RSA Aksie boor en skroef draad sny vir teleskoop

Any questions regarding Musgrave, the historyand their hunting rifles here/ Enige vrae aangaand die geskiedenis van Musgrave en hulle jaggewere

Moderator: Global Moderator

Post Reply
Blairadam
Jr. Member
Jr. Member

RSA Aksie boor en skroef draad sny vir teleskoop

Post by Blairadam »

Ek wil n teleskoop op die RSA aksie sit. Op die oomblik is daar net die twee gate agter op die aksie waar die teiken visier was. Ek verstaan dat die aksie sal baie hard wees. Boor sal stadig wees maar dink die probleem sal wees om die draad te sny. Het iemand dit al gedoen en watter gereedskap het jy gebruik?
303 P14 Enfield, .22 Walther KKM, .223 Barnard, 357 Marlin, 6.5CM Barnard, 308 Musgrave RSA
HeinM
Sr. Member
Sr. Member

Re: RSA Aksie boor en skroef draad sny vir teleskoop

Post by HeinM »

Dit sal wys wees indien jy dit by 'n kundige geweersmid sal laat doen. Erwee Basson in Vredendal het myne gedoen. Hy is 'n RSA spesialis en het self talle van hierdie gewere wat hy aangepas het. Hy het myne ook gepak, gefloat, draad gesny, knaldemper self gemaak, snellerjob gedoen, ens.
Ek weet wel die gate vir die teleskoopbasisse moet presies op die regte plekke geboor word anders kan iets afbreek... Ek het destyds bygestaan terwyl hy aan die geweer gewerk het en hy het dit genoem.

Ek beantwoord nie jou vraag nie, maar maak seker die regte ou doen die job...

Groetnis!
Blairadam
Jr. Member
Jr. Member

Post by Blairadam »

HeinM wrote: Tue Dec 19, 2023 9:46 am Dit sal wys wees indien jy dit by 'n kundige geweersmid sal laat doen. Erwee Basson in Vredendal het myne gedoen. Hy is 'n RSA spesialis en het self talle van hierdie gewere wat hy aangepas het. Hy het myne ook gepak, gefloat, draad gesny, knaldemper self gemaak, snellerjob gedoen, ens.
Ek weet wel die gate vir die teleskoopbasisse moet presies op die regte plekke geboor word anders kan iets afbreek... Ek het destyds bygestaan terwyl hy aan die geweer gewerk het en hy het dit genoem.

Ek beantwoord nie jou vraag nie, maar maak seker die regte ou doen die job...

Groetnis!
Baie dankie Hein. Jy het baie antwoorde gegee al klaar. Ek is in die VK en het n paar geweersmid gekontak maar almal is versigtig met die draad wat gesny moet word, boor is maklik se hulle. Het jy dalk kontak besonderhede vir Erwee?
303 P14 Enfield, .22 Walther KKM, .223 Barnard, 357 Marlin, 6.5CM Barnard, 308 Musgrave RSA
Blairadam
Jr. Member
Jr. Member

Post by Blairadam »

Het n rail gekry toe ek in SA was. Dit kom glo van verskaffer in Gauteng af. Maar die geweersmid hier se dat die onderkant skeef van die rail skeef le op die aksie. Selfs sonder dat die twee skoewe agter ingesit is.

Ek vertrou die geweersmid, baie lank al in die besigheid en almal het my aangeraai om hom te gebruik vir die boor van die aksie.

Enige iemand anders al die selfde probleem gehad?
HeinM
Sr. Member
Sr. Member

Post by HeinM »

Ek dink dat die smid daar in die UK self die rail moet maak wat op die geweer sal pas... Dan is jou probleem opgelos...

Sterkte!
Capt. Yoda
Hero Member
Hero Member
Location: Ek weet nie so mooi van spel nie maar ek kan skiet. Lonehill, Sandton

Post by Capt. Yoda »

Hoe skeef is skeef? Kan hy hom nie bed nie?
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Blairadam
Jr. Member
Jr. Member

Post by Blairadam »

Ek het nou iemand gekry wat vir my een sal maak hier. Nog nie prys gekry nie, hy sal met die geweersmid praat. Maar ek het n gevoel dit gaan my baie meer kos as die prys vir een in SA en om dit hier te probeer kry gaan seker meer kos as die rail. Maar om n bietjie ou geskiedenis te best is dit seker werd.
Lategan1
Hero Member
Hero Member

Post by Lategan1 »

Capt. Yoda wrote: Tue May 07, 2024 3:18 pm Hoe skeef is skeef? Kan hy hom nie bed nie?
Ja, hoe skeef is skeef? Net omdat hy dit dalk nie self gemaak het nie? Best sales talk.

Kyk mooi.

Beste.
Jaggewere, haelgewere, rewolwers, jakkelskyk 8)
Post Reply

Return to “Musgrave Questions/ Musgrave Vrae”