Watter Canopy?

Moderator: Global Moderator

Gerhardu
Hero Member
Hero Member

Re: Watter Canopy?

Post by Gerhardu »

Arnold wrote: Wed Nov 06, 2024 3:50 pm
Arnold wrote: Sun Nov 03, 2024 9:46 pm Ek het so RLD design canopy en sal hom nie aanbeveel nie.

Ek het baie probleme gehad met n canopy wat lek. Dit was op die einde uitsorteer. Nou na 2.5 jaar sien ek die verf op die dak begin fade.

Sal sien hoe hulle die saak hanteer.

Sent from my SM-A528B using Tapatalk
RLD trek hulle skouers op, bly maar so vêr weg as moontlik!!!
Ek hoop jy gaan Google reviews en Hello Peter toe.
Arnold
Hero Member
Hero Member

Post by Arnold »

Gerhardu wrote: Thu Nov 07, 2024 8:00 am
Arnold wrote: Wed Nov 06, 2024 3:50 pm
Arnold wrote: Sun Nov 03, 2024 9:46 pm Ek het so RLD design canopy en sal hom nie aanbeveel nie.

Ek het baie probleme gehad met n canopy wat lek. Dit was op die einde uitsorteer. Nou na 2.5 jaar sien ek die verf op die dak begin fade.

Sal sien hoe hulle die saak hanteer.

Sent from my SM-A528B using Tapatalk
RLD trek hulle skouers op, bly maar so vêr weg as moontlik!!!
Ek hoop jy gaan Google reviews en Hello Peter toe.
Ek gee hulle nog kans om te reageer op my korrespondensie, maar ja dit sal die uiteinde wees.
Dit is jammer want dit is vir 'n mooi kappie, gelukkig is daar baie ander opsies.
tau
Hero Member
Hero Member

Post by tau »

Ek soek nou kappie vir my nuwe bakkie. In die laaste driejaar vandat ek my vorige kappie gekoop het voel dit my daar is nou 30 nuwe name daar buite.

My ander bakkie het RLD hunter op.... nie weer nie was onsmaaklike duur kappie en die kwaliteit en brackets hou nie. My dak het ingesak en die brackets gekraak. Toe hoor ek hy het net 1 jaar waarborg.

My Pa het 'n Rhino op sy Amarok wat baie mooi hou, maar die kappie het nie soos myne roofracks en tente gedra nie.
Moet nooit 'n goeie storie met te veel waarheid vernietig nie!!!
The Tool from Toolbag.
skollie
Sr. Member
Sr. Member

Post by skollie »

tau wrote:Ek soek nou kappie vir my nuwe bakkie. In die laaste driejaar vandat ek my vorige kappie gekoop het voel dit my daar is nou 30 nuwe name daar buite.

My ander bakkie het RLD hunter op.... nie weer nie was onsmaaklike duur kappie en die kawliteit en brackets hou nie. My dak het ingesak en die brackets gekraak. Toe hoor ek hy het net 1 jaar waarborg.

My Pa het 'n Rhino op sy Amarok wat baie mooi hou, maar die kappie het nie soos myne roofracks en tente gedra nie.
Kyk bietjie na Metalian se kappies, ek was baie gelukkig met myne (het lekker gelaai op die dak)......... Gaan sien vir Heinz (eienaar) hulle is in Blackheath

Sent from my SM-S916B using Tapatalk

J P
Jr. Member
Jr. Member

Post by J P »

Stem ook vir Metalian, net 'n plesier om met Heinz besigheid te doen.

Sent from my SM-S928B using Tapatalk

Post Reply

Return to “Bybehore op voertuie/Accessories on vehicles”