Wouter Roets wrote: ↑Mon Apr 14, 2025 8:55 am
As jy voel ons moet nie oor hierdie tegniese aspekte praat nie en meer op die oefenbaan uitkom is jy ook welkom om dit van jou bors af te kry.
Hierdie punt bly staan - dit het ek Saterdag weereens gesien toe ek 'n paar skote geskiet het!
Maar dit bly lekker om oor die goed te gesels.
Soos op die ander draad genoem, het ek deur die genade nog nooit nodig gehad om my wapen te gebruik nie.
Ek dra wel my pistool al vir meer as 10 jaar daagliks. Dis 'n Glock 23 (so alles geld vir die 19 ook), in 'n Ross leer IWB holster.
Ek het begin met 'n El passo 3-in-1 holster. Hy kan IWB en OWB gedra word, en ook horisontaal monteer as ek reg onthou. Jack of all trades, master of none.
Daarna Glock self se OWB holster gebruik. Hy het my gedruk dat ek huis toe verlang.
Volgende opsie was Ross se leer IWB. Ek het myself al 'n paar keer gevang dat ek moes voel of my vriend nog by my is. Die enigste nadeel is dat die leer teen jou vel vas plak as dit baie warm is in die somer, en dit raak ongemaklik.
Ek het wel die trigger connector vervang met 'n ligter een, want die Gen 2 Glock se sneller is swaar. Dit is 'n Glock OEM part, en die pistool skiet baie lekkerder en ek dink ook meer akkuraat met die ligter sneller.
Ek hou van die striker fire, want al die skote trek dieselfde af, jy hoef nie jou skiet styl aan te pas omrede skoot een 'n lang swaar sneller trek het, en daarna is dit korter of ligter nie. Ek glo dit sal baie help in 'n situasie waar die adrenalien vloei, en die fyn motories so bietjie by die agterdeur uit vlieg.
Tans wag ek vir 'n Glock 43X se lisensie. Toe ek laas gekyk het, was die aansoek darem al by provinsie. Sien nogal uit daarna om met hom te werk ook. Vir my maak dit sin dat al die pistole se platvorm dieselfde is. Jy skakel soomloos oor van een na die ander.