RL17
Met n vleisie...
Moderator: Global Moderator
Ditto
Mirrag PJ.projagter wrote: ↑Sun Feb 25, 2024 9:53 pm dankie vir almal se insette.
Darem net verslag doen:
Finale lading op besluit :
139 SST punte
Lapua doppe
CCI BR primers
Finale Keuse: 43.5 grein varget 2925 v p s gemiddeld. In sterk wind met mirage 2 duim groepering op 270 meter met Burris Eliminator 5 met kruishaar wat hom nou nie juis leen tot klein groepe skiet nie.
Ook 44gr 2960 gem vps -- maar begin effens tekens toon van druk maar steeds veilig -- eintlik beter groepering as 43.5gr.
Wil voorkom asof geweer van spoed hou.
Na 20 skote was loop skoon na 3 lappies -- nog nie geweer gehad wat so min skoonmaak benodig nie. Na 3 skoot groepering was loop steeds gemaklik koud.
Wou nie uit my beurt praat nie ma daai het vir my ook so bq hastig geklinkMellies wrote: ↑Mon Feb 26, 2024 4:50 pmMirrag PJ.projagter wrote: ↑Sun Feb 25, 2024 9:53 pm dankie vir almal se insette.
Darem net verslag doen:
Finale lading op besluit :
139 SST punte
Lapua doppe
CCI BR primers
Finale Keuse: 43.5 grein varget 2925 v p s gemiddeld. In sterk wind met mirage 2 duim groepering op 270 meter met Burris Eliminator 5 met kruishaar wat hom nou nie juis leen tot klein groepe skiet nie.
Ook 44gr 2960 gem vps -- maar begin effens tekens toon van druk maar steeds veilig -- eintlik beter groepering as 43.5gr.
Wil voorkom asof geweer van spoed hou.
Na 20 skote was loop skoon na 3 lappies -- nog nie geweer gehad wat so min skoonmaak benodig nie. Na 3 skoot groepering was loop steeds gemaklik koud.
Bly jou combo loop mooi.
Net `n vraag, is daai lading nie in die rooi met Varget agter `n 139gr @ 2925 nie? Die tikka se pyp is mos naby aan 24"?
Ek is sommer nuuskierig omdat ek al redelik met poeiers en punte gespeel het in die 7-08.
Baie dankie.
Met `n vleisie...
Sonder twyfel.Rudi Fischer wrote: ↑Mon Feb 26, 2024 4:57 pm Sal julle belangstel as ek n 140gr 7mm maak vir die 7-08 ?
Mellies wrote: ↑Mon Feb 26, 2024 4:50 pm
Mirrag PJ.
Bly jou combo loop mooi.
Net `n vraag, is daai lading nie in die rooi met Varget agter `n 139gr @ 2925 nie? Die tikka se pyp is mos naby aan 24"?
Ek is sommer nuuskierig omdat ek al redelik met poeiers en punte gespeel het in die 7-08.
Baie dankie.
Met `n vleisie...