More Manne
Wonder of iemand my dalk kan help of in die regte rigting kan sit. Ek wil my Pa vat vir n bok erens naby Potch maar ek ken nie regtig boere met wild daar rond nie. Ek weet Kroonstad se wereld is daar plekke maar my Pa is half sieklik en ek wil nie te ver met hom moet ry nie.
Die man kort eintlik net n “jag” vir sy SAJagter bevoegheid en ek weet ek kan n pel met n wildsplaas vra vir die brief maar ek wil hom bq n dag in die veld kry weer.
Dit hoef regtig nie iets spesiaal te wees nie ons kan somer in n hide of langs n dam sit en iets soos n springbok of rooibok skiet.
Ek weet dit is nie regtig die moeite werd as n jag vir n boer nie maar dalk is daar iemand met n paar rondloper bokke tussen sy bees wat julle van weet.
Sal dit regte waardeur as iemand my in n rigting kan wys
Groete
Siebert
Dag jag om Potch
Moderator: Global Moderator
- Capt. Yoda
- Hero Member
- Location: Ek weet nie so mooi van spel nie maar ek kan skiet. Lonehill, Sandton
Dag jag om Potch
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
- Hano243
- Full Member
Re: Dag jag om Potch
Cappie, jy kan my kontak, ek kan moontlik help. Ek pm jou met besonderhede.
Hano
- Capt. Yoda
- Hero Member
- Location: Ek weet nie so mooi van spel nie maar ek kan skiet. Lonehill, Sandton
Dankie Manne, lyk my ons het reg gekom by Hano
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
- tripodmvr
- Administrator
Kappetijn, ons soek 'n storie en fotos asomblief.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br