My boerewors is ongelukkig op en almal by die huis is ongelukkig daaroor. Ek sit met nog so 30 pakkies x 1kg gevriesde vacuumpack wildsmaalveis (met beesvet).
Het iemand al probeer om boerewors van maalvleis te maak? Ek glo die vleis/vet/speserye meng beter as dit saam gemaal word, maar hoe suksesvol kan dit wees om die speserye na die tyd by te voeg en te meng?
Ek hoor graag
Groete
Wors maak van maalvleis
Moderator: Global Moderator
-
- Hero Member
Wors maak van maalvleis
Vat genoeg skietgoed veld toe, daar's nie winkels nie.
JG Landmann .22LR, Howa 30-06, M98 DWM .375H&H deur Ossie Penzhorn, 7x57 Oberndorf AN Mauser, Musgrave Mod 80 30-06.
JG Landmann .22LR, Howa 30-06, M98 DWM .375H&H deur Ossie Penzhorn, 7x57 Oberndorf AN Mauser, Musgrave Mod 80 30-06.
- Fanta300
- Hero Member
Re: Wors maak van maalvleis
Ons maal maar altyd eers ons vleis en meng dan alles in vir die wors. Werk 100!
Lynx 300WM, Musgrave .308 Plank , BSA .303, Stevens .22, Howa .308, Musgrave .308, S&W.38 Sp, Beretta .22 Pistool, Shadow12Br Semi., BRNO 375 H&H. CZ 75 Compact, BRNO (Mod 2) .22, BRNO ZKK 270Win, CZ 243W.
- Riaan Kriel
- Hero Member
Jou proses sal seker wees om die maalvleis te ontvries, dan te meng met die speserye en die stopwerk te doen en dan weer pakkies wors te maak en weer te vries.
Al wat my pla is die ontvries en dan weer weer vries van die maalvleis... manne met meer ervaring van vleisbewerking as my beperkte kennis sal kan sê of dit moontlik 'n probleem kan veroorsaak
Al wat my pla is die ontvries en dan weer weer vries van die maalvleis... manne met meer ervaring van vleisbewerking as my beperkte kennis sal kan sê of dit moontlik 'n probleem kan veroorsaak
- Dolf014
- Hero Member
Jy kan so maak;
1. ontvries maalvleis
2. gooi lag maalvleis, dan bitejie spice.....herhaal
3. maal dan alles weer. Die meul meng die vleis en spices baie goed.
4. stop nou jou wors.
Ek dink nie die een keer ontvries en weer vries sal die vleis sleg maak nie.
Groet.
1. ontvries maalvleis
2. gooi lag maalvleis, dan bitejie spice.....herhaal
3. maal dan alles weer. Die meul meng die vleis en spices baie goed.
4. stop nou jou wors.
Ek dink nie die een keer ontvries en weer vries sal die vleis sleg maak nie.
Groet.
Skiet met 308 Voere (erf stuk) ons loop al 40 jaar saam.
-
- Hero Member
Dankie
Julle.
Ek sal beproef en laat weet.
Julle.
Ek sal beproef en laat weet.
Vat genoeg skietgoed veld toe, daar's nie winkels nie.
- sako 30-06
- Hero Member
Mince word gewoonlik fyner gemaal as boerewors, as jy dit weer gaan maal gaan dit dalk probleme veroorsaak.
Ontvries mince in die yskas, maak seker die mince bly koud en nie kamer temperatuur nie anders gaan die vet sag begin word.
Los jou speserye op in n water, gooi ys in sodat die mengsel yskoud is en meng dan in jou mince in. (Sal ook help om makliker te stop)
Meng dit mooi deur maar moenie die vleis oorwerk of saampers nie.
Ontvries mince in die yskas, maak seker die mince bly koud en nie kamer temperatuur nie anders gaan die vet sag begin word.
Los jou speserye op in n water, gooi ys in sodat die mengsel yskoud is en meng dan in jou mince in. (Sal ook help om makliker te stop)
Meng dit mooi deur maar moenie die vleis oorwerk of saampers nie.
- Willie
- Sr. Member
Ek gebruik ook Sako 30-06 se metode en dit werk 100% vir my
- Methos
- Hero Member
Ek is besig om 'n biltong, droëwors en boerewors besigheid te begin hier in Frankryk. Ek bestel gemaalde bees brisket by my local butcher - ek het vir hom die 20-80 vet ratio verduidelik - dan meng ek spices, asyn en worchestershire sous by en dan stop ek. Meng hom net genoeg sodat die spice lekker deur gemeng is en die myosin vorm en dan is dit nie 'n probleem.