Penn 500 katrol
Moderator: Global Moderator
- Ferdi Bam
- Sr. Member
Penn 500 katrol
Naand Almal,
n Tyd gelede het my Penn 500 wat en in 1977 by my pa gekry het geval en so gebreek. Dis vir my erg en wil hom graag weer reg hê.
Weet iemand dalk waar ek parte kan of as daar n kundige wat goed is sal ek selfs oorweeg dat hy hom vir my regmaak. Die plaaslike hengelaars weet nie van iemand nie en beveel aan dat ek aan beweeg na die moderne wêreld maar dis moeilik.
By voorbaat dankie en groete.
Ferdi Bam
n Tyd gelede het my Penn 500 wat en in 1977 by my pa gekry het geval en so gebreek. Dis vir my erg en wil hom graag weer reg hê.
Weet iemand dalk waar ek parte kan of as daar n kundige wat goed is sal ek selfs oorweeg dat hy hom vir my regmaak. Die plaaslike hengelaars weet nie van iemand nie en beveel aan dat ek aan beweeg na die moderne wêreld maar dis moeilik.
Ferdi Bam
Oë op die pad, hande op die stuur, FOKUS!
- Arnold
- Hero Member
Re: Penn 500 katrol
Hi Ferdi, ek het self een by my Pa geerf. Eindelose gooie op die strand gemaak om nie n kraaines te gooi nie
My raad sou wees om by die pantjie winkels te kyk vir n soortgelyke een en die gebreekte parte so te vervang. Daai Pen katrolle is verbasend goedkoop as hy so in die glaskas lê en ek het al een vir myself gekoop toe my Pa nog gelewe het.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
My raad sou wees om by die pantjie winkels te kyk vir n soortgelyke een en die gebreekte parte so te vervang. Daai Pen katrolle is verbasend goedkoop as hy so in die glaskas lê en ek het al een vir myself gekoop toe my Pa nog gelewe het.
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
- Ferdi Bam
- Sr. Member
Arnold, dankie ek sal kyk, ek bly ergter ver vd beskawing af.
Ja ek het ook leer gooi met myne en dit was nogal bevredigend toe ek dit uiteindelik kon doe en het breed geglimlag daaroor.
Ja ek het ook leer gooi met myne en dit was nogal bevredigend toe ek dit uiteindelik kon doe en het breed geglimlag daaroor.
- LUAN
- Hero Member
Wat van hom het gebreek? Sal kyk of myne nog hier le. Dit was ook my heel eerste multiplier katrol waarmee ek begin vis het. Wil ook nooit weer een he al is dit verniet As jy eers n daiwa of shimano besit kyk jy nie weer na n penn
Ek sien nog gereeld penn tweedehands te koop online of in die cash converter tipe winkels
Ek sien nog gereeld penn tweedehands te koop online of in die cash converter tipe winkels
- Ferdi Bam
- Sr. Member
Luan,
Die bakeliet aan die kante. Al hoe ek kan verduidelik want ek kry nie die foto gelaai nie
Die bakeliet aan die kante. Al hoe ek kan verduidelik want ek kry nie die foto gelaai nie
- ruaanb
- Hero Member
Kontak Penn direk in Amerika en verduidelik die sentiment agter dit. Net dalk kry jy n gratis pakkie in die pos.
- Lategan1
- Hero Member
As jy nie regkom nie, oorweeg “3D printing”.
Neef van my het sy classic so herstel.
Ouer katrolle lê by die hope rond in onbruik, veral by die vakansiehuise. Dalk facebook navraag probeer.
Beste.
Neef van my het sy classic so herstel.
Ouer katrolle lê by die hope rond in onbruik, veral by die vakansiehuise. Dalk facebook navraag probeer.
Beste.
Jaggewere, haelgewere, rewolwers, jakkelskyk
- tripodmvr
- Administrator
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
- tripodmvr
- Administrator
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
- tripodmvr
- Administrator
- LUAN
- Hero Member
Eish die spoel en buite cover moet vervang word en die frame het gebuig. Myne is ongelukkig n swart model. Eks seker ek sal een raakloop in een van die baie 2nd hand shops hier rond. Sal uitkyk
- Ferdi Bam
- Sr. Member
- Heinz Petersen
- Hero Member
Ek het vir jou een. Betaal die posgeld en hy is joune. Kontak my op 0825567274Ferdi Bam wrote: ↑Sat Jan 06, 2024 8:05 pm Naand Almal,
Ferdi Bam
Deel jou kennis dan bevorder jy jou sport.
6mm Dasher; 300 NM Improve; 308 Musgrave; 22-250 Howa; .22 Savage; Glock 17
6mm Dasher; 300 NM Improve; 308 Musgrave; 22-250 Howa; .22 Savage; Glock 17
- Ferdi Bam
- Sr. Member
Naand Heinz,
Dankie ek bel jou môre.
Groete.
Dankie ek bel jou môre.
Groete.
- Deeg (Lourens)
- Hero Member
Een week se shad hengel met 'n 500 op Richardsbaai het my 25 jaar terug genees van soutwater hengel.
- Ferdi Bam
- Sr. Member
Lourens,
Ek lag nou lekker. Ek dink daar is baie ander voornemende hengelaars of Penn ondersteuners wat daardie roete gestap het. Die n maklike brug om oor te steek nie.
Toe ek leer gooi het met myne en die kraaineste my begin wen en my linker duim se vel wit gebrand is het ek geweet hier lê n berg voor my en uitklim gaan nie maklik wees nie. Elje middag na rugby en ander spirt op ons skool se rugbyveld geoefen.
My pa was nie n hengelaar nie en het net volhard en gesê dat as ek wil begin visvang is dit my voorland om te leer gooi met hom. Daar was nie geld vir n ander een nie. Hy het die katrol by sy broer gekry maar die arme oom was gedaan, gee toe die Penn vir my pa met n 14 voet seestok. En uiteindelik kry ek hom. Dit het lank gevat om te leer gooi maar uiteindelik was ek suksesvol. Nooit in die see gevang met hom nie maar by Bloemhofdam en die Vaalrivier het hy sy kant gebring. Goeie tye gewees.
Groete.
Ek lag nou lekker. Ek dink daar is baie ander voornemende hengelaars of Penn ondersteuners wat daardie roete gestap het. Die n maklike brug om oor te steek nie.
Toe ek leer gooi het met myne en die kraaineste my begin wen en my linker duim se vel wit gebrand is het ek geweet hier lê n berg voor my en uitklim gaan nie maklik wees nie. Elje middag na rugby en ander spirt op ons skool se rugbyveld geoefen.
My pa was nie n hengelaar nie en het net volhard en gesê dat as ek wil begin visvang is dit my voorland om te leer gooi met hom. Daar was nie geld vir n ander een nie. Hy het die katrol by sy broer gekry maar die arme oom was gedaan, gee toe die Penn vir my pa met n 14 voet seestok. En uiteindelik kry ek hom. Dit het lank gevat om te leer gooi maar uiteindelik was ek suksesvol. Nooit in die see gevang met hom nie maar by Bloemhofdam en die Vaalrivier het hy sy kant gebring. Goeie tye gewees.
Groete.
- ruaanb
- Hero Member
Daai Penn 500 het alte lekker gegooi as jy sy grille verstaan het.