Tyres
Moderator: Global Moderator
- Trompie
- Hero Member
Tyres
Net gedink ek deel die fotos.
Ekt voorheen altyd BF's op my bakkies gehad. Awesome tyre en nog nooit een gepuncture nie. Bietjie glad op nat teerpad maar awesome tyre in my opinie. Hulle het my so 140 000 km - 145 000 km gegee per stel.
Toe ek nuwe bakkie koop in 2019 toe sit ek Cooper Discoverer ST's op.
Baie mooi Tyre en nie so glad op nat pad nie. Maar het 1ste puncture in 2 weke gehad. En laas jaar weer een. Ek moet sê dat in altwee gevalle was dit 2 groot stukke yster gewees.
Ek ry meestal in die dorp maar vang baie vis so hulle ry gereeld grondpad ook.
So pas 155 000 km op die Coopers gekry en hulle het nog hele paar km's oor in hulle.
Ek hou van altwee tyres. Vir wat ek doen met die bakkie is enige een meer as voldoende. Dink as ek meer offroad gaan sal dit BF wees. Meer dorp sal dit Cooper wees. Sent from my LM-G850 using Tapatalk
Ekt voorheen altyd BF's op my bakkies gehad. Awesome tyre en nog nooit een gepuncture nie. Bietjie glad op nat teerpad maar awesome tyre in my opinie. Hulle het my so 140 000 km - 145 000 km gegee per stel.
Toe ek nuwe bakkie koop in 2019 toe sit ek Cooper Discoverer ST's op.
Baie mooi Tyre en nie so glad op nat pad nie. Maar het 1ste puncture in 2 weke gehad. En laas jaar weer een. Ek moet sê dat in altwee gevalle was dit 2 groot stukke yster gewees.
Ek ry meestal in die dorp maar vang baie vis so hulle ry gereeld grondpad ook.
So pas 155 000 km op die Coopers gekry en hulle het nog hele paar km's oor in hulle.
Ek hou van altwee tyres. Vir wat ek doen met die bakkie is enige een meer as voldoende. Dink as ek meer offroad gaan sal dit BF wees. Meer dorp sal dit Cooper wees. Sent from my LM-G850 using Tapatalk
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
If it heard the shot, I wasn't aiming for it...
- henried
- Hero Member
Re: Tyres
Ek het ook Cooper's op my Fortuner en kan ook nie kla nie.
Henrie Degenaar
Life Christian Adventure http://www.lifeca.org
Train to hunt South Africa
"Deo Valente "
Life Christian Adventure http://www.lifeca.org
Train to hunt South Africa
"Deo Valente "
- Trompie
- Hero Member
Op Toyota double cab GD6. 4x2.JohanvB wrote:Op watter bakkie is dit en wat is jou koue banddruk?
Wiele is 2.2 bar normaalweg. Nog nie gemeet voor ek ry nie.
Sent from my LM-G850 using Tapatalk
- cassie_calvinia
- Hero Member
Calvinia se lei klip wereld, hou niemand eers coopers aan nie, gee net probleme in klip.
bfg bly baas in klip, dan gripmax doen baie goed.
local brands gee so 30k km, 3de en baie goed is grabbers, dan gripmax, en bfg gee so 60k na 70k km.
local brands gee so 30k km, 3de en baie goed is grabbers, dan gripmax, en bfg gee so 60k na 70k km.
HOU HOM DAAI DIKTE
- Trompie
- Hero Member
Ja BF is baie goed. Die KO2 was baie beter op nat teerpad pad as die eerste BF's wat ek gehad het.cassie_calvinia wrote:Calvinia se lei klip wereld, hou niemand eers coopers aan nie, gee net probleme in klip.
Sent from my LM-G850 using Tapatalk
- Dumbluck
- Hero Member
Al die Aussie YouTubers het my oorreed die Maxxis Razr 's te probeer.
Nog min dae so ek kan nog nie praat oor hoeveel km ek uit hulle sal kry nie ma ek is al oor alle terrein en hulle en is baie happy sover.
Ek sal geld daarop sit dat dit die sagste Mud Terrain is wat jy kan koop wat padgeraas betref.
Ek sal defnitief die AT op my vrou se bakkie sit as sy weer bande nodig het.
Ek het baie tyd vir BFG AT, ek het op my Ranger se laaste stel van 5 elke 8000km gebalanseer en roteer en na 100000km nog so 5/6 mm loopvlak opgehad, het daai 5 bande verkoop vir R4000
Sent from my SM-G991B using Tapatalk
Nog min dae so ek kan nog nie praat oor hoeveel km ek uit hulle sal kry nie ma ek is al oor alle terrein en hulle en is baie happy sover.
Ek sal geld daarop sit dat dit die sagste Mud Terrain is wat jy kan koop wat padgeraas betref.
Ek sal defnitief die AT op my vrou se bakkie sit as sy weer bande nodig het.
Ek het baie tyd vir BFG AT, ek het op my Ranger se laaste stel van 5 elke 8000km gebalanseer en roteer en na 100000km nog so 5/6 mm loopvlak opgehad, het daai 5 bande verkoop vir R4000
Sent from my SM-G991B using Tapatalk
- tau
- Hero Member
Manne my URI het 14" voor bande, maar hulle hou nie. Die china bande se sidewalls is te swak.
Kry mens nog enige 14" bande wat gehard is vir veld gebruik?
My kinders en my Suster sin leer ry so hulle trap maar uit die spoor uit en beskadig bande.
Kry mens nog enige 14" bande wat gehard is vir veld gebruik?
My kinders en my Suster sin leer ry so hulle trap maar uit die spoor uit en beskadig bande.
Moet nooit 'n goeie storie met te veel waarheid vernietig nie!!!
The Tool from Toolbag.
The Tool from Toolbag.
- tau
- Hero Member