Nuwe Musgrave gewere en M21 aksie

Any questions regarding Musgrave, the historyand their hunting rifles here/ Enige vrae aangaand die geskiedenis van Musgrave en hulle jaggewere

Moderator: Global Moderator

Post Reply
BenBotha
Newbie
Newbie

Nuwe Musgrave gewere en M21 aksie

Post by BenBotha »

Ek wil hoor of enige iemand hier moontlik al die nuwe Musgraves betas het of moontlik een besit? Ek kyk nou al 'n geruime tyd op hul FB blad na die nuwe wapens maar dit is moeilik om deur fotos te sien wat die vakmanskap werklik is, so my vraag is, is die nuwe Musgraves net so goed(akkuraatheid, afwerking ens) soos die oues? Is hulle steeds die geld werd?
Enige opinies sal waardeur word.

Sent from my SM-S916B using Tapatalk

Hearties
Jr. Member
Jr. Member

Re: Nuwe Musgrave gewere en M21 aksie

Post by Hearties »

Wil ook weet
Hano243
Full Member
Full Member

Post by Hano243 »

Ek het nie veel kennis van die M21 nie, maar my nuwe generasie Musgraves met die K98 aksie is beslis elke sent werd. Ek het wel die M21 al van nader bekyk en ek moet se ek was nogal beindruk. Sy afwerking is ook besonders. In my opinie is hulle besilis die geld werd.
Hano
BenBotha
Newbie
Newbie

Post by BenBotha »

Hano243 wrote:Ek het nie veel kennis van die M21 nie, maar my nuwe generasie Musgraves met die K98 aksie is beslis elke sent werd. Ek het wel die M21 al van nader bekyk en ek moet se ek was nogal beindruk. Sy afwerking is ook besonders. In my opinie is hulle besilis die geld werd.
Bly om dit te hoor! Die fotos wat hulle op FB post lyk beslis indrukwekkend. Pryse ook glad nie sleg nie, veral as mens iets soek met mooi hout. Kom ons hoop hier is iemand wat een van die m21's gekoop het!

Sent from my SM-S916B using Tapatalk

Post Reply

Return to “Musgrave Questions/ Musgrave Vrae”