.223 Rem Akkurate flyers?
Moderator: Global Moderator
- Lategan1
- Hero Member
Re: .223 Rem Akkurate flyers?
@Yoda, die werk hieromtrent gedoen, is legio. Ek het in my soeke op soveel pogings afgekom, met dieselfde slotsom. Soos deur van ons lede genoem, neem kennis van die .223 se swak syfers, beweeg aan en laat die teiken praat, ook op die verder as 300m skote. Die beste voorbeeld is Gavin se foto hiernaas geplaas. Hier en daar kry jy die ES/SD laer, maar nie konstant naby enkelsyfers nie. Of daai ou moet nog gebore word of die wat weet, bly tjoepstil!
@Tripod, die V-Max is uitstaande. Ek hom nog nie self probeer nie. Ken hierdie video goed. Indien ek vir ‘n akkurate ligtepunt wil gaan, sal die 40 V-max seker die gunsteling wees, veral weens prys/akkuraatheid verhouding. My fokus was 55gr en hoekom so wisselvallig presteer in 1:12 asook 1:9 lope. Hordes/meeste/almal 1:9 lope skuts eindig ook by die 50-53gr pille, met sy standaard TPL 2.26” SAAMI kamerafmetinge.
Beste.
@Tripod, die V-Max is uitstaande. Ek hom nog nie self probeer nie. Ken hierdie video goed. Indien ek vir ‘n akkurate ligtepunt wil gaan, sal die 40 V-max seker die gunsteling wees, veral weens prys/akkuraatheid verhouding. My fokus was 55gr en hoekom so wisselvallig presteer in 1:12 asook 1:9 lope. Hordes/meeste/almal 1:9 lope skuts eindig ook by die 50-53gr pille, met sy standaard TPL 2.26” SAAMI kamerafmetinge.
Beste.
Jaggewere, haelgewere, rewolwers, jakkelskyk 

- Capt. Yoda
- Hero Member
- Location: Ek weet nie so mooi van spel nie maar ek kan skiet. Lonehill, Sandton
Lategan, ek is meer as bewis daar van ek het dit eintlik tong in die kies bedoel vir almal wat so opsesie met hul Crony nommers hetLategan1 wrote: ↑Tue Jul 23, 2024 1:59 pm @Yoda, die werk hieromtrent gedoen, is legio. Ek het in my soeke op soveel pogings afgekom, met dieselfde slotsom. Soos deur van ons lede genoem, neem kennis van die .223 se swak syfers, beweeg aan en laat die teiken praat, ook op die verder as 300m skote. Die beste voorbeeld is Gavin se foto hiernaas geplaas. Hier en daar kry jy die ES/SD laer, maar nie konstant naby enkelsyfers nie. Of daai ou moet nog gebore word of die wat weet, bly tjoepstil!
Beste.
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
- Lategan1
- Hero Member
Ek het hom so! Was nie op jou meerdere kennis gemik nie, algemeen bedoelCapt. Yoda wrote: ↑Tue Jul 23, 2024 2:30 pmLategan, ek is meer as bewis daar van ek het dit eintlik tong in die kies bedoel vir almal wat so opsesie met hul Crony nommers hetLategan1 wrote: ↑Tue Jul 23, 2024 1:59 pm @Yoda, die werk hieromtrent gedoen, is legio. Ek het in my soeke op soveel pogings afgekom, met dieselfde slotsom. Soos deur van ons lede genoem, neem kennis van die .223 se swak syfers, beweeg aan en laat die teiken praat, ook op die verder as 300m skote. Die beste voorbeeld is Gavin se foto hiernaas geplaas. Hier en daar kry jy die ES/SD laer, maar nie konstant naby enkelsyfers nie. Of daai ou moet nog gebore word of die wat weet, bly tjoepstil!
Beste.

Jou vergelyking van polse sny en chrony obsessie oor .223 is beslis so.
Beste.

- Capt. Yoda
- Hero Member
- Location: Ek weet nie so mooi van spel nie maar ek kan skiet. Lonehill, Sandton
Ek glo maar laat die tyken jou wys. In 20+ jaar van kompeteur in .22, pcp, springer pellet, SAjagter, veldskiet, “prs”, LR gonge, Superleague en Fklas het ek nog nooit n besluit gemaak agv my ES nie en ek het dam so nou en dan n foto gevat met n trofee
Ps
Het jy al lapua doppe vir daai 223?
Ps
Het jy al lapua doppe vir daai 223?
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
- Lategan1
- Hero Member
Ek het nuut x200, soos voorheen genoem, eers agter die kap van die byl gekom met die toe bo verwagting S&B’s. Gaan loop met 55 & 53 V-max.
Beste.
Beste.

- Lategan1
- Hero Member
Enige iemand wat intussen eie evaluasie en nuwe ervaring hieromtrent kan deel?
Beste.
Beste.

- Lategan1
- Hero Member
Ek op my laaste 100 koeëls en die oefening herhaal met 5-skoot groepe op mekaar op ‘n mooi oggend. Die dubbelgroepe op 100m is duidelik, [edit] rooi en groen vorm elkeen eie groep. 5 skote is bymekaar waar die 2 groepe ontmoet - 3 rooi en 2 groen.
Beste.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

-
- Hero Member
Die groepie geskiet op 200m, Lovex S060, 3154 fps, Vmax 55gn..
Ek is heel tevrede
Ek is heel tevrede
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Lategan1
- Hero Member
Johan, hierdie is soos ‘n .223 hom moet gedra!
Indien jy eendag lus is en kans het, skiet ‘n 5-skoot groep en plaas hier.
Beste.
Indien jy eendag lus is en kans het, skiet ‘n 5-skoot groep en plaas hier.
Beste.

- Toyrsi
- Hero Member
More Lategan.
Dis nou wel nie n 223 nie maar darem redelik naby aan mekaar.
Ek skiet n 204 met 40gn v max punte.
My ES is so +-40 maar daai geweer skiet baie mooi.
Hier is n groepie op 350m.
Groete
Dis nou wel nie n 223 nie maar darem redelik naby aan mekaar.
Hier is n groepie op 350m.
Groete
YOU WEREN'T BORN TO JUST PAY BILLS AND DIE!
Jacques Esterhuyzen
Jacques Esterhuyzen
- Lategan1
- Hero Member
@toyrsi
“Dis nou wel nie n 223 nie maar darem redelik naby aan mekaar.
Hier is n groepie op 350m.”
Uitstekend, effe vertikaal sigbaar bes moontlik weens die
40 ES.
Vertel bietjie meer om aan te sluit by die tegniese-aard-leer-saam van die onderwerp.
Tipe doppe,
Spesifieke info oor jou dop voorbereiding,
Kopspasie/headspace,
Nekspanning,
Standaard kamer en loop?
Beste.
“Dis nou wel nie n 223 nie maar darem redelik naby aan mekaar.
Hier is n groepie op 350m.”
Uitstekend, effe vertikaal sigbaar bes moontlik weens die
40 ES.
Vertel bietjie meer om aan te sluit by die tegniese-aard-leer-saam van die onderwerp.
Tipe doppe,
Spesifieke info oor jou dop voorbereiding,
Kopspasie/headspace,
Nekspanning,
Standaard kamer en loop?
Beste.

- Toyrsi
- Hero Member
Ek skiet Norma doppe. Debur van nekke en flash hole. Dis al.
Dis n gewone Howa 204R so ek kan jou nie rerig se hoe die kopspasie is nie maar niks snaaks opgetel nie.
Ek gebruik gewone redding delux DIES en het nog nooit my nekspanning gemeet nie.
Dis n standaard kamer en Howa loop.
Dis n gewone Howa 204R so ek kan jou nie rerig se hoe die kopspasie is nie maar niks snaaks opgetel nie.
Ek gebruik gewone redding delux DIES en het nog nooit my nekspanning gemeet nie.
Dis n standaard kamer en Howa loop.
YOU WEREN'T BORN TO JUST PAY BILLS AND DIE!
Jacques Esterhuyzen
Jacques Esterhuyzen
- Lategan1
- Hero Member
Dankie @toyrsi. Daai 40gn V-Max is koning.
Een van ons lede se .223 met manjifieke groepe het skielik afgedwaal en disintigreer. Hoop hy kry die fout en oplossing, ‘n flyer breek selfvertroue.
Miskien kom vertel hy self.
Beste.
Een van ons lede se .223 met manjifieke groepe het skielik afgedwaal en disintigreer. Hoop hy kry die fout en oplossing, ‘n flyer breek selfvertroue.
Miskien kom vertel hy self.

Beste.

-
- Hero Member
Goeiemore
Sjoe, toe word ek oorval deur die gevreesde Doughnut!!
Dit was my Lapua doppe, 4 keer al deur geskiet..
Hoe het ek dit agter gekom...twee skote bymekaar, dan sit een skoot heelemal weg van die groep, en die spoed sommer met 80fps vinniger..kon dit nie verstaan nie..
Gaan lees toe op oor dit...mense sê vat 'n koeël punt en druk hom in by die nek...wragtig, daar steek hy vas waar die nek die skouer ontmoet..en ook bygesê. die doughnut sit nie almal op dieselfde plek nie, my vernier het dit sommer gou gewys...
Uit 'n 100 lapua doppe het 34 van hulle die Doughnut..
Ek vermoed, my doppe was te lank en het hulle in die kamer seer gekry...as ek sê te lank. dop lengte is gewoonlik 44.55, baie van hulle was sommer 44.96 en dalk langer...my eie skuld, moes die dop lengte dop gehou het..nietemin, so leer jy gou gou..
My sizing proses is met 'n Wilson Bushing matrys, en 'n 248 bushing...
Vra raad...die beste oplossing is om die koeël te "seat" net bokant die Doughnut...en aangeraai om 'n Lee Neck Collet matrys (LCND) te koop, wat ek toe gedoen het..
Maar skiet die Vmax 55gr, hulle is net te lank om bokant die dougnut te seat..
Niet te min, die doppe wat nie doughnuts gekry het nie, weer mooi op lengte gesny, en is my groepe op 200m weer soos my groepie bo by 17 Okt 2024
Die doughnut doppe het ek toe deur die LNCD gedruk. en sommer Frontier Spartan FMJ 55gr gaan skiet, ja groepe is ok, net ok...
Het nou die Sierra Varmint 55gr #1345 gekry, koeëltjie is lekker kort, en moet hulle nog gaan skiet in die Doughnut doppe, hulle sal mooi bokant die doughnut sit..
MAAR, het agter gekom met my Wilson sizing matrys, as hy nie presies op dieselfde plek in die Press sit nie, skuif die bushing oor die nek met 'n paar "thou" op of af, dus doppe wat jy verlede week geskiet het, en mooi geloop het, en nou weer gesize en dieselfde lading gaan skiet, verander die spoed en die groepering nogal drasties as die Sizing matrys nie op presies dieselfde plek sit nie..My oplossing nou, het vir my 'n ekstra Press gekoop, en die 223 se Sizing matrys op hom gesit, en hy bly daar, sal hom nooit weer uitdraai nie, ja oor tyd gaan mens aanpassings moet maak soos die lande weg brand...maar vir nou weet ek elke keer as ek size, is dit konstant..
Verder, na die doppe gesize is in die Wilson of die LNCD, hardloop ek altyd 'n Sudami nek mandrel deur die doppe, en so het ek gevoel, maar as ek die mandrel deur die nek druk, daar effe weerstand is, en ander doppe nie...so werk ek nou die mandrel op en af in die nek totdat die weerstand weg is...my ES is nou onder 10, was altyd gemiddeld so 20/30
Die 223 is maar erg gevoelig vir enige verandering..
Verskoon maar as boonste deur mekaar is...wou net my ondervinding deel..
Het ook nou vir my 'n stel Norma doppe gekoop wat ek besig is om te "fire form", kry nêrens lapua doppe vir die 223 nie..ek hou van 'n stel 100 doppe wat almal dieslefde is, 70 lapua doppe wat ek nou het is nie 'n 100 nie, voel nie vir my reg nie..seker OCD!!
Moet ook bysê my doel met die 223 wat 'n Weatherby is, 24", 1-12 twist, is om 'n Rooibok op 200 meter onder die oor te skiet, ek is nou daar , ek is nie in die liga om alles in een gat te wil skiet op 500m nie...
Groetnis
Sjoe, toe word ek oorval deur die gevreesde Doughnut!!
Dit was my Lapua doppe, 4 keer al deur geskiet..
Hoe het ek dit agter gekom...twee skote bymekaar, dan sit een skoot heelemal weg van die groep, en die spoed sommer met 80fps vinniger..kon dit nie verstaan nie..
Gaan lees toe op oor dit...mense sê vat 'n koeël punt en druk hom in by die nek...wragtig, daar steek hy vas waar die nek die skouer ontmoet..en ook bygesê. die doughnut sit nie almal op dieselfde plek nie, my vernier het dit sommer gou gewys...
Uit 'n 100 lapua doppe het 34 van hulle die Doughnut..
Ek vermoed, my doppe was te lank en het hulle in die kamer seer gekry...as ek sê te lank. dop lengte is gewoonlik 44.55, baie van hulle was sommer 44.96 en dalk langer...my eie skuld, moes die dop lengte dop gehou het..nietemin, so leer jy gou gou..
My sizing proses is met 'n Wilson Bushing matrys, en 'n 248 bushing...
Vra raad...die beste oplossing is om die koeël te "seat" net bokant die Doughnut...en aangeraai om 'n Lee Neck Collet matrys (LCND) te koop, wat ek toe gedoen het..
Maar skiet die Vmax 55gr, hulle is net te lank om bokant die dougnut te seat..
Niet te min, die doppe wat nie doughnuts gekry het nie, weer mooi op lengte gesny, en is my groepe op 200m weer soos my groepie bo by 17 Okt 2024
Die doughnut doppe het ek toe deur die LNCD gedruk. en sommer Frontier Spartan FMJ 55gr gaan skiet, ja groepe is ok, net ok...
Het nou die Sierra Varmint 55gr #1345 gekry, koeëltjie is lekker kort, en moet hulle nog gaan skiet in die Doughnut doppe, hulle sal mooi bokant die doughnut sit..
MAAR, het agter gekom met my Wilson sizing matrys, as hy nie presies op dieselfde plek in die Press sit nie, skuif die bushing oor die nek met 'n paar "thou" op of af, dus doppe wat jy verlede week geskiet het, en mooi geloop het, en nou weer gesize en dieselfde lading gaan skiet, verander die spoed en die groepering nogal drasties as die Sizing matrys nie op presies dieselfde plek sit nie..My oplossing nou, het vir my 'n ekstra Press gekoop, en die 223 se Sizing matrys op hom gesit, en hy bly daar, sal hom nooit weer uitdraai nie, ja oor tyd gaan mens aanpassings moet maak soos die lande weg brand...maar vir nou weet ek elke keer as ek size, is dit konstant..
Verder, na die doppe gesize is in die Wilson of die LNCD, hardloop ek altyd 'n Sudami nek mandrel deur die doppe, en so het ek gevoel, maar as ek die mandrel deur die nek druk, daar effe weerstand is, en ander doppe nie...so werk ek nou die mandrel op en af in die nek totdat die weerstand weg is...my ES is nou onder 10, was altyd gemiddeld so 20/30
Die 223 is maar erg gevoelig vir enige verandering..
Verskoon maar as boonste deur mekaar is...wou net my ondervinding deel..
Het ook nou vir my 'n stel Norma doppe gekoop wat ek besig is om te "fire form", kry nêrens lapua doppe vir die 223 nie..ek hou van 'n stel 100 doppe wat almal dieslefde is, 70 lapua doppe wat ek nou het is nie 'n 100 nie, voel nie vir my reg nie..seker OCD!!
Moet ook bysê my doel met die 223 wat 'n Weatherby is, 24", 1-12 twist, is om 'n Rooibok op 200 meter onder die oor te skiet, ek is nou daar , ek is nie in die liga om alles in een gat te wil skiet op 500m nie...
Groetnis
- tripodmvr
- Administrator
Johan, probeer die 40gr Vmax. Ek skiet hulle by 3690vps op die node. Baie goeie resultate. TPL van 56,4mm gebruik.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
-
- Hero Member
- Lategan1
- Hero Member
@Johan.
Dankie vir deel.
“Ek vermoed, my doppe was te lank en het hulle in die kamer seer gekry...as ek sê te lank. dop lengte is gewoonlik 44.55, baie van hulle was sommer 44.96 en dalk langer...my eie skuld, moes die dop lengte dop gehou het..nietemin, so leer jy gou gou..”
Van wat ek sien, SAAMI [] kamer is 45.009mm minimum. Jy bekommer jou dalk verniet oor die oorskryding van maks. doplengte, jy net net binne spek gewees.
Soos ek hier genoem het en eens is met jou, die gevreesde doughnuts sit op effe wisselende hoogtes in die .223.
Bly jy redelik vinnig reggekom.
Beste.
Dankie vir deel.
“Ek vermoed, my doppe was te lank en het hulle in die kamer seer gekry...as ek sê te lank. dop lengte is gewoonlik 44.55, baie van hulle was sommer 44.96 en dalk langer...my eie skuld, moes die dop lengte dop gehou het..nietemin, so leer jy gou gou..”
Van wat ek sien, SAAMI [] kamer is 45.009mm minimum. Jy bekommer jou dalk verniet oor die oorskryding van maks. doplengte, jy net net binne spek gewees.
Soos ek hier genoem het en eens is met jou, die gevreesde doughnuts sit op effe wisselende hoogtes in die .223.
Bly jy redelik vinnig reggekom.
Beste.

- tripodmvr
- Administrator
Die maks lengte wat ek vind op verskeie internet plekke is 1,76 = 44,70mm
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
-
- Sr. Member
Minimum lengte van die kamer is 45.009mm per SAAMI spesifikasies. Dan sal die nek eers die vryboor raak.
- tripodmvr
- Administrator
- Lategan1
- Hero Member
Absoluut so.
Ek verwys na kamer 45.009 net vir ingeval misverstand. Dit laat die toleransie vir die per ongeluk doplengte oorskryding van 44.7mm.
Wat ook interessant is volgens vervaardigers info. Die minimum is SAAMI 45.009, hulle sny dit in baie gevalle rapsie langer.
Edit bygewerk.
Beste.

- tripodmvr
- Administrator
Daardie korter lengte neem ook in ag dat enige koolstof aanpaksels makliker vermy kan word. Ek sit juis met 'n klomp gelaaide ammunisie waar die doplengte te lank is en die patrone nie wil kamer nie. Moet die koeëls nou trek en moontlik ook die slagdoppe verwyder om hulle korter te kan sny. Het net Lee apparaat om dit te doen.
-
- Hero Member
My Lee trimmer sny terug tot op 44.55
-
- Sr. Member
Kamer diagram
- Arnold
- Hero Member
Ek het Vrydag 'n paar skote gaan skiet met my AR15.
Bipod voor en sandsakkie agter. 'n Taamlik vinnige tempo is gehandhaaf met 'n skoot wat loop so vinnig ek dink ek naby genoeg is aan die senter.
Soos gesien kan word is die zero nog so bietjie uit maar hierdie was 20 skote met die 1-6 vergroting teleskoop op 6x.
Hierdie was gebruikte en gemengde Lake City doppe met 77gr SMK en CCI450 primers - SD van 14.2 fps
Ek gaan nie ladings deel nie maar die gemiddelde spoed was 2872.4 fps uit die 18" loop
Vir die swak kontras teiken met die klein vergroting en dik kruishaar is ek baie tevrede. Ek sal kom wys hoe dinge lyk met 'n groter vergroting teleskoop en 'n rustiger vuur tempo. Meskien sommer ook 'n batch doppe van dieselfde lot en hoër gehalte probeer om te vergelyk.
Bipod voor en sandsakkie agter. 'n Taamlik vinnige tempo is gehandhaaf met 'n skoot wat loop so vinnig ek dink ek naby genoeg is aan die senter.
Soos gesien kan word is die zero nog so bietjie uit maar hierdie was 20 skote met die 1-6 vergroting teleskoop op 6x.
Hierdie was gebruikte en gemengde Lake City doppe met 77gr SMK en CCI450 primers - SD van 14.2 fps
Ek gaan nie ladings deel nie maar die gemiddelde spoed was 2872.4 fps uit die 18" loop
Vir die swak kontras teiken met die klein vergroting en dik kruishaar is ek baie tevrede. Ek sal kom wys hoe dinge lyk met 'n groter vergroting teleskoop en 'n rustiger vuur tempo. Meskien sommer ook 'n batch doppe van dieselfde lot en hoër gehalte probeer om te vergelyk.