My gedagtes en google vir die dag
Moderator: Global Moderator
- Capt. Yoda
- Hero Member
- Location: Ek weet nie so mooi van spel nie maar ek kan skiet. Lonehill, Sandton
Re: My gedagtes en google vir die dag
Ek google vanogend n “boek” om hier te plaas. Sy naam is how to live with a small penis ma dink toe dis dalk bq onvanpas. So kry ek n oproep en praat opi foon en vergeet van die google page. My baas kom in my kantoor in en vra ons moet gou iets kyk op gooogle, ek maak oop en da is die boek op die page (my external monitor is 42” so daai boek wys groot) . Die ou dink seker vanaand shame…
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
- Capt. Yoda
- Hero Member
- Location: Ek weet nie so mooi van spel nie maar ek kan skiet. Lonehill, Sandton
tripodmvr wrote: ↑Fri Nov 17, 2023 3:45 pm Lees nou die' berig raak. Julle gaan nog wortels en kool moet braai.
https://www.msn.com/en-za/news/other/sh ... d26c&ei=21
Watse 11.1.11 sal al die mense nog gloGreenhouse gas emissions related to meat farming are extremely high.
- Riaan Kriel
- Hero Member
Ja né... Search history kan jou soms byt..Capt. Yoda wrote: ↑Fri Nov 17, 2023 4:10 pm Ek google vanogend n “boek” om hier te plaas. Sy naam is how to live with a small penis ma dink toe dis dalk bq onvanpas. So kry ek n oproep en praat opi foon en vergeet van die google page. My baas kom in my kantoor in en vra ons moet gou iets kyk op gooogle, ek maak oop en da is die boek op die page (my external monitor is 42” so daai boek wys groot) . Die ou dink seker vanaand shame…
Jou storie is amper soos die een van die ou wat by die boekwinkel instap en vir die dame agter die toonbank ook vra of het hulle 'n boek vir die lewe met 'n klein penis...
Sy antwoord hom toe "Jammer, hy is nog nie in nie...."
Ja sê die man.. Daai een
- Capt. Yoda
- Hero Member
Riaan Kriel wrote: ↑Fri Nov 17, 2023 4:32 pmJa né... Search history kan jou soms byt..Capt. Yoda wrote: ↑Fri Nov 17, 2023 4:10 pm Ek google vanogend n “boek” om hier te plaas. Sy naam is how to live with a small penis ma dink toe dis dalk bq onvanpas. So kry ek n oproep en praat opi foon en vergeet van die google page. My baas kom in my kantoor in en vra ons moet gou iets kyk op gooogle, ek maak oop en da is die boek op die page (my external monitor is 42” so daai boek wys groot) . Die ou dink seker vanaand shame…
Jou storie is amper soos die een van die ou wat by die boekwinkel instap en vir die dame agter die toonbank ook vra of het hulle 'n boek vir die lewe met 'n klein penis...
Sy antwoord hom toe "Jammer, hy is nog nie in nie...."
Ja sê die man.. Daai een
- Chevvy SS
- Hero Member
Daar was meer as 45 000 Rekkies in die Weermag.
-
- Hero Member
- Aceofspades
- Hero Member
Nog erger, ou wat 44 is wat sersant was in die SAW.
Sent from my BV9900E using Tapatalk
Sent from my BV9900E using Tapatalk
- Ratel
- Hero Member
Ja en die wie regtig daar was sal jy nooit hoor te koop loop daarmee nie. Gelukkig tel die BS detector die fakes vinnig op
Maak 'n verskil
- Gawie(13mm)
- Hero Member
As ek na vandag se SANDF kyk, wil ek nou nie lieg nie, maar ek dink die meeste manne oor 50, sal nog steeds beter doen tydens basiese opleiding.
Dont make expensive noise! Make the first shot count!
- sako 30-06
- Hero Member
Gawie my Pa is 71, maar ek kan jou belowe hy sal die meeste van die jonger manne se gatte skop
-
- Administrator
Ek is ook bevoorreg om al 526 van die 321 recces te ontmoet. Meeste by watergate en die wat ek nie daar ontmoet het nie oppad na die parkeer area, waar hulle gesukkel het om n BMW met n 1400 Nissan Champ sleutel probeer oop sluit het.
- Gerhardu
- Hero Member
Hier is baie op die Oos Rand. Ekt ook al ene ontmoet. En hy is jonger as ek.Wouter Roets wrote: ↑Mon Nov 20, 2023 10:55 am Ek is ook bevoorreg om al 526 van die 321 recces te ontmoet. Meeste by watergate en die wat ek nie daar ontmoet het nie oppad na die parkeer area, waar hulle gesukkel het om n BMW met n 1400 Nissan Champ sleutel probeer oop sluit het.
- Frikkie Coetzee
- Hero Member
Nou het julle al gewonder hoe die weermag se enkele kok 45 000 recces gevoer het?
- Frikkie Coetzee
- Hero Member
Op 'n ernstiger nooit, ek was bevoorreg om so 4 recces in my lewe te ontmoet het. Nie een van hulle het my vertel hulle was n recce nie. Ander mense het my vertel dat hulle was. En as jy hulle vra was dit half skaam bevestig.
Ware storie. Een was saam met my op skool, bietjie ouer as ek, en toe ek hom kry op n skietbaan waar hulle besig was met hulle lang afstand skiet opleiding, het hy gemaak of hy my nie ken nie. Bleddie bang gat. EK het geweet ek was n vark op skool maar nie so groot een dat n recce bang is om my te groet nie.
Ware storie. Een was saam met my op skool, bietjie ouer as ek, en toe ek hom kry op n skietbaan waar hulle besig was met hulle lang afstand skiet opleiding, het hy gemaak of hy my nie ken nie. Bleddie bang gat. EK het geweet ek was n vark op skool maar nie so groot een dat n recce bang is om my te groet nie.
- Lategan1
- Hero Member
Op ‘n ernstiger noot… ja.
Beste.
Beste.
Jaggewere, haelgewere, rewolwers, jakkelskyk
- Capt. Yoda
- Hero Member
Frikkie Coetzee wrote: ↑Mon Nov 20, 2023 11:04 am Nou het julle al gewonder hoe die weermag se enkele kok 45 000 recces gevoer het?
- tau
- Hero Member
En hy was 3 jaar na skool in die britse weermag ook?Gerhardu wrote: ↑Mon Nov 20, 2023 11:01 amHier is baie op die Oos Rand. Ekt ook al ene ontmoet. En hy is jonger as ek.Wouter Roets wrote: ↑Mon Nov 20, 2023 10:55 am Ek is ook bevoorreg om al 526 van die 321 recces te ontmoet. Meeste by watergate en die wat ek nie daar ontmoet het nie oppad na die parkeer area, waar hulle gesukkel het om n BMW met n 1400 Nissan Champ sleutel probeer oop sluit het.
Net so interesante feit wat ek so twee weke terug by Fort Goeie Hoop praaitjie geleer het.
Die huidige manne wat as Operateur kwalifiseer word steeds as Reccies bestempel.
Vanaf 1973 -2022 het 1340 manne gekwalifiseer as Reccie operateurs.
Vreeslike lekker aande waar praatjies oor operasies gehou word deur die manne wat dit uitgevoer het as julle belangstel om by te woon gaan kyk by:
https://fgh.recce.org.za/
Moet nooit 'n goeie storie met te veel waarheid vernietig nie!!!
The Tool from Toolbag.
The Tool from Toolbag.
-
- Hero Member
As jy daai foto wys van die jakkals wat jy met die bike gejag het, dan sal almal glo jy was ook special forcestau wrote: ↑Mon Nov 20, 2023 4:49 pmEn hy was 3 jaar na skool in die britse weermag ook?Gerhardu wrote: ↑Mon Nov 20, 2023 11:01 amHier is baie op die Oos Rand. Ekt ook al ene ontmoet. En hy is jonger as ek.Wouter Roets wrote: ↑Mon Nov 20, 2023 10:55 am Ek is ook bevoorreg om al 526 van die 321 recces te ontmoet. Meeste by watergate en die wat ek nie daar ontmoet het nie oppad na die parkeer area, waar hulle gesukkel het om n BMW met n 1400 Nissan Champ sleutel probeer oop sluit het.
Net so interesante feit wat ek so twee weke terug by Fort Goeie Hoop praaitjie geleer het.
Die huidige manne wat as Operateur kwalifiseer word steeds as Reccies bestempel.
Vanaf 1973 -2022 het 1340 manne gekwalifiseer as Reccie operateurs.
Vreeslike lekker aande waar praatjies oor operasies gehou word deur die manne wat dit uitgevoer het as julle belangstel om by te woon gaan kyk by:
https://fgh.recce.org.za/
- Capt. Yoda
- Hero Member
.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
- Predator
- Sr. Member
BERKELEY GEER
083-6423225
"LIVE BY THE SWORD,DIE BY THE SWORD"
083-6423225
"LIVE BY THE SWORD,DIE BY THE SWORD"
- joe rocket
- Hero Member
Ek het vandag gegoogle hoe lyk yoda by die see. Yoda by die see lyk soos 'n aasvoël sonder vere wat deur die son gebliksem is.
GROETE
- Capt. Yoda
- Hero Member
Ek lyk dam nie soos toe ek in Paarl was niejoe rocket wrote: ↑Sun Dec 17, 2023 11:18 pm Ek het vandag gegoogle hoe lyk yoda by die see. Yoda by die see lyk soos 'n aasvoël sonder vere wat deur die son gebliksem is.
-
- Administrator
Hierdie is nie vandag die geval nie! Well done Boys!Witpietskiet wrote: ↑Thu Nov 16, 2023 4:48 pm Die Proteas gaan nie in die krieket Wêreld beker finaal speel nie.
- Capt. Yoda
- Hero Member
Nou moet ons net die Indiane rol maar ek dink ons het n goeie kans om die een ook te vat
- Frederik
- Hero Member
So stil stil is ons in die finale en probeer soos die bokke met een lopie alles te wen behalwe die semi.