevang. Die werkers het hulle 'verwyder' voor ek kon foto's of mates neem. Hulle was altwee tefies van die laaste teelseisoen.
Laas week bel 'n vroue melkboer my, aan die oorkant van die Klein Mooi Rivier van die melkboer wat my die week voor dit gebel het. Sy het die laaste ses maande agt(8) koeie verloor wat deur jakkies gevreet word as hulle gaan le om te kalf. Ek was net te besig om by haar uit te kom en het beplan om volgende donkermaan daar te draai.
Gister bel sy my weer. Koei het gaan le om te kalf en die jakkies het nie op hulle laat wag nie, en die koei se agterkant gevreet. Die kalfie is heeltemal opgevreet. Dis net die kop en rugstring wat oor is. Ek kon nie by haar uitkom vir foto's nie, maar laat gistermiddag besluit ek, bogger al die gewerk, dis tyd vir frustasies uit kry. Bel haar en se hulle moet wagstaan by koei en kalf karkas, want anders gebeur dieselfde as by haar buurman oorkant die rivier, en hulle vreet hulle dik en ek kry hulle nie in die hande nie.
Slaat so agt uur by haar uit. Maar als is teen my. Wind waai dat dit klap, ligte re?ntjie elke nou en dan (HET OOK NIE SKIETSTOEL NIE). Laat haar ry en ek lig. Ry daai plaas kruis en dwars tot ons op 'n beskutte valei/kloof afkom. Dit is ent weg van die dairy en crime scene. Die area is lekeer beskut. Agter my is mielies. Voor my (afdraende) is 'n kikuyu land. Links is 'n heuwel en regs is 'n hoogte met 'n laning akkerbome.
Sit die roeper so 80 m uit. Begin met haas, 2minute en die eerste een kom met 'n spoed in en val. Nog so 15 min en 'n ander een kom skuins agter my in. Moes toe die sandsakke op die dak los, omdraai en uit die vuis uit skiet. Laat lees, konnie die doef hoor nie, a.g.v. die wind. Ek neem toe aan dis mis.
Vir die volgende driekwart uur gebeur niks nie. Speel hasie klein bietjies en wag lank in stilte.
Niks nie. Speel toe klomp jakkalse wat roep, en soos by haar buurman antwoord 'n agresiewe man agter my aan die bokant van die mielieland. Challange hom terug en ons gesels toe met mekaar vir 'n wyle. Hy bly net waar hy is. Die vilgende oomblik kom een met 'n spoed skuins van agter teen die heuwel af, roeper toe. Hy is met 'n vaart 'n meter by die roeper verby, steek vas en kyk vir my. Drop hom daar. Hy is toe al die tyd 'n sy. Verstaan hoe kom 'n teef met so 'n spoed in waar challange gespeel word nie.

Duskantse een is die teef en die verste een is die eerste een reun.
Teef: Stert = 31 cm
Lyf = 75 cm
Gewig =6.8 kg
Age = 3 jaar
Pensinhoud:

Min stukkies kalf en 'n helse klomp gras en mieliekewers! Let op die gawe pensvetjies.
Reun: Stert =34 cm
Lyf = 76 cm
Gewig = 6.6 kg
Pensinhoud:

Net kalfsvleis. Die wit en swart stukkies beesvel kan gesien word.
Die foto's is te groot. Kan iemand my help en verduidelik hoe mens tewerk gaan om dit kleiner te plaas.
Foxcreek.
Age = 2 jaar