45-70 ladings vir Marlin Lever Action

Plaas jou ladings hier. Die forum kan nie verantwoordelikheid aanvaar vir enige data wat gepubliseer word nie. So gebruik die inligting met oorleg en versigtigheid. Wat vir een vuurwapen werk is moontlik nie veilig vir 'n ander vuurwapen nie.

Moderator: Global Moderator

Post Reply
Schalk75
Full Member
Full Member

45-70 ladings vir Marlin Lever Action

Post by Schalk75 »

Middag.

Ek wil graag hoor by die manne wat die 45/70 laai. 

Ek het `n Marlin 1895 Guide Gun (18.5 duim loop met gewone rifling en ports), wat ek sover met gekoopte Winchester 300gr ammo geskiet het.

Ek het op `n vorige geleentheid, en nou weer gister, ladings data vanaf Somchem aangevra vir S321 en S335.

My probleem nou is dat die data wat hulle verskaf het op die twee geleenthede vir die S321 nogal redelik verskil (sien tabel hierby).

Ek beoog om 300gr jacketed Hornadys te laai, asook 400gr Claws en 420gr loodkoeëls.

Ek het nog nie vantevore die kaliber gelaai nie, so ek wil versigtig begin.  Daar is drie ladingsvlakke vir die kaliber.  Een vir ou gewere, een vir die nuwer lever actions, en dan die vir die sterk Ruger No. 1s. 

Ek neig daarna om nou maar Somchem se meer onlangse aanbeveling te gebruik, wat bietjie meer aggresief is op die 400gr en meer konservatief op die 500gr.  Vergelyk jy dit met IMR3031 lyk al hulle aanbevelings konservatief.

Ek reken dis nou een van die gevalle waar Quickload baie handig sou wees!!  ;D

Ek hoor graag van julle.

Baie dankie.
Schalk
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Musgrave
Sr. Member
Sr. Member

Re: 45-70 ladings vir Marlin Lever Action

Post by Musgrave »

Ek sou met die laaste voorgestelde ladings gaan. Iewers het ek 'n artikel wat deur Mauritz geskryf is en waarin hy vir die Marlin ladings bespreek met koeëlgewigte tot en met 520gr. PM my jou email adres, dan kan ek dit vir jou stuur.
.22 - Brno Mod 2
.25-06 - Ruger M77 MKII VT
.30-06 - Musgrave Mod 80
.303 - Lee Enfield No.4 MK II
.375 H&H - CZ 550
12 Br - Investarm Model 200LM O/U
12 Br - Browning BPS pompaksie
9mmP - Glock 17
.38 Spl - Ruger Police Service Six
LUAN
Hero Member
Hero Member

Post by LUAN »

Ek sal nogal like van so lever action marlin in 45-70. Hys reg vir gevaarlike wild ook. Wat kos 1 so patroon?
Schalk75
Full Member
Full Member

Post by Schalk75 »

As jy gelukkig is kos dit dieselfde as ander geweer ammo. 

Ek het laas (so 6 maande terug) `n pakkie Winchesters gekoop vir R340 (R17/skoot), maar dit was `n goeie prys.

Met herlaai kan jy goedkoop skiet aangesien jy loodpunte kan gebruik.

Baie lekker kaliber, jy moet net naby genoeg kom.  En ja, daar is al `n paar ouens wat buffels met hom geskiet het (die hele groot 5 is al deur die kaliber platgemaak).

Groete
ChrisSchlebusch
Newbie
Newbie

Post by ChrisSchlebusch »

Schalk, sal jy asseblief weer daai load sheet plaas 😁
RugerBoy
Full Member
Full Member

Post by RugerBoy »