Atis 12 Gauge Semi
Moderator: Global Moderator
-
- Full Member
Atis 12 Gauge Semi
Ken iemand die haelgewere? Dis 'n semi auto met 28 duim loop en 8 skoot tube. Is dit die moeite werd om deur die proses vir een te gaan?
-
- Jr. Member
Re: Atis 12 Gauge Semi
Middag,
Ek geniet myne nogal.
Al wat ek wel kan sê as dat hy (myne anyway) nie oorhaal met enige iets onder 32gr ammunisie nie. So, die skouer kan swaar trek as jy nie mooi werk.
As jy hom vir n baie goeie prys kry, go for it. Of deel die details met my, asseblief
Ek geniet myne nogal.
Al wat ek wel kan sê as dat hy (myne anyway) nie oorhaal met enige iets onder 32gr ammunisie nie. So, die skouer kan swaar trek as jy nie mooi werk.
As jy hom vir n baie goeie prys kry, go for it. Of deel die details met my, asseblief

-
- Hero Member
My ondervinding is beperk tot 3 van hierdie haelgewere wat my vriende besit het. Die ene het glad geloop en die eienaar het geweet hoe om hom te onderhou. Hulle werk 'n bietjie anders as die meer bekende tipes. Die ander 2 het eindelose pyne gehad en niemand kon hulle uitsorteer nie.
Toets maar of hierdie ene deur 'n pak patrone kan werk sonder om vas te haak.
Om die magasynbuis is daar 'n veer en 'n paar ringe. Die een ring is gesplete en het afskuinsings (taper) aan albei kante. Die hoeke van hierdie afskuinsings verskil. Mens draai glo hierdie ring om vir ligter (28g) of swaarder (35g) ladings. Toets maar met al 2 gewigte.
Toets maar of hierdie ene deur 'n pak patrone kan werk sonder om vas te haak.
Om die magasynbuis is daar 'n veer en 'n paar ringe. Die een ring is gesplete en het afskuinsings (taper) aan albei kante. Die hoeke van hierdie afskuinsings verskil. Mens draai glo hierdie ring om vir ligter (28g) of swaarder (35g) ladings. Toets maar met al 2 gewigte.
-
- Jr. Member
Alwyn, jy's reg ja. Die ring kan jy omdraai.
Ek het myne al alle kante to omgedraai en 32gr is die ligste wat ek kon kry om te cycle sonder probleme.
Solank ek myne skoon en geolie hou, het jy nie issues nie. Dis dalk luck of the draw.
Dis n goeie idee om hom te toets as jy mag/kan.
Ek het myne al alle kante to omgedraai en 32gr is die ligste wat ek kon kry om te cycle sonder probleme.
Solank ek myne skoon en geolie hou, het jy nie issues nie. Dis dalk luck of the draw.
Dis n goeie idee om hom te toets as jy mag/kan.
-
- Full Member
Ek het ook al van baie meer van hulle gehoor wat sukkel as wat ek gehoor het van die wat werk soos hulle moet...
Howa 6.5PRC
Schultz & Larsen .30-06 Sprg
Winchester Mod 70 375H&H
Maverick 12G Pomp
Glock 17
Glock 19
Schultz & Larsen .30-06 Sprg
Winchester Mod 70 375H&H
Maverick 12G Pomp
Glock 17
Glock 19
-
- Hero Member
As dit n kopie is van die ou FN Browning Auto-5 sal jy baie inligting kry om hom reg te kry, veral op die VSA forums.
Toets hom eers ek kyk wat hy doen.
Toets hom eers ek kyk wat hy doen.
-
- Hero Member
Op die oog af lyk die Atis baie soos 'n Browning A5. As jy die 2 langs mekaar gebruik, kom jy agter die meganismes verskil nogal.
Die Browning A5 is ook baie meer betroubaar.
-
- Hero Member
Dankie