Gesoek: Vleiswerk vet in of om Welkom

Gebruik van masjinerie, metodes om vleis op te sny , vleis meule, vleis saag, vleis verwerkings messe-slagmesse , stop van wors, ens. kan in die afdeling aanspreek word. The How To on working with meat and game.
Post Reply
hierswolf
Full Member
Full Member

Gesoek: Vleiswerk vet in of om Welkom

Post by hierswolf »

Weer daai tyd van die jaar. Ek is opsoek na vet om wors mee te maak in die Welkom of Kroonstad areas.

Ek wil graag brisket vet he, en dan wil ek ook so par kilogram beesstert vet koop wat ek hoor ook lekker wors maak.

As iemand van ‘n plek weet laat weet asb.
avo
Jr. Member
Jr. Member

Re: Gesoek: Vleiswerk vet in of om Welkom

Post by avo »

probeer gerus value-spice in stateway.
koop al jare by hulle en die winkel verkoop alles wat jou ooit sou nodig kry plus nog n bietjie.
hierswolf
Full Member
Full Member

Post by hierswolf »

avo wrote: Wed May 24, 2023 7:39 am probeer gerus value-spice in stateway.
koop al jare by hulle en die winkel verkoop alles wat jou ooit sou nodig kry plus nog n bietjie.
Dankie, ek sal hulle ‘n volgende keer probeer. Ek het rond gebel en ‘n paar plekke gekry met pryse wat wissel tussen R90 tot R115 per kilo en het toe gekoop by Vrystaat Vleis.
Jase6191
Newbie
Newbie

Post by Jase6191 »

hierswolf wrote: Wed May 24, 2023 9:14 am
avo wrote: Wed May 24, 2023 7:39 am probeer gerus value-spice in stateway.
Dankie, ek sal hulle ‘n volgende keer probeer. Ek het rond gebel en ‘n paar plekke gekry met pryse wat wissel tussen R90 tot R115 per kilo en het toe gekoop by Vrystaat Vleis.
Vrystaat Vleis het my bewerking gedoen so maand terug, definitief n goeie keuse gewees
Post Reply

Return to “Vleis verwerking /beroking van vleis”