Jag Planne 2023

Moderator: Global Moderator

Frederik
Hero Member
Hero Member

Re: Jag Planne 2023

Post by Frederik »

Noem vir jou vrou dis 'n Kwagga nie 'n sebra nie. :laugh:

My waterbok het my weer geflous jonger bul gesien vir so paar sekondes paar koeie maar geen groot bul.
Einde Junie rondte twee.

Wat ons wel gekry het is om jong man my seun se vriend hulle saam op skool vanaf Gr R tot nou in Matriek se droom te bewaar vir groot koedoe bul.
Na 3 dae in die Koelkamer het hy 204Kg uitgeweeg by slagter.

Image
Skoot is in net voor die agterbeen waar geweerband is tot diep in die longe SBC 300gr, 375 afstand 80 meter die bul het net daar geval.

Image
My seun lekker sog gekap vir cheese grillers. weereens 375 afstand 160 meter

Image
Asook rooibok ooitjie basies van dieselfde afstand.

Image
Bloue geskiet vir vriend van my ook 375 met SBC afstand 60 meter amper te donker om te geskiet het.

Image
Mooi Koedoe koei wat lekker gaan eet vir ons yskas sy het 100kg uitgeslag natuurlik heel bo op die berg maar was goeie pret en avontuur vir almal om haar af te kry. 375 alweer kopskoot 45 meter.
JohanvB
Hero Member
Hero Member

Post by JohanvB »

Een maaaase Bul daai!
Friedland
Full Member
Full Member

Post by Friedland »

Kon darem al so bietjie gaan vark skiet by n pel waar hulle pla. Tussen Jagersfontein en Phillipolis. Ons was 4 gewere wat 16 varke geskiet het. Die goed vervuil nogal in daai wereld. Hierdie was tot dusver my beste vark. Ook die eerste keer wat boeta saam met die manne was. Moes die maandag dadelik sy daisy upgrade na n windbuks (wat volgens hom sterk genoeg moet wees vir vark skiet).
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Post Reply

Return to “Algemeen/General”