Verhit/Anneal

Moderator: Global Moderator

Post Reply
Clemens
Newbie
Newbie

Verhit/Anneal

Post by Clemens »

Goeie more almal.

Wil bietjie uitvind...ek is besig om navorsing te doen oor annealing, planne was reg om een te bou en toe begin ek bietjie in die induksie in te kyk....

Voorlopig dink ek dalk een te kan bou onder R2500 (R1500-R2000 om eerlik te se) kos prys. Basiese konsep met spacers vir dop lengte sodat net die nek warm word, induksie coil, krag toevoer, waaier om krag en induksie componente koel te hou besluit of ek hom op n timer en of ek thermostat gaan gebruik (koste dalk die ding)... gaan nie nou huil oor hoe hy lyk nie ;D

Wil net bietjie opinies kry.
Wat ek kan aflei lyk die gemiddelde temoratuur na 400 grade Celcius, iemand dalk ander informasie hieroor?
2. Wie sal belangstel aan so iets? My idee is nie om ryk te word uit dit uit nie, maar net krapperig om dat alles met n Hordany logo 20 keer die prys is...vat bv tuimel media...stainless pins R1000/kg maar vir die juweel maker is dit R360/kg.

So plan is om 1 te maak....lekker self te toets en dan dalk n 2de een te maak sodat iemand kan help toets en opinie kan lewer, aard van die saak as ek n ding teen kosprys verkoop is waarborge taai...maar wie weet wat gebeur in die toekoms as die outjie nader is aan ordentlik werk en toets.

Enige iemand wat dalk insette het sa ek hulp waardeer.

Groete
Clemens
Boss&co 12 boor, 303 no 2 mk4, taurus. 357 Mag, BSA .222, Howa 7mm RM (pending), Sako 85 308 (pending)
LoopSoosStroop
Hero Member
Hero Member

Re: Verhit/Anneal

Post by LoopSoosStroop »

Klink na 'n lekker projek. My beperkte ervaring met induksie masjiene laat my dink dat dit 'n prestasie sal wees om een te bou vir daardie tipe kosprys, hulle is maar 'n hele orde meer ingewikkeld as die brander tipe in terme van komponente.

Ek sien ook van die induksie masjiene is water verkoel en ander net lugverkoel. Hoekom die verskil en wanneer gebruik mens wat?
Pieter van Deventer
Blok Engineering
Capt. Oblivious
Hero Member
Hero Member
Location: Ek weet nie so mooi van spel nie maar ek kan skiet. Lonehill, Sandton

Post by Capt. Oblivious »

As jy n ordentlike induksie masjien vir R2000 kan bou wat werk dink ek breek jy die hele Aneal mark
A child of five would understand this. Send someone to fetch a child of five.
Clemens
Newbie
Newbie

Post by Clemens »

Kyk... Kom ons begin klein 😂😂 wetie nou al van mark breek nie... Wil net eers myself geld spaar en kyk hoe loop dit.

Ivm water vs lug... Water sal altyd eerste prys wees omdat hitte wel seker een van die grootste steelers van verlore energie is as ook komponent leeftyd... Maar dis aansienlik duurder.

Plan is om eers some eenvouding as moontlik te gaan... Tuis gebruik en net eers seker maak ek kan tempratuur reg kry in n goeie tyd en dan natuurlik ook goed kan reguleer...

Verstaan wel hoekom sommige van die masjiene aansienlik duurder is as ander... As mens arbeid, waarborge, huur van perseel ens inreken. Maar entry level induksie coils begin op R750... Leeftyd en daai klas van dinge sal ek seker binnekort uitvind.
Boss&co 12 boor, 303 no 2 mk4, taurus. 357 Mag, BSA .222, Howa 7mm RM (pending), Sako 85 308 (pending)
tripodmvr
Administrator
Administrator

Post by tripodmvr »

.22 Krico, Howa 223 Varminter, 243 AI Musgrave RSA, Ruger RPR 243, P14 - 7 x 64, BSA 303 Sporter, 375 H&H Musgrave, 30-06 Ruger No. 1A, Khan O/U 12br, Norinco O/U 12br
Clemens
Newbie
Newbie

Post by Clemens »

https://botshop.co.za/products/inductio ... BEEALw_wcB

Dankie Oom Driepoot...ek sommer na daai een so vinnig gekyk, besig om opsies op te weeg.... sien vir onder R200 kan mens nog kleiner gaan, maar vir eerste toetse het ek gedink die middel weg is veiliger.
Clemens
Newbie
Newbie

Post by Clemens »

LoopSoosStroop wrote: Mon Jan 23, 2023 11:38 am Klink na 'n lekker projek. My beperkte ervaring met induksie masjiene laat my dink dat dit 'n prestasie sal wees om een te bou vir daardie tipe kosprys, hulle is maar 'n hele orde meer ingewikkeld as die brander tipe in terme van komponente.

Ek sien ook van die induksie masjiene is water verkoel en ander net lugverkoel. Hoekom die verskil en wanneer gebruik mens wat?
Maar nou geloer na jou annealers...baie netjies...dalk bietjie gesels en kyk hoe ons induksie kan bysit daar by jou, my plan nie om geld te maak nie, meer om my geld te spaar en die vinger te gee vir die groot maatskappye met hulle moviese winste - so as ons hom kan laat werk en wat jy dan doen met dit later ek is okay met dit
LoopSoosStroop
Hero Member
Hero Member

Post by LoopSoosStroop »

Clemens wrote: Mon Jan 23, 2023 1:00 pm Maar nou geloer na jou annealers...baie netjies...dalk bietjie gesels en kyk hoe ons induksie kan bysit daar by jou, my plan nie om geld te maak nie, meer om my geld te spaar en die vinger te gee vir die groot maatskappye met hulle moviese winste - so as ons hom kan laat werk en wat jy dan doen met dit later ek is okay met dit
Dankie man, waardeer. Ja dis een ding om iets te bou en nog 'n ding om geld te maak en kliente gelukkig te hou. Met die meganiese kant van dinge het ek dit redelik onder beheer, maar die hoeveelheid electroniese komponente wat 'n waterverkoelde indusksie masjien benodig maak my bietjie skrikkerig. Om dit koste effektief te doen sal mens waarskynlik die meeste van daardie parte moet invoer. Ek is lus om ook een te probeer bou en te sien of mens iets betroubaars en bemarkbaar kan maak.
Pieter van Deventer
Blok Engineering
Clemens
Newbie
Newbie

Post by Clemens »

LoopSoosStroop wrote: Mon Jan 23, 2023 2:42 pm
Clemens wrote: Mon Jan 23, 2023 1:00 pm Maar nou geloer na jou annealers...baie netjies...dalk bietjie gesels en kyk hoe ons induksie kan bysit daar by jou, my plan nie om geld te maak nie, meer om my geld te spaar en die vinger te gee vir die groot maatskappye met hulle moviese winste - so as ons hom kan laat werk en wat jy dan doen met dit later ek is okay met dit
Dankie man, waardeer. Ja dis een ding om iets te bou en nog 'n ding om geld te maak en kliente gelukkig te hou. Met die meganiese kant van dinge het ek dit redelik onder beheer, maar die hoeveelheid electroniese komponente wat 'n waterverkoelde indusksie masjien benodig maak my bietjie skrikkerig. Om dit koste effektief te doen sal mens waarskynlik die meeste van daardie parte moet invoer. Ek is lus om ook een te probeer bou en te sien of mens iets betroubaars en bemarkbaar kan maak.
Presies daai...soos ek se main aim was om vir my een te kry en as ek op die ou einde net die componente lys verskaf aan ander is dit ook great. Maar as ek somme crunch en joune is cheaper koop ek sommer een by jou haha.

My neef is n metalurg, nou nou met hom gesels ook...hy gese hy sal bietjie loer vir my na temprature en goed.

Ek is redelik met electronies maar het darem nog n paar backups wat my daarmee sal help as ek vas brand.

As alles goed gaan sal ek binne volgende week of 2 dalk weet waar ek staan tussen bou en koop, maar sal dalk anyway een bou as n ekstra stokperdjie
LoopSoosStroop
Hero Member
Hero Member

Post by LoopSoosStroop »

Spel ons nou altwee elektronies verkeerd... ;D

Lekker man, hou ons op hoogte. Welkom om my te kontak op 068 541 0462 as jy wil gesels.
Pieter van Deventer
Blok Engineering
Clemens
Newbie
Newbie

Post by Clemens »

Hahaha... Dankie sal so maak.
Clemens
Newbie
Newbie

Post by Clemens »

LoopSoosStroop wrote: Mon Jan 23, 2023 2:59 pm Spel ons nou altwee elektronies verkeerd... ;D

Lekker man, hou ons op hoogte. Welkom om my te kontak op 068 541 0462 as jy wil gesels.
Pieter... En toe kry ek die... Iemand pas op FB gesit... Maak dinge net nog makliker...

Komponente lys en alles daar vir jou... Sit hom net n mooi kassie

https://www.snipershide.com/shooting/th ... r.6966638/
LoopSoosStroop
Hero Member
Hero Member

Post by LoopSoosStroop »

Dankie man, ek gaan bietjie loer daar
Pieter van Deventer
Blok Engineering
Post Reply

Return to “Herlaai/Reloading”